- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruimte wel, maar nodig niet. Schema werkt met 3 fasen: een hypertfofie, kracht en een piekfase. Nu is het gewoon weer puur kracht bouwen. Zit bovendien in een cut, dus is veel extra werk ook niet nodig.lekkere training hoor.
nergens ruimte voor een repout/back off set of wat zwaardere singles in dit schema?

"Specialization is for insects"En aangezien ik eigenlijk van alles een beetje doe en nergens in uitblink kan ik lekker conditieshizzle erbij doen!![]()
Nooit aan gedacht en geen idee wat het is!"Specialization is for insects"
Nooit aan MTI-achtige trainingen gedacht?

Mountain Tactical Institute, maken algemene en specifieke programma's voor verschillende sporters en diverse militairen/politie.
Ah OK, mocht je in iets dergelijks intresse hebben dan is de Tactical Barbell serie erg goed leesvoer.Mountain Tactical Institute, maken algemene en specifieke programma's voor verschillende sporters en diverse militairen/politie.
Is al snel veel aan de conditie kant, dat dan weer wel.
En aangezien ik eigenlijk van alles een beetje doe en nergens in uitblink kan ik lekker conditieshizzle erbij doen!![]()
Enthousiasme is een groot woord. Het is vaak helemaal niet leuk om te doen, maar geeft en goed gevoel als je klaar bent en ik merk dat ik me er in het algemeen gewoon lekker bij voel.Ik wou dat ik jouw enthousiasme had voor conditieshizzle.
Bedankt, ik ben niet onbekend met het materiaal.Ah OK, mocht je in iets dergelijks intresse hebben dan is de Tactical Barbell serie erg goed leesvoer.
Enthousiasme is een groot woord. Het is vaak helemaal niet leuk om te doen, maar geeft en goed gevoel als je klaar bent en ik merk dat ik me er in het algemeen gewoon lekker bij voel.

Terug naar 140 of hoger zou nice zijn.Nice. Met de squat ben je me weer voorbij (mag ook wel met je 95 kg)
Zeker, maar die squat komt helemaal goed met ons hoor.Soortgelijk doel hebben we nu dus, wil ook graag weer terug naar mijn 140 kg squat. Ik kan er bijna wel over dromen, dat gevoel als je zware squats aan het doen bent.
Leuk man! Denk dat deze coaching qua olympische lifts ook wel goed zal zijn voor je mobiliteit en overall lifting control.