AndroidHealthClinic

Sterkste man van Merchtem 2010/2

Het is heel jammer dat je hierdoor weinig Belgische deelnemers zult hebben.
Ik vind het een mooie wedstrijd met een flinke geschiedenis. Dat is te mooi om op te geven.

deed jimmy en al vroeger niet mee aan merchtem?

voor er sprake was van NSMB?

Is hier niet reeds genoeg over gediscusieerd op het forum? Alles is al 20 keer uitgelegd. Wie nog problemen heeft, spreek de personen zelf aan he...

• Topic Starter Topic Starter
stoppen???

rebelleren moe je doen gotverrrrrr:mad:

ma ik ga ni stoppen he... ik wou daarmee zeggen dat ik nog als enige overblijf.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

deed jimmy en al vroeger niet mee aan merchtem?

voor er sprake was van NSMB?

ja toch wel. Meerdere keren als ik mij niet vergis (zie realdutchpower)
En één keer kon hij niet meer meedoen omdat hij zijn arm had gebroken,
en later was hij er om een aantal atleten te coachen en om achteraf deelnemers te vergaren voor de sterkste man van Vlaanderen.

balls of steel

kleine aanpassing en op aanraden van de NMBS.

Wegens (blijkbare of eventuele) verwarring met de atlas stones zullen de "balls of steel" voortaan "ovums of steel" noemen (stalen eieren)

Hier mijn handtekening op aanvraag
Seghers Jan
385deadlift enkel met bandjes(grip) zonder suit of riem
officeel 338kg aan 86kg lichaamsgewicht zonder suit of riem[/QUOTE]

-En ex-wereldrecordhouder deadlift bij de junioren!!
-Trainer van wereldkampioene en wereldrecordhoudster Inge Marx!!
-Ex nationale trainer!!
-.................enz..........

Hier mijn handtekening op aanvraag
Seghers Jan
385deadlift enkel met bandjes(grip) zonder suit of riem
officeel 338kg aan 86kg lichaamsgewicht zonder suit of riem

-Ex nationale trainer!!
-.................enz..........[/QUOTE]
Sorry maar waar staat ergens die aanvraag van je handtekening?
No offence he, zeer sterke deadlift alvast...

Ben je volledig gestopt met de sport of train je nu nog rustig door (ik ken u van naam, maar als ik me niet vergis doe je al even geen wedstrijden meer?)

Grtz

-Ex nationale trainer!!
-.................enz..........
Sorry maar waar staat ergens die aanvraag van je handtekening?
No offence he, zeer sterke deadlift alvast...

Ben je volledig gestopt met de sport of train je nu nog rustig door (ik ken u van naam, maar als ik me niet vergis doe je al even geen wedstrijden meer?)

Grtz[/QUOTE]

Mijn handtekening heb ik gezet op vraag van jimmy zodat hij zou weten wie wat schrijft.

Inderdaad ben al een tijdje gestopt met wedstrijden gewoon omdat ik al die regels zo beu was als koude pap.
Andere (federatie) die beslissen dat je de week voor wereldkampioenschap moet deelnemen aan belgischkampioenschap of je mag ni starten op het WK enz......!

Probeer nu Steve Ringoot en beetje te steunen op zijn reis naar de top een jongen met talent die ver kan komen als hij zijn biceps tenminste ni vergeet te trainen;)

[/QUOTE]
Probeer nu Steve Ringoot en beetje te steunen op zijn reis naar de top een jongen met talent die ver kan komen als hij zijn biceps tenminste ni vergeet te trainen;)[/QUOTE]

Als hij zijn biceps maar niet afscheurt. Of als hij maar geen nekhernia krijgt.

update.

Marco Nafzger heeft zich ook ingeschreven. Heel leuk dat je wil meedoen Marco. Alvast veel succes toegewenst van het hele team.

Mijn handtekening heb ik gezet op vraag van jimmy zodat hij zou weten wie wat schrijft.

Inderdaad ben al een tijdje gestopt met wedstrijden gewoon omdat ik al die regels zo beu was als koude pap.
Andere (federatie) die beslissen dat je de week voor wereldkampioenschap moet deelnemen aan belgischkampioenschap of je mag ni starten op het WK enz......!

Probeer nu Steve Ringoot en beetje te steunen op zijn reis naar de top een jongen met talent die ver kan komen als hij zijn biceps tenminste ni vergeet te trainen;)

Jammer dat de federatie zo reageert, dat is het voordeel bij BDFPF vind ik persoonlijk, ze laten je zeer vrij en er is toffe sfeer. Weliswaar zijn de records minder hoog (aluwel als je kijkt bij GPC komt het zowat op hetzelfde neer)

Toch leuk dat je nog steeds bezig bent met de sport en Steve is idd een zeer sterke powerlifter. Is goed dat er nog talent goed wordt begeleid!

[Link niet meer beschikbaar]

DSC00078.jpg

update:

Michel Koekoek en Henk Jan Bunschoten hebben zich ook ingeschreven. ook hen wens ik veel succes te Merchtem.

enkele foto's van de onderdelen en het materiaal dit jaar. De ovums en de deadliftbak is nog niet helemaal klaar. Foto's daarvan volgen later.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blijkbaar is er iets mis maar de foto's kan je terugvinden op

[Link niet meer beschikbaar]

als er iemand is die ze hier kan plaatsen, ga uw gang.

Ziet er leuk speelgoed uit.
Leuk dat je alles dubbel hebt met 2 kleuren :)

Ziet er leuk speelgoed uit.
Leuk dat je alles dubbel hebt met 2 kleuren :)

3 van de 6 onderdelen heb ik dubbel. De bedoeling van de 2 kleuren is om het de toeschouwers gemakkelijker te maken. Dan kunnen ze tegen elkaar zeggen bvb "ik denk dat diene met de bruine voorwerpen gaat winnen"..."kijk eens naar diene met de blauwe yoke..." snap je.

Als ik tijd genoeg heb ga ik de ijzeren boomstam wisselen met een echte houten boomstam. Zo niet is het de boomstam op de foto.

Voor de geinteresseerden, minstens 1 van de 2 yoke's zal na de wedstrijd verkocht worden. De yoke's zijn verstelbaar in de hoogte. Op de wedstrijd wegen ze 240kg. De yoke die verkocht word, word geleverd met 240kg gewichten. Leeg weegt hij 100kg. Dus totaal 340kg.
De timbers zullen na de wedstrijd ook verkocht worden. Standaard wegen ze 75kg. De bruine op de foto zijn reeds voorzien van extra gewicht en wegen 100kg stuk.
De zware voorwerpen kunnen eventueel ook verkocht worden. Kruis = 100kg, houten blok = 85 kg, gasfles = 95 kg, dubbele buis = 90kg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven