XXL Nutrition

Sterkste man van Sint Job 2009

Gaaf Frank!
Ik hoop met je mee!

MEDLEY VERVALT OP SM SINT JOB!!!

Na overleg met enkele grote jongens uit de sterktse man wereld hebben we besloten om de medley in Sint-Job te laten vallen, dit omwille van tijdsgebrek tussen de 2 categoriën.
De wedstrijd zal dus bestaan uit 6 events ipv 7. De volgorde blijft voor de rest dezelfde. Vragen of opmerkingen, laat het me maar weten!

Groetjes Wim.

Ik vind het niet erg ;) Op zich goed gezien de tijd Wim.

Ik vind het inderdaad ook niet erg, 7 events is best veel.

vind het ook niet erg :p

Ik had liever die cardeadlift er uit, als er nog tijd tekort is Wim... :D

ge moet maar wa vermageren tons é :D

Of nog wat verdikken :D

Kan iemand mij het mailadres van Ivo - bezorgen aub (via PM)?
Het mailadres dat ik heb blijkt niet te kloppen. Hij is thans de eerste reserve voor onze wedstrijd in de open klasse doch kan hem niet bereiken...

Hoe is dat mogelijk? Ik heb me nooit ingeschreven. Ik doe dit jaar geen wedstrijden ivm dat ik eerst op me oude niveau wil komen (blessures).

Wie is er weggevallen mss ... ?

Jeffrey is sowieso uitgevallen.. die is toch nog niet helemaal hersteld van z'n blessure. En Steve doet volgens mij ook niet meer mee.

Er moeten toch wel atleten zijn die zin hebben in een wedstrijdje?

Ik val ook een beetje uit de lucht.
Ik had je in januari op de lijst gezet na een telefoontje uit nederland... Het was ene Ivo en ik dacht dat jij het was, zo had ik het in ieder geval genoteerd. Ik vermoed een gevolg van de taalbarrière tss nederlanders en belgen :) Sorry alvast voor het misverstand!
Ik vermoed dat er nu ergens in Nederland een zekere Ivo gaat rondlopen die wilt meedoen, maar niet gaat weten dat hij kan meedoen :rolleyes:
...

Steve en Jeffrey zij idd weggevallen.
Raf stond als eerst volgende op de reservelijst maar kan niet en hierna was het aan 'Ivo'...

Is het niet Ivo Wesselink?

denk ik wel, als je mij een bericht pmt voor hem kan ik hem wel via hyves voor je doorsturen.

Ik kom kijken ! Hopelijk word het goed weer :D tot vrijdag !

Terug
Naar boven