- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Thanks, jij ook zag ik net in je log!Klinkt goed, en je krijgt ook nuttige terugkoppeling zo te horen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, jij ook zag ik net in je log!Klinkt goed, en je krijgt ook nuttige terugkoppeling zo te horen.

toe maar, mooie doelstelling

Ja, het is ook echt wel heel veel techniek. In principe doe je met de partials al de hele lift, behalve het overgangsgedeelte (de pull under the bar?).Dat valt enorm tegen die oly's en is toch wel een aanslag op je (Full)body..core en mobiliteit ...knap van je !!
Met een beetje consequent doorbouwen moet dat wel weer kunnen. Ik squat nu weer lekker veel: 3/4 keer per week.

Probeert je nicotine receptoren te overschreeeuwen zeker

"Of hoger"
Hihi!Probeert je nicotine receptoren te overschreeeuwen zeker![]()
Ja, waarom zou je het niet doen? Je zou op je zware OHP dag push presses kunnen doen en op je lichtere OHP dag bijvoorbeeld paused strict press. Dan overload je op de zware dag en bouw je intussen toch pure presskracht op je lichtere dag.leuk die oly lifts
ik deed ''vroeger'' nog wel eens push press als ik vast zat op mijn ohp, was altijd leuk om te doen, doe dat eigenlijk nooit meer ( waarom eigenlijk niet)
zal m toch weer eens een keer proberen

omdat push press cheaten is?leuk die oly lifts
ik deed ''vroeger'' nog wel eens push press als ik vast zat op mijn ohp, was altijd leuk om te doen, doe dat eigenlijk nooit meer ( waarom eigenlijk niet)
zal m toch weer eens een keer proberen

ja natuurlijk, ik cheat met dl ook al want ik doe sumo, dus waarom geen cheat ohp dat past helemaal in mijn manier van trainen.Goed wat opwarm zooi...
omdat push press cheaten is?![]()

Glenn Pendlay zweert bij push presses, dus dan moeten ze wel goed zijn. Voor olyliften zal ik ze ook moeten gaan doen voor meer carry over dan strict presses. Ik denk eerlijk gezegd dat het geen drol uitmaakt of je uiteindelijk sterk wordt op welke variant dan ook, zeker als je doel gewoon sterker en buffer worden is en je je trainingen zo leuk mogelijk wil houden.ja natuurlijk, ik cheat met dl ook al want ik doe sumo, dus waarom geen cheat ohp dat past helemaal in mijn manier van trainen.![]()

Geen linkje zo gauw, maar gewoon de paal van je powercage of rack vastpakken, in een squatpositie zitten en bewegen maar om die enkels te stretchen en mobiel te maken.
Ow die heb ik al eens gedaan en is erg pijnlijk bij mijGeen linkje zo gauw, maar gewoon de paal van je powercage of rack vastpakken, in een squatpositie zitten en bewegen maar om die enkels te stretchen en mobiel te maken.

Dat kan ik me voorstellen, man. Hopelijk lukt het over een tijdje beter.Ow die heb ik al eens gedaan en is erg pijnlijk bij mij![]()
![]()