MuscleMeat

Sterkste man van Sint Job 2009

meeste fitness hebben wel straps enzo .. :)

Ga je naar de Fibo? 5 euro daar. Heb je gelijk lachen dag.

Was ik eigenlijk niet van plan, maar is misschien meteen een goede reden om wel te gaan:D. Thnx

als je naar de fibo zou gaan, neem je dan een paar mee voor mij ?
als het toch maar vijf euro is! Dan geef ik je dat wel in sint job!

Als ik ga laat ik het je wel op tijd weten;)

meeste fitness hebben wel straps enzo .. :)

Thanx! Als ik dan toch niet naar Fibo ga zal ik hier is kijken. Alleen het nadeel is dat je bij die site van Sanca een minimum besteding van 15 euro hebt.

Hopelijk wint dumba de publieksprijs!

Ik zie zijn naam niet meer in de deelnemerslijst staan, dus hij heeft dan uiteindelijk TOCH afgezegd?

Doet dumba nou ineens niet meer mee? :roflol:

Ik weeg maar 121kg meer btw! De firma dankt u

van al dat cutten ga je veel kracht verliezen ;)

Ik woog 118,2kg begin maart, ben al meer dan een maand terug aant bulken en heb al aantal PRs gezet ( 90 -> 115kg incline, 120 -> 125kg pushpress, 215 -> 230kg raw squat etc ). Wordt spannende wedstrijd hoop ik

Ik woog 118,2kg begin maart, ben al meer dan een maand terug aant bulken en heb al aantal PRs gezet ( 90 -> 115kg incline, 120 -> 125kg pushpress, 215 -> 230kg raw squat etc ). Wordt spannende wedstrijd hoop ik

zoizo :) ben benieuwd, kan geen pronostick maken, voor zowel de -90 als de + 90, wel denk ik yannick van roy op 1 bij de - 90, maar eigelijk zou die met de B-klasse mee moeten doen. 17 jarigen horen gewoon niet zo sterk te zijn... :(

Ik durf toch wel te zeggen wie er gaat winnen in de open klasse....

zoizo :) ben benieuwd, kan geen pronostick maken, voor zowel de -90 als de + 90, wel denk ik yannick van roy op 1 bij de - 90, maar eigelijk zou die met de B-klasse mee moeten doen. 17 jarigen horen gewoon niet zo sterk te zijn... :(

Ik heb precies het zelfde:P. Ben al lang blij als ik geen laatste word. Vergeet trouwens niet die Dominique Moonen, volgens mij is hij ook aardig sterk.

Terug
Naar boven