Fitness Seller

Sterkste Limburger 2010

Homo's. Jullie kunnen allebei op een pak slag rekenen vanavond. De een wat meer dan de ander;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat ben je toch een lekkere knul, als je naast me stond zou ik je in die volle wang van je knijpen!

en ik in je volle onderkin

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

en toch houd ik van jullie

@sanca:
prove me wrong ;) ik voel me erg goed in shape, beter als ooit eigenlijk... dus ik bedoel dit niet neerbuigend naar jou maar ik heb van mezelf hoge verwachtingen deze wedstrijd

Leek even als een dikke uithaal naar mij :P we shall see what the day will bring!

xD

nog een weekje

Dit worden de wielen voor de MAX Tyre DL.
Wielen zijn 100cm in doorsnede.
Uittilhoogte word 36cm, er word namelijk op 14cm platform gestaan.

2ep3mvq.jpg

2qv4awm.jpg

HAha zo brutaal!! Ik ga verdorie ook van die banden regelen gewoon voor de brutaalheid ervan.

HAha zo brutaal!! Ik ga verdorie ook van die banden regelen gewoon voor de brutaalheid ervan.

Thanx kerel, ja we proberen het allemaal zo spectaculair mogelijk te maken voor de deelnemers en het publiek. Het is toch veel mooier voor de mensen om een set van die wielen incl stang omhoog te zien gaan dan een stapel schijven.. Spreekt stuk meer tot de verbeelding bij mensen.

Absoluut mee eens, het is ook strongman en geen pl.

wat geil speeltje :P ik heb trouwens gvd nu al zenuwen :p

Ik heb ze gisteren in real life gezien.Ze zijn echt bruut!!!

Brutal!!!!!

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Heb nu al ****ing zin om die wielen de lucht in te tillen! Yeah!!!!!!

Damn, prachtig!
Wat wegen de wielen zo ongeveer?

Aanvang wedstrijd

Hoe laat begint deze wedstrijd ?

Ik heb het gisteren eens geprobeerd.Ik meende dat het in totaal 165kg is

Ik heb het gisteren eens geprobeerd.Ik meende dat het in totaal 165kg is

Idd 165kg zo. Uittilhoogte is nu 49cm wat veel te hoog is. Met platform word uittilhoogte 37cm. Vandaag wielen weer demonteren, schoonspuiten met hoge druk spuit en als ie droog is de velgen ff blauw spuiten...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jongens al een beetje klaar voor de strijd!?

Ik heb nog wat nieuws, niet geheel onbelangrijk!

De DJ heeft mij gevraagd een cd-tje aan te leveren met jullie nummers te gebruiken bij de opkomst (waar jullie natuurlijk eventjes de spierballen flexxen voor het publiek en de abs tonen:o). Dit cd-tje heeft natuurlijk een bepaalde volgorde nodig. Omdat het n(i)et zo belangrijk is als het WK voetbal is de loting door mij al gedaan. Ik ga er van uit dat jullie hier vertrouwen in hebben en het geen probleem vinden. Is dit wel het geval dan hoor ik het wel! Uit organisatorische redenen de loting alvast:

1. Dominique Jansen
2. Enzo Tauro
3. Max Blezer
4. Jeffrey Meex
5. Lambert Oosting
6. Sebastiaan Moonen
7. Maurice JAnssen
8. Teun Moors
9. Dominique Moonen
10. Mistery Guest
11. Ruben Scheepers
12. Bert Thoonen

Daarnaast heb ik de Limburgse media ingelicht en hebben L1, TVL en het Limburgs dagblad toegezegt te komen. Zorg dus dat de tandjes gepoetst zijn!

Spannend !!! ik heb loo tv nog gemaild maar heb ik helaas geen respons van mogen ontvangen.

Terug
Naar boven