Fitness Seller

Sterkste man van Merchtem 2010/2

Zijn titel van "de Sterkste man van België" awa ;)

Volgens hem was hij dat en heb ik die afgepakt, of zo word het toch vermeld.
(Trouwens hij heeft dit al meer als 1keer vernoemd op tv)

Maar swat dit is of topic, deze discutie kan door gaan bij de "voorrondes" of bij "Florent Veldeman" of "History of strong man in België"

Simon ... Foei heb een beetje respect :D

Hoe de trainingen verlopen weet ik nu nog niet, maar denk wel dat hij puil ogen zal trekken als hij David en Didier ziet, + onze Jurgen die maar 90kg weegt en een log heeft van 120kg nu (easy) met de uithouding van een duracel konijn. (die blijft gaan op medleys ;) )

Laatst bewerkt:
Zijn titel van "de Sterkste man van België" awa ;)

Volgens hem was hij dat en heb ik die afgepakt, of zo word het toch vermeld.
(Trouwens hij heeft dit al meer als 1keer vernoemd op tv)

Maar swat dit is of topic, deze discutie kan door gaan bij de "voorrondes" of bij "Florent Veldeman" of "History of strong man in België"

Simon ... Foei heb een beetje respect :D

Hoe de trainingen verlopen weet ik nu nog niet, maar denk wel dat hij puil ogen zal trekken als hij David en Didier ziet, + onze Jurgen die maar 90kg weegt en een log heeft van 120kg nu (easy) met de uithouding van een duracel konijn. (die blijft gaan op medleys ;) )

Mogen atleten die lid zijn bij NSMB ook meedoen aan Sterkste man van Merchtem, Jimmy?

• Topic Starter Topic Starter
sorry maar als je lid bent van de NSMB mag je van mij niet meedoen.

Laatst bewerkt:
Dan mag Florent ook niet mee doen toch ? Aangezien hij aangesloten is bij NSBM ? Of ik begrijp ik het verkeerd ?

zo verpest je het toch voor jezelf ?

straks geloof je het nog
das was maar om te lachen he Pol. Natuurlijk mag iedereen meedoen in Merchtem.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

maar iets anders. Ik heb de Nederlandse nationaliteit aangevraagd. 15 maart komt dit in orde. Dit betekent dat de sterkste man van Merchtem dus door een buitenlander word georganiseerd. Meer bepaald een Nederlander. En dit houd in dat ook de leden van de NSMB mogen deelnemen aan de Sterkste man van Merchtem. Want het is dan niet langer een Belgische Wedstrijd maar een Nederlandse wedstrijd. En in hun reglement staat dat hun leden aan Nederlandse wedstrijden mogen deelnemen.

Laatst bewerkt:
lol creatief

Haha interessant.

Serieus?

Hehehehe :D

update.

Er zijn een aantal mensen geschrapt uit de deelnemerslijst omdat ze van de NSMB niet mogen deelnemen

Heel flauw hoor!
Groot onbegrip heb ik hiervoor eigenlijk...

België is toch een vrij land zeg! als iedereen zo gaat beginnen... voor die 5 wedstrijden die hier op een jaar worden ingericht...

Heel flauw hoor!
Groot onbegrip heb ik hiervoor eigenlijk...

België is toch een vrij land zeg! als iedereen zo gaat beginnen... voor die 5 wedstrijden die hier op een jaar worden ingericht...

en het strafste is Wimke1971, dat ze in Nederland WEL mogen meedoen. En da snap ik dus niet.

dit wordt dus 10verschillende bonden met 10 verschillende sterkste mannen van belgie binnenkort

hahahahahaha

ik begin zo een beetje een patroon te zien in de krachtsport

Dit zijn de dingen die deze sport zo vernken. Begint me steeds meer op te vallen.

Terug
Naar boven