- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk als je die onderdelen zo ziet. Krijg je echt zin in om ermee te gaan spelen. Mooie investering Joeri.
Mooi speelgoed man!
Zo'n kruis wil ik misschien el van je overnemen mar eerst een domme vraag, die dingen kun je zeker niet op de een of andere manier verzwaren?
Idd nice stuff.
Kruis ziet er bruut uit. Met die Mats kan je al eens buiten komen
Ben onder de indruk ... T'is toch mooi als je veel zelf kan doen, want als je sommige dingen moet kopen ... Ze slaan er niet naast met hun prijzen.
Ma ik kom zeker kijken om het eens in zen werk te zien gaan.
Lijkt me met die yoke dan wel een onderdeel waar veel discussie kan over ontstaan, als die helpers (ongewild) bij de ene deelnemer sneller zijn dan bij de andere waardoor iemand door een paar seconden verlies een plaats lager eindigt ofzo?
Voor je de 2de keer vertrekt moet je 10 keer pompen. Dus de helpers hebben tijd meer dan zat om 2 schijfjes van 25kg bij te steken.
Ik snap dat idee met die yokerace niet helemaal maar je onderdelen zien er tof uit man. Ik maak ook al mijn shit zelf en ik vind het er mooi uitzien. Vooral die yokes zijn ook bruut.
Vraagje: Waarom verkoop je sommige spullen. Om weer wat geld terug te steken in nieuw spul?
En joeri al een beetje bekomen van steve zijn one man show?
Indrukwekkend hoe sterk hij geworden is hé.
Nog een jaar of twee en hij zal tot de top behoren in belgie, en die biceps.......!
En joeri al een beetje bekomen van steve zijn one man show?
Indrukwekkend hoe sterk hij geworden is hé.
Nog een jaar of twee en hij zal tot de top behoren in belgie, en die biceps.......!
Nice jan dat je weer iemand begeleid!Steve is ook een zeer toffe kerel,die dat verdient!