MuscleMeat

Starx Log: Returning to Greyskull

Ondanks dat je inderdaad een schouderblessure hebt, kan je SS toepassen wel opletten op je vorm je bent snel geneigd je schouders mee omhoog te halen.
Ga er niet mee maxen, maar volume mee maken
@huggybear1968 heeft hier een artikel en programma over SS

The Slingshot is a bench presser's best friend!

Ik heb er fijn meegewerkt en ga er ook straks in de sportschool zeker weer mee verder
Een ideale tool, werkt motiverend en ook psychisch over je plateau te komen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Ondanks dat je inderdaad een schouderblessure hebt, kan je SS toepassen wel opletten op je vorm je bent snel geneigd je schouders mee omhoog te halen.
Ga er niet mee maxen, maar volume mee maken
@huggybear1968 heeft hier een artikel en programma over SS

The Slingshot is a bench presser's best friend!

Ik heb er fijn meegewerkt en ga er ook straks in de sportschool zeker weer mee verder
Een ideale tool, werkt motiverend en ook psychisch over je plateau te komen

Thanks Bos! Ik ben inderdaad blij met de aanschaf, zeker geen gadget, maar een serieuze trainingstool.

Training van vandaag met veel Skwaats!

Squat
10x20
5x60
5x80
3x100
11x110
9x110
9x110.
8x110
6x110
6x110
5x110

Band Tricep Pushdown
2x20

EZ Bar OH Extensions
10x8
8x20
8x20
8x20

BOR
10x20
5x40
3x60
10x70
10x70

Band Face Pulls
2x20

Band Oblique Twists
2x10 (L+R)

Bizar hoe snel je weer in de squat groove komt en gewoon meer kan met meer gewicht en volume al na een weekje. Blijft toch mijn favo lift.

Ja maar wel goed opbouwen die SS! Ben benieuwd wat je er van bakt. 5 Star Bench!! :p

Lekker volume op die skwaaats!!

En nou met de pootjes op tafel :)

Dat is zeker een flink squat volume, nice.

Wat al eerder gezegd is, wat een bult aan squats inderdaad! Goed bezig :D

• #1.427
Ja maar wel goed opbouwen die SS! Ben benieuwd wat je er van bakt. 5 Star Bench!! :p

Lekker volume op die skwaaats!!

En nou met de pootjes op tafel :)

Dat is zeker een flink squat volume, nice.

ik kijk net bij crakie in zn log, en die was al uitgeschoten met squatten, maar jij doet er nog een schepje bovenop
wel donders sterk

Wat al eerder gezegd is, wat een bult aan squats inderdaad! Goed bezig :D

Dank mannen! Alles was circa 3 reps van falen, al blijft het lastig inschatten voor me momenteel.

Lekker die skwaatss!

Ik heb naar die slingshot zitten kijken, maar als je onderhelft van je bench slecht gaat, moet je daar toch aan werken? Niet je zelf laten helpen door een stuk elastiek. Of ben ik nou gek???

• #1.430
Ja, dat wel natuurlijk.

Maar wat je zegt klopt: als je onderin slecht bent werk je daar bijvoorbeeld met paused bench aan. De Slingshot is dan ook niet specifiek bedoeld om dat te fixen, maar om je schouders te sparen, veiliger te kunnen overloaden en je kunt het goed gebruiken om je vorm te trainen.

Is in feite ook gewoon een extra variatie op je bench. Ik wil er ook 1!! Hoeveel kost het eigenlijk?:)

Ja, dat wel natuurlijk.

Maar wat je zegt klopt: als je onderin slecht bent werk je daar bijvoorbeeld met paused bench aan. De Slingshot is dan ook niet specifiek bedoeld om dat te fixen, maar om je schouders te sparen, veiliger te kunnen overloaden en je kunt het goed gebruiken om je vorm te trainen.
Ik vind het belachelijke egotripperij om met een gewicht wat te zwaar voor je is, te willen benchen. En Mark Bell lacht zich gek, ieder stuk elastiek laat de kassa rinkelen bij hem :)

Jezus, dikke skwot :)! Loop ik te zeiken dat ik soms 2x squatten moet :o

• #1.438
Is in feite ook gewoon een extra variatie op je bench. Ik wil er ook 1!! Hoeveel kost het eigenlijk?:)
Iets van 57 euro ofzo met BTW en verzendkosten bij Improve Your Bench

Ik vind het belachelijke egotripperij om met een gewicht wat te zwaar voor je is, te willen benchen. En Mark Bell lacht zich gek, ieder stuk elastiek laat de kassa rinkelen bij hem :)
Dat is jouw mening Neet en daar heb je natuurlijk gewoon recht op. Ik doe er in ieder geval mijn voordeel mee, ik heb dingen gekocht die een stuk onzinniger waren. :)

Jezus, dikke skwot :)! Loop ik te zeiken dat ik soms 2x squatten moet :o
Ik vind de pyramides bij Sheiko ook niet misselijk. Maar toegegeven: dit was best pittig!

:p
:popcorn:

Dat is jouw mening Neet en daar heb je natuurlijk gewoon recht op. Ik doe er in ieder geval mijn voordeel mee, ik heb dingen gekocht die een stuk onzinniger waren. :)
Ik vast ook wel :o
Een slechte tijd voor een rel, donderdagavond. What was I thinking?

Terug
Naar boven