AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Nog steeds lekker op vakantie. De hotelgym is wel heel karig, maar met wat improvisatie toch best wat kunnen doen. Er is 1 armoedige bar van 10 kg ofzo met 30 mm plates, maar ik kan er in ieder geval mijn oly lifts mee oefenen. Verder heel veel high rep werk gedaan als een ekte bodybuilder met een gare bench, dumbbells tot 15 kg en een antiek multistation (lekker lat pulley met de hele stack).....

Voor de rest genieten van rust, eten en drank!

Ach, dan kan je een uitgebreide gym weer waarderen als je terug bent :)
Geniet er nog even van ... :klink:

• #1.923
Uitrusten doe je thuis maar hey Star?
Blijkbaar ben je een ochtendmens

Op dit moment is het hier windkracht 9 in het westen
Lekker genieten nog...:)

Behoefte aan koffie? Handdoekje als eerste op die strandstoel leggen? :D
Ach ja, het is een ongeschreven regel dat als iemand met vakantie is zijn topic volgereld dient te worden...

Here goes...

Je bedoelt dat hij er vroeg uit moet zodat hij een stoeltje voor haar kan bezetten, terwijl zij zich nog even omdraait en omdat zij er niet wakker van moet worden hij dan maar even gaat trainen.

EDIT: Fijne vakantie!

Laatst bewerkt:
:roflol:

niets aan toe te voegen :)

• #1.933
Haha, ik wordt gewoon standaard vroeg wakker, niks aan te doen. Dan is het nog rustig bij het ontbijt. En het is hier idd een uur later.

Alleen als ik weer teveel drank naar binnen heb gegoten slaap ik door, zoals gisteravond....:)

• #1.934
En we gaan er weer tegenaan. Elleboog was een beetje verrot na heel veel potjes waterpolo tijdens de vakantie, maar dat is nu bijna verdwenen. De komende weken focus op squats en gauw weer oly liften bij Sportquest. Voor squats gebruik ik de Hatch Squat Cycle, specifiek voor oly lifters. Voor OH presses hou ik hetzelfde rep scheme aan als voor back squats. Squats en presses doe ik op dag 1 en 3. Snatch grip high pulls, weighted dips en chins doe ik op dag 2. Verder aangevuld met oefening om zwakke punten te verbeteren en dat kan van alles zijn: spiergroepen, conditie of zelfs rehab.

Drop Snatches
3x3x25

Squat (High Bar)
5x20
5x40
5x60
10x80
8x95
6x100
4x107,5

Frontsquat
5x40
5x55
5x62,5
5x62,5
5x62,5

OHP
5x20
3x30
10x32,5
8x37,5
6x40
4x45

Band Face Pulls
5x10

Band Tricep Pushdown
3x10

Band Light Bicep Curls
1x50

Ab Mat Situps
3x15xBW

Best pittig! De arm oefeningen met powerbands zijn vooral bedoeld om te proberen de doorbloeding van mijn ellebogen zoveel mogelijk te bevorderen om de boel sneller te laten helen, het zijn dus een soort rehab oefeningen.

Hoop dat het snel hersteld armen en ellebogen gebruik je zowat bij elke oefening...hmm lastig

Zo zo je vliegt er hard in meteen!

• #1.937
huppakee
business as usual, gelijk maar weer

Gaat je mobiliteit ook al vooruit? Of was dit verder sowieso al goed genoeg voor alle oly lifts?

• #1.940
Terug
Naar boven