MuscleMeat

Sterkste man van Sint Job 2009

nee sanca... ik wil je ego nog niet verslechteren... op sittard geleen pak ik je wel aan :P

Deelnemers van de -90kg en/of -21jaar klasse graag om 10.30uur aanwezig op het wedstrijdterrein: Kerklei 18, 2960 Sint-Job-in't-Goor. Aanvang van de wedstrijd om 11u.

Voor de open klasse (de dikkertjes), graag aanwezig om 14.30uur. Aanvang wedstrijd om 15.00uur.

Tot vrijdag!

ben benieuwd :) Mooi dat ik es een wedstrijd kan doen waarbij ik niet moet opstaan om 6u :p

:roflol: :roflol: :roflol:

Pfff, de zenuwen beginnen echt al de overhand te nemen :D

• Topic Starter Topic Starter
:stupid:

Ik voel mij kleiner worden met de dag :roflol:

Zenuwen?????

Ja ik krijg ook al wel beetje zenuwen!

Yours truly zal er ook zijn (Jimmy ging bevestigen bij Wim) en invallen voor al die mietjes die op het laatste moment afzeggen, wat is dat hier toch bende keyboardwarriors? Ik wpu voorzichtig met strongman beginnen en niet te snel inschrijven voor massa's wedstrijden. Maar dan bleek alles volzet vanaf januari en nu wordt ik alweer als invaller gevraagd???. Da's nu al de tweede wedstrijd waar er mensen afhaken hetgeen het er voor de organisatoren echt niet makkelijk op maakt. :mad:
Wel , alweer, herstellende van een zware infectie dus InsideOut en Sanca jullie maken nog een kans... NOT! (neen, niet nog die van SM van Limburg, weerstand is weg en bijgevolg hebben de beestjes vrij spel) Hoewel, zelfs afwassen voelt nog steeds als twee uur cardio.
See you guys friday!

Terug
Naar boven