- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar hebben jullie wel gelijk in. Ik zal ze dan ook maar bestellen. Iemand een tip waar ik goede straps kan bestellen?
Ga je naar de Fibo? 5 euro daar. Heb je gelijk lachen dag.
. Thnxals je naar de fibo zou gaan, neem je dan een paar mee voor mij ?
als het toch maar vijf euro is! Dan geef ik je dat wel in sint job!

Ik zie zijn naam niet meer in de deelnemerslijst staan, dus hij heeft dan uiteindelijk TOCH afgezegd?
Ik zie zijn naam niet meer in de deelnemerslijst staan, dus hij heeft dan uiteindelijk TOCH afgezegd?
Lijst aangepast.

Ik woog 118,2kg begin maart, ben al meer dan een maand terug aant bulken en heb al aantal PRs gezet ( 90 -> 115kg incline, 120 -> 125kg pushpress, 215 -> 230kg raw squat etc ). Wordt spannende wedstrijd hoop ik
ben benieuwd, kan geen pronostick maken, voor zowel de -90 als de + 90, wel denk ik yannick van roy op 1 bij de - 90, maar eigelijk zou die met de B-klasse mee moeten doen. 17 jarigen horen gewoon niet zo sterk te zijn... 
zoizoben benieuwd, kan geen pronostick maken, voor zowel de -90 als de + 90, wel denk ik yannick van roy op 1 bij de - 90, maar eigelijk zou die met de B-klasse mee moeten doen. 17 jarigen horen gewoon niet zo sterk te zijn...
![]()
. Ben al lang blij als ik geen laatste word. Vergeet trouwens niet die Dominique Moonen, volgens mij is hij ook aardig sterk.