- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Bram Stokertje!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bram Stokertje!
Ja, een rel zat er niet in op die manier
Sommige mensen houden van een beetje stoken, ja....
Dat soort mensen ken ik gelukkig niet.Sommige mensen houden van een beetje stoken, ja....

Thanks, Neet. Is een fijn schema, voelt lekker.
Op je borst is niet heel effectief, het beste is om de schijf achter je hoofd te houden. Die voel je echt enorm.Leg je met die weighted crunches gewoon een schijf op je borst?
Hell yeah. Maar daar trek ik er geen 2x20 van ....Thanks, Neet. Is een fijn schema, voelt lekker.
Op je borst is niet heel effectief, het beste is om de schijf achter je hoofd te houden. Die voel je echt enorm.
Gewoon opbouwen. Een paar weken terug schoot bijna de kramp erin, nu gaan ze als een trein. Kan weer gaan verhogen.

Thanks, Freak! We houden het vol.Je gaat weer flink te keer zo te zien! Keep it up man![]()
Gewoon op het bankje liggen. Plate op je voorhoofd voor curls en op je achterhoofd voor extensions. Van tevoren beetje rekken enzo tegen de spierpijn. In 5 minuten klaar en bouwt een sterke en dikkere nek. Ik doe een muts op, dat voelt wat lekkerder.Die nek dingen met een gewicht... hang je een band om je nek of zo? Heb je een plaatje?
OK, dat kan ook, plaat vasthouden en handen meebewegen natuurlijk.Gewoon op het bankje liggen. Plate op je voorhoofd voor curls en op je achterhoofd voor extensions. Van tevoren beetje rekken enzo tegen de spierpijn. In 5 minuten klaar en bouwt een sterke en dikkere nek. Ik doe een muts op, dat voelt wat lekkerder.
Deed zelf altijd m'n opwarm setjes met een ez-bar. Daarna werd het gewicht helaad te zwaar om de werkgewichten ermee te draaien; moest dan wel een olympische bar pakken om vanaf een rack te beginnen.Ik vind tricep extensions echt super voor tricep ontwikkeling omdat hij juist de lange kop aanpakt en dan doe ik ze het liefst met een EZ bar of dumbells. EZ bar voelt vooral lekkerder voor mijn armen/ellebogen en het gewicht is gemakkelijk te cleanen. Ik heb ze lang niet kunnen doen vanwege elleboog tendonitis.Jij bent de eerste die ik ez-bar ohp's zie doenDeed zelf altijd m'n opwarm setjes met een ez-bar. Daarna werd het gewicht helaad te zwaar om de werkgewichten ermee te draaien; moest dan wel een olympische bar pakken om vanaf een rack te beginnen.
Kortom, vind ze zelf heel fijn. Vooral toen ik het begin aan het kwakkelen was met voorbij m'n neus komen en toch juiste houding blijven houden. Doe jij het ook daarvoor en/of een andere reden?