AndroidHealthClinic

Sterkste Limburger 2010

ow ik dacht 145 ;)

Aan alle Limburgers:
Succes morgen!

Thanks Leon, gaat een vette wedstrijd worden!

Bedankt:

Update:
net even met fausto ( zhu ninja ) statief en camera gecheckt... ziet er gelikt uit ! dus er wordt een dvd van de wedstrijd gemaakt !!!

cool. succes iedereen morgen!

iedereen veel succes morgen !

Alle deelnemers morgen: heel veel succes!!!
En dat de sterkste moge winnen ;)
Het beloofd een heel spannende wedstrijd te worden, Alex zelf doet immers niet mee en er zijn diverse jongens behoorlijk aan elkaar gewaagd!

Ik hoop morgen een spannende, sportieve en blessurevrije wedstrijd te zien! :)

Aan iedere deelnemer wens ik veel succes toe en mannen maak er een leuke/faire wedstrijd van;) tot morgen:D

Maak er een mooie dag van meisjes.

bedankt dame

succes iedereen, ik kan helaas door persoonlijke omstandigheden niet langskomen :(
Maak er wat moois van (en laat ons ook genieten via de filmpjes!)

iedereen succes vandaag en tot zo

het was een mooie succesvolle wedstrijd ! ik ben gedeeld 4e geworden met dominique moonen... Het was om zovel krachtmensen weer eens bij elkaar te zien :P en Gijs je moet echt gaan voor adhd pilletjes:roflol:

ik zal mijn wedstrijdverslag vanavond maken... ik kan jullie wel de uitslag al vertellen.

1.Teun Moors
2.Ruben Scheepers
3.Jeffrey Meex
4.Dominique Moonen
5.Max Blezer ( gelijk aantal punten, echter heeft dominique het 1e onderdeel gewonnen )
6.Maurice Jansen
7.Enzo Tauro
8.Bert Toonen
9.Sebastiaan Moonen
10.Johan Caenen
11.Lambert Oosting
12.Dominique Jansen

ik ben niet meer zeker over sebas en bert :P

het was inderdaad een zeer spannende wedstrijd max.
ik was ook al bezig met een verslagje om hier te plaatsen.
kippenvel tot het laatste moment

damn, very nice Max ! Hele strakke prestatie! Waar blijven de filmpjes???

ouders van teun hebben zitten filmen dus weet niet of deze ook op youtube komen

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Net naar de sterkste man van Limburg wezen kijken.
Wat een geweldig deelnemersveld was het !!!
Allereerst de complimenten voor de goede organisatie Alex en Jules en de vrijwilligers. De onderdelen waren spannend om naar te kijken en de pauzes ertussen waren ook niet al te lang. Voor mij blijft de stones of strength toch het spannendste om naar te kijken. Zeker deze keer want de deelnemers lagen wel erg dicht bij elkaar. Wat was het toch spannend!!! Ben ook heel benieuwd naar de tv opnames die er zijn gemaakt.
Alex mag wel gaan uitkijken voor zijn broers damn wat zit daar een power in. Had Dominique en Sebastiaan nog nooit gezien maar ben helemaal onder de indruk van ze.
Jeffrey,Enzo,Ruben, Maurice en Max heb ik al vaker gezien en blijf me er van verbazen wat die nog in hun krachten blijven groeien. Ben benieuwd wanneer ik hun naam eens zie bij de kwalificaties voor de sterkste man van Nederland.
Teun had ik ook nog nooit gezien maar is ook een jongen waar we veel van zouden kunnen gaan horen.
Gijs was ook nog even afgekomen om te kijken en hielp zelfs een beetje mee met het verplaatsten van onderdelen.
Lambert verbaasd mij ook nog steeds wat kan die man nog goed met de jongere mee draaien. Balen dat hij geblesseerd raakte.
Bert en Johan onze Belgische Limburgers waren ook van de partij. Johan vond ik helemaal super bij de deadlift om bij ieder gewicht zich weer te plaatsen en mee te doen.

Ben benieuwd wie er volgend jaar de sterkste man van limburg gaat worden er is concurrentie genoeg onder deze mannen.

Ten eerste wil ik alex bedanken voor de super Organisatie!!

Wat was het weer allemaal super geregeld genoeg rust voor de deelnemers en genoeg sensatie !.

Over dat filmen dat komt wel goed. Ik heb alles gefilmd en als het goed is ga ik vanavond naar max om alles aan hem te geven en hij het converteren en in elkaar gaat zetten voor zijn rekening gaat nemen.

Ik vond het een zeer leuke en spannende wedstrijd!. Vooral omdat er een super team Sfeer heerste tussen de jongens en de organisatie !!!!!!!

sterke jongens in LIMBURG!

Grtz Fausto.

Terug
Naar boven