XXL Nutrition

Sterkste man van Sint Job 2009

Domie wou dat dit ff zei voor hem: "Ik doe nu ook zeker mee, ben de 11e deelnemer (dominique janssen)"

btw dus Dumba doet niet mee? Wat een verrassing :rolleyes:

Net Wim gebeld (VM ingesproken) en een mailtje gestuurd. Mijn onderrug vertoont slijtage en zal nooit meer helemaal goed komen, maar ik heb er best hard voor getraind en zou toch graag als 12e/13e deelnemer een poging willen wagen. Wordt wel mijn laatste kunstje op STM-gebied, want ik wil niet voor de 5e door mijn rug gaan.:D;)
@snoob. Heb er echt wel hard voor getraind van jan-maart en ja onderrugproblemen zijn gewoon k*t, zoals sommigen wel zullen weten.

Net Wim gebeld (VM ingesproken) en een mailtje gestuurd. Mijn onderrug vertoont slijtage en zal nooit meer helemaal goed komen, maar ik heb er best hard voor getraind en zou toch graag als 12e/13e deelnemer een poging willen wagen. Wordt wel mijn laatste kunstje op STM-gebied, want ik wil niet voor de 5e door mijn rug gaan.:D;)
@snoob. Heb er echt wel hard voor getraind van jan-maart en ja onderrugproblemen zijn gewoon k*t, zoals sommigen wel zullen weten.

Wij geloven dumba nog wel :)
Alleen geloof je jezelf nog?

Wij geloven dumba nog wel :)
Alleen geloof je jezelf nog?

Ja, ik gelukkig nog wel.;) De rug is redelijk. Ik wilde gewoon de zekerheid hebben dat ik niet na 1 onderdeel eruit moet stappen, omdat dat niet netjes is naar de organisatie toe. Die zekerheid had ik niet tot nu toe, vandaar misschien het warrige gedrag van me.

Iedereen op Dutch bodybuilding weet dat jij op de start gaat verschijnen op st.job.

Wordt wel tijd dat je eens beslist he? Met alle respect, maar om de 2 weken kondig je aan dat je wel of niet gaat meedoen..

Wordt wel tijd dat je eens beslist he? Met alle respect, maar om de 2 weken kondig je aan dat je wel of niet gaat meedoen..

Is beslist. Normaal staat er zo'n 4-6 weken voor het goed is en dan 1 maandje om weer op normaal niveau terug te keren. Zit behoorlijk op schema nu, maar een weekje geleden keerde toch weer wat van de onderrugpijn terug en dat gaf zo'n k..gevoel dat ik er van af moest zien.Toen het gebeurde hoorde je het gewoon kraken.
Dan ga je moeilijk zeggen doorgaan ten koste van alles.
Ik ga mijn uiterste best doen om zo goed mogelijk voorbereid daar te staan.:D

Je zult dan probably wel op de reservelijst moeten staan, Domie heeft je plaats ingenomen en Wim kan het denkelijk niet veroorloven om een man extra mee te laten doen, de B-klasse komt er ook nog achter, de C mag dus niet uitlopen imo

Je zult dan probably wel op de reservelijst moeten staan, Domie heeft je plaats ingenomen en Wim kan het denkelijk niet veroorloven om een man extra mee te laten doen, de B-klasse komt er ook nog achter, de C mag dus niet uitlopen imo

ik denk dat we zonder dumba aan 11 man zitten, bij de C zijn er 12 deelnemers, dus ik denk dat het geen probleem is. Of hij moet er iemand niet bij op hebben gezet natuurlijk! Maar idd, tijdig laten weten is wel handig... Wel k*t van je blessure

Ja, heb je gelijk in. Davy van Houtem is aangemeld als 12e deelnemer.
Sta dan op de reservelijst. (heb net van Wim een mail gehad)
Kies dan liever voor een hardloopwedstrijd 2 mei.

ik denk dat we zonder dumba aan 11 man zitten, bij de C zijn er 12 deelnemers, dus ik denk dat het geen probleem is. Of hij moet er iemand niet bij op hebben gezet natuurlijk! Maar idd, tijdig laten weten is wel handig... Wel k*t van je blessure

Ja, had graag willen zien of ik op 85-90% niet laatste zou worden.
Met de blessure zal ik moeten leren leven...komt nooit meer helemaal goed en SQ/DL alleen nog met lichte gewichten>slijtage (ouwe zak die ik ben:))
Ik had Wim eind maart geinformeerd omtrent de rug.

Wat een geluk voor je Dumba!

??? Was met het grootste plezier laatste geworden.:)

Ik heb uiteindelijk straps bij XXL bestelt, had toch whey nodig. Vandaag al getest en het werkt wel super, maar zal ze verder niet veel gebruiken.

Ik heb me ook ingeschreven voor de -90 kg alleen sta nu als 1e reserve.. ik hoop/denk dat ik wel mee kan doen. Zou erg vet zijn :)

Terug
Naar boven