Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Nee hoor, relativiteit is absoluut!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel wat filosofische aanleg, maar toch enlighten me here please![]()
Absoluut is zoiets als volledig, volkomen, totaal. Alles is relatief, dus relativiteit is absoluut.
Relativiteit is betrekkelijkheid.
Dus betrekkelijkheid is absoluut komt nogal tegenstrijdig op me over..........

Dat is de bedoeling. Die betrekkelijkheid geldt altijd, dus is absoluut! Paradox![]()
Mhhhhhh dat is wel HEEEL filosofisch Craak.......
Naast het lezen van "De Wereld van Sofie"? Weinig vrees ik. Als ik te veel gezopen heb misschien...
Als alles betrekkelijk is, dan is niets absoluut en is de betrekkelijkheid relatief.Dat is de bedoeling. Die betrekkelijkheid geldt altijd, dus is absoluut! Paradox![]()
Kraak mag graag wat filosoferen terwijl hij zijn hoofd breekt over de echte levensvragen: sumo of conventional?Mhhhhhh dat is wel HEEEL filosofisch Craak.......
Maar petje af, je bent een diepzinnig man![]()
Kraak mag graag wat filosoferen terwijl hij zijn hoofd breekt over de echte levensvragen: sumo of conventional?

Kraak mag graag wat filosoferen terwijl hij zijn hoofd breekt over de echte levensvragen: sumo of conventional?

Het valt me nog mee als je de oefeningen tussendoor steeds afwisselt, maar het blijft pittig.Ah tabata, of tewel hoe ga ik dead binnen 4 minuten![]()

Mwah, denk dat je niet heel ontevreden over je totale liftstats hoeft te zijn. Je presses zijn sowieso lekker sterk, er is nog ruimte voor progressie, je blijft behoorlijk blessurevrij en dat allemaal terwijl je ouder wordt en de meeste leeftijdsgenoten voornamelijk slapper en dikker worden. Zoals ik al zei: alles is relatief.Geen verrassing dat studie-eitjes als ik niet kunnen deadliften, sumo noch conventional![]()
Mwah, denk dat je niet heel ontevreden over je totale liftstats hoeft te zijn. Je presses zijn sowieso lekker sterk, er is nog ruimte voor progressie, je blijft behoorlijk blessurevrij en dat allemaal terwijl je ouder wordt en de meeste leeftijdsgenoten voornamelijk slapper en dikker worden. Zoals ik al zei: alles is relatief.
Als ik op mijn 18e als was begonnen met serieus te liften in plaats van op mijn 41e, dan was ik een stuk sterker geweest. Aan de andere kant had dat misschien ook wel weer een wissel getrokken op mijn lijf.
Er zijn nog wel wat lifting goals die ik wil halen, maar het belangrijkste vind ik dat ik redelijk sterk en atletisch ben, met voldoende mobiliteit en zonder noemenswaardige blessures. Ik wil best eens die 200 DL aantikken bijvoorbeeld, maar niet ten koste van al het andere en in mijn eigen tempo. En met gezellige stapavondjes zo nu en dan!
Als je inderdaad al die jaren vrij consequent en met weinig blessureleed door kunt trainen zal dat best een verschil maken!Ja, ik ben ook wel benieuwd hoe ik er nu bij zou staan als ik op mijn 18e begonnen was!
Nog steeds met 24 kg, ik ben ooit begonnen met 16 kg, dat was mijn eerste KB. Volgens mij ook ooit een tabata met 32 kg gedaan.Doe je dit nog steeds met 24kg? Met welke KB ben je begonnen?

Nog steeds met 24 kg, ik ben ooit begonnen met 16 kg, dat was mijn eerste KB. Volgens mij ook ooit een tabata met 32 kg gedaan.![]()
16, 20, 24...Met jouw krachtstats? Gewoon 24 kg doen als het puur voor swings is. Langzaam de reps opbouwen en goed vanuit de heupen swingen. Je wordt er heel snel sterker in en het bouwt je conditie als een malle.
Met jouw krachtstats? Gewoon 24 kg doen als het puur voor swings is. Langzaam de reps opbouwen en goed vanuit de heupen swingen. Je wordt er heel snel sterker in en het bouwt je conditie als een malle.
.