MuscleMeat

Sterkste Limburger 2010

en max wel werke op stage he :)..

Nice lexie mooi geregeld.

xx

in de pauze mag ik soms wel met een half oog spieken op deze site :p

Alex,

Er staat geen begintijd op RDP en DBB.

• Topic Starter Topic Starter
Had het verder in dit log gepost! De wedstrijden beginnen om 1200 uur, om 1130 worden de atleten voorgesteld. Atleten om 1100-1115 aanwezig

Tot dan!

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Had nog niet vermeld dat de Vrije markt een entree rekend van 3euro

heb je nog iets kunnen regelen betreft filmen ??? fausto kun jij je goede camera niet ter beschikking stellen? misschien dat ik wel iemand kan vragen om alles vanaf statief te filmen.. het verwerken naar een DVD wil ik zelf wel doen...

loo-tv heeft er een melding van op tv lopen... misschien dat hun ook wel komen filmen dan

loopt dus goede reclame voor zondag.

Max.

Ik kom zoizo voor enzo er door heen te trekken maar in de tussen tijd ben ik niet beroerd om ook te filmen.

mja je weet met die camera van mij duurt het wel eeuwig heid om te converteren :/..

Grtz Fausto.

ja we moeten ALLES op film hebben dus ook enzo... dan kunnen we daar een mooie dvd van maken... en dat converten is geen probleem...

Maybee noek.?

ik kan een statief regelen... als jij een groot deel wilt filmen op enzo na wil ik anouk wel vragen om enzo te filmen... zorg jij er dan voor dat je camera helemaal vol is ??? en misschein extra batterij ? laat maar wat weten

ik kan een statief regelen... als jij een groot deel wilt filmen op enzo na wil ik anouk wel vragen om enzo te filmen... zorg jij er dan voor dat je camera helemaal vol is ??? en misschein extra batterij ? laat maar wat weten
Zou de camera via een haspel op het net zetten. Balen als je accu ineens leeg is.

waarschijnlijk kan hij wel 4 uur filmen maar vraag het even na. bedankt voor de tip :thumbs:

ik heb een bevestiging van tv loo dat ze komen filmen

Aight. Regel een statief kijk ik of die er op past. dan film ik en anouk wel ik neem 2 accus mee. en ook wel de oplader.

xx

mooi... ik zal de padre vragen voor het statief ;) xx

• Topic Starter Topic Starter
Het voorstellen van de atleten om 1130 uur, aanvang wedstrijd 1200 uur. Atleten, sponsoren en vrijwilligers kunnen hun naam vermelden aan de kassa en kunnen dan doorlopen (geen entree dus). Iedereen tijdig (1100uur) aanwezig!!!!

De arena is al opgebouwd en de onderdelen staan op jullie te wachten. Meen dat het 't aambeeld was die me vertelde: Laat die dikke Janssen maar komen, ik duw hem de lucht eruit.

whahaha aambeelden die tegen je gaan spreken Alex?

Ik heb gisteren de weegschaal horen schreeuwen! Toen Alex met het aambeeld in zn armen eroverheen liep.... En die toen ineens uitsloeg tot 315kg.....:D

Arme weegschaal :D

Ik heb er zin in mannen, check jullie morgen! :fire:

Terug
Naar boven