Fitness Seller

Sterkste man van Merchtem 2010/2

Heerlijk als je die onderdelen zo ziet. Krijg je echt zin in om ermee te gaan spelen. Mooie investering Joeri.

Mooi speelgoed man!

Zo'n kruis wil ik misschien el van je overnemen mar eerst een domme vraag, die dingen kun je zeker niet op de een of andere manier verzwaren?

• Topic Starter Topic Starter
Mooi speelgoed man!

Zo'n kruis wil ik misschien el van je overnemen mar eerst een domme vraag, die dingen kun je zeker niet op de een of andere manier verzwaren?

Ja en nee: het kruis is helemaal gevuld met beton en metaal. Maar je kan er wel een ijzeren lat of dergelijke oplassen. Dan heb je een zwaarder kruis maar dan is het nieuwe gewicht wel terug permanent.

Ik zou eventueel wel een ander, groter kruis kunnen maken, dat standaard bvb ook 100 kg weegt maar waar dan nog plaats in is om het te verzwaren met ijzeren latten.

Idd nice stuff.

Kruis ziet er bruut uit. Met die Mats kan je al eens buiten komen :D

Ben onder de indruk ... T'is toch mooi als je veel zelf kan doen, want als je sommige dingen moet kopen ... Ze slaan er niet naast met hun prijzen.

Ma ik kom zeker kijken om het eens in zen werk te zien gaan.

Idd nice stuff.

Kruis ziet er bruut uit. Met die Mats kan je al eens buiten komen :D

Ben onder de indruk ... T'is toch mooi als je veel zelf kan doen, want als je sommige dingen moet kopen ... Ze slaan er niet naast met hun prijzen.

Ma ik kom zeker kijken om het eens in zen werk te zien gaan.

Dank u. Begrijp je nu waarom ik het er zo moeilijk mee hebt dat je uw leden verbied om in Merchtem deel te nemen. Ik vind het zelfs spijtig voor hun want ik weet zeker dat, nu ze die foto's gezien hebben, allemaal goesting hebben om ook mee te doen in Merchtem.

Iedereen is welkom maar je weet wat ik je gezegd heb he Jimmy!!

Respect! (int engels uitspreken)

Laatst bewerkt:
Leuke wedstrijd maar toch wel een tikkeltje teveel van het goede voor mij. Ik snap ook niet waarom michel koekoek meedoet o_O

Aanpassing deelnemers:
het wordt blijkbaar internationaal dit jaar, als ze allemaal komen toch.

aanpassing onderdelen:
gewichten ovums aangepast.
Met de yoke zal 10m gelopen worden. dan neerzetten, helpers steken er 50kg bij, en dan 10m terug komen. (250 kg op, 300 weer)
Met de zware voorwerpen zal +-16m gelopen worden (8m weg 90 graden draaien rond kegel en 8m terug en laden op platform van 110cm)

Laatst bewerkt:
Lijkt me met die yoke dan wel een onderdeel waar veel discussie kan over ontstaan, als die helpers (ongewild) bij de ene deelnemer sneller zijn dan bij de andere waardoor iemand door een paar seconden verlies een plaats lager eindigt ofzo?

Lijkt me met die yoke dan wel een onderdeel waar veel discussie kan over ontstaan, als die helpers (ongewild) bij de ene deelnemer sneller zijn dan bij de andere waardoor iemand door een paar seconden verlies een plaats lager eindigt ofzo?

Voor je de 2de keer vertrekt moet je 10 keer pompen. Dus de helpers hebben tijd meer dan zat om 2 schijfjes van 25kg bij te steken.

Voor je de 2de keer vertrekt moet je 10 keer pompen. Dus de helpers hebben tijd meer dan zat om 2 schijfjes van 25kg bij te steken.

You must be kidding me, right?!

Als je dan toch de terugweg met de yoke zwaarder wilt maken, laat dan bv. de deelnemers zelf de schijven erop gooien, eventueel met een wandelingetje erbij, dan is de eventuele discussie over de helpers zeker geen issue

maakt u maar geen zorgen. Er zal geen discussie zijn. Ik weet wat ik doe.

Natuurlijk was I kidding. Nochtans tzou misschien leuk zijn voor het volk om naar te kijken.

Ik snap dat idee met die yokerace niet helemaal maar je onderdelen zien er tof uit man. Ik maak ook al mijn shit zelf en ik vind het er mooi uitzien. Vooral die yokes zijn ook bruut.

Vraagje: Waarom verkoop je sommige spullen. Om weer wat geld terug te steken in nieuw spul?

Aaah, ge stopt de tijd na de 1ste 10m ;)

Ik snap dat idee met die yokerace niet helemaal maar je onderdelen zien er tof uit man. Ik maak ook al mijn shit zelf en ik vind het er mooi uitzien. Vooral die yokes zijn ook bruut.

Vraagje: Waarom verkoop je sommige spullen. Om weer wat geld terug te steken in nieuw spul?

Dank u. Ik heb er dan ook heel wat uren werk ingestoken. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen. De yokes zijn trouwens gebasseerd op de yoke die jij ooit eens gemaakt hebt.
Als je het niet goed snapt en als je Sarko Alberts kent, hij kent het systeem. Spreek hem er eens over. Hij zal u bevestigen dat het een positief element is. We hebben het ooit nog eens gedaan, in het jaar dat Sarko heeft deelgenomen in Merchtem. In plaats van een yoke was het een soort timberwalk. Achteraf vertelde Sarko dat hij dat het beste onderdeel vond.

Ik kan u wel vertellen waarom ik dat zo wil.
Omdat we reeds met 20 zijn (ingeschreven in elk geval toch) en ik niet wil dat de wedstrijd tot 20u s'avonds zou duren moeten de deelnemers de yoke als het ware terug op hun plaats zetten. Dit spaart veel tijd uit en komt vooral ten goed van de toeschouwers en onrechtstreeks ook voor de deelnemers. Bijkomstig, door de yoke te verzwaren aan het keerpunt, ga je de jongens van de mannen scheiden, snap je.
Jij hebt ook een dergelijke yoke, dus jij kan weten dat het echt niet lang duurt om er een schijf bij te steken. Immers per yoke zijn 2 helpers voorzien die effectief klaarstaan om de schijf te steken bij aankomst yoke. Hoe snel je ook bent het zal steeds langer duren om de yoke neer te zetten, je te draaien en hem terug op te pakken.

Ik verkoop die spullen
-omdat ik ze dubbel heb en ze na de wedstrijd overbodig zijn.
-om iemand, die het zelf niet kan maken, de kans te geven strongman materiaal aan te kopen
-en inderdaad om later ander en nieuw materiaal te maken.

Laatst bewerkt:
En joeri al een beetje bekomen van steve zijn one man show?
Indrukwekkend hoe sterk hij geworden is hé.
Nog een jaar of twee en hij zal tot de top behoren in belgie, en die biceps.......!

En joeri al een beetje bekomen van steve zijn one man show?
Indrukwekkend hoe sterk hij geworden is hé.
Nog een jaar of twee en hij zal tot de top behoren in belgie, en die biceps.......!

Nice jan dat je weer iemand begeleid!Steve is ook een zeer toffe kerel,die dat verdient!

Nice jan dat je weer iemand begeleid!Steve is ook een zeer toffe kerel,die dat verdient!

Begeleiden is veel gezegd, hij zit veilig in de handen van hugo die volgens mij de absolute topper is op gebied van schema's schrijven! Ik sta steve vooral mentaal bij.
Moest steve zijn benen even hard trainen als zijn biceps kon hij nu al 400 sqautten! Kan jij hem ook eens duidelijk maken dat powerliften ni met de biceps gebeurt.....!
Groetjes hé steve als ik eens richting oostende kom spring ik wel eens binnen.

Ik train nooit biceps!!Its a waste of time!!Maar ik heb wel zware benen,en die 400kg is in de maak!!Je bent altijd welkom Jan,en idd hugo kent er wat van.

Terug
Naar boven