AndroidHealthClinic

Sterkste man van Sint Job 2009

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: had het al van Wim gehoord

Tof dat je meedoet David :)
Jammer dat de medley weg valt hé ;)

Ik had jullie beide wel graag aan de zuurstof gezien na de medley, jammer :p

ik kreeg dit terug van Wim dus mocht er iemand uitvallen @ sint job die dag dan doe ik mee in -21 klasse :

Hey Wim,

Vrijdag met de wedstrijd kom ik kijken aangezien een paar vrienden van mij meedoen. Dominique en Alex... Ik neem mijn sporttas mee met kleren.. dus stel er valt iemand uit in de -21 klasse dan wil ik graag meedoen als je iemand nodig hebt ;) en als het niet zo is is het niet zo... maar stel, dan mag je me vragen om mee te doen.

Met vriendelijke groet,

Max Blezer

Hoi Max,

Tof initiatief. De kans bestaat natuurlijk dat er nog iemand uitvalt. We hadden 1 atleet reserve doch gezien er gisteren nog een atleet in de -21 heeft afgezegd zitten we mooi terug op 12 atleten.
Dus je sporttas meebrengen is een prima idee. Ik hoop dat je kan meedoen.

Alvast bedankt Max!

Tot vrijdag, groetjes Wim.

dumba staat toch ook op die lijst?

Iemand een idee wie er afgezegd heeft?

Ik hoorde dat Dumba niet afkomt omdat ie niet mag zingen met zen ratten tussen de onderdelen door !

volgens mij vervangt frenkpie hem... maar stel er valt nog iemand uit kan ik meedoen... ik hoop het wel... zou wel leuk wezen

Van Dumba was al langer gekend dat hij niet mee deed dacht ik.

:roflol: had het al van Wim gehoord

Tof dat je meedoet David :)
Jammer dat de medley weg valt hé ;)
bwa, klotetire heb ik minder goeie gevoelens bij, zag die massive bodycheck met een fiat panda anders wel zitten :cool: (als ik het zou uithouden tot dan)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk dat je meedoet David! Nog iemand om op z'n kloten te geven ;)

Het was nochtans spannend tussen jullie 2 in Limburg ;) :D

Ik hoorde dat Dumba niet afkomt omdat ie niet mag zingen met zen ratten tussen de onderdelen door !

Wim had me verboden om hakkebillend die 200km naar St.Job af te leggen, ondertussen de 4-daagse van Kerkrade te lopen en vond het niet goed dat ik tijdens de onderdelen mijn ratten op mijn schouders hield, terwijl ik een liedje sta te zingen.

Van Dumba was al langer gekend dat hij niet mee deed dacht ik.

Had Wim half maart al geinformeerd over de gesteldheid van mijn rug.
Mag sowieso een jaartje niet stevig SQ/DL doen en dus geen STM voorlopig meer.

Succes allemaal.:)

Laatst bewerkt:
Wim had me verboden om hakkebillend die 200km naar St.Job af te leggen, ondertussen de 4-daagse van Kerkrade te lopen en vond het niet goed dat ik tijdens de onderdelen mijn ratten op mijn schouders hield, terwijl ik een liedje sta te zingen.

Had Wim half maart al geinformeerd over de gesteldheid van mijn rug.
Mag sowieso een jaartje niet stevig SQ/DL doen en dus geen STM voorlopig meer.

Succes allemaal.:)

Dacht dat je laats een pr had op tireflip? Doe je die met gestrekte rug?

Ik wou het spannend houden tot het laatste onderdeel ;)

Vrijdag ga ik niks spannend houden.

hoezo dan? ga je op elk onderdeel laatst eindigen dan? :p neen, moet eerlijk bekennen dat ik je op basis van die ene training bij Wim op gelijk niveau inschatte, behalve log lift :cool:, maar sinds Limburg weet ik wel beter:rolleyes::eek:

Om hoe laat begon het ook weer? Ik vind het niet zo direct terug :o
Lokatie is nog hetzelfde? Kerklei 18?

hoezo dan? ga je op elk onderdeel laatst eindigen dan? :p neen, moet eerlijk bekennen dat ik je op basis van die ene training bij Wim op gelijk niveau inschatte, behalve log lift :cool:, maar sinds Limburg weet ik wel beter:rolleyes::eek:

Ik wou eigenlijk elk onderdeel winnen, maar ik denk niet dat dat lukt ;)
Hehe.. Ja op de training bij Wim in december was ik niet veel waard. Ik woog toen nog maar een kleine 112kg en zat op het einde van m'n cut. Ik kreeg toen 240 niet eens van de grond af met deadliften. De 140 stone voelde toen bij Wim ook als lood. Alleen log ging toen lekker.
Nu zit ik op ca. 123kg :D en kan 270 loskrijgen. De wheelflip bij wim ging pas ook een stuk makkelijker dan toen.

Maargoed, er doen zat sterke jongens mee. En het is nooit te voorspellen hoe het op een wedstrijd zal gaan.

Terug
Naar boven