Fitness Seller

Sterkste man van Sint Job 2009

Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik denk dat het wel fijn is als er een stang zou zijn waarmee je kan opwarmen. Dat zou ik wel fijn vinden als ik mee kan doen. (heb een oude lies/rug blessure)

als je niet mee doet doe ik wel voor je mee frenkpie :P

De log is leeg 40kg frenk.. Dus daar kan je sowieso mee opwarmen... ;)

Die stang is geen slecht idee. Ook om bv. voor de powerstairs wat op te warmen door lichte deadlifts te doen enzo.

tis zeker geen slecht idee... afgelopen zondag kon ik me ook niet opwarmen en toen heb ik me vriendin maar in me nek gegooid en gaan squaten :P

Is idd wel makkelijk als je een beetje kan opwarmen, anders voelt het gelijk zo zwaar.

Is idd wel makkelijk als je een beetje kan opwarmen, anders voelt het gelijk zo zwaar.
opwarme zal niet zo makkelijk gaan. Log lift is geen probleem aangezien het eerste event is. Probeer eventueel zelf wat mee te nemen (fietsband, rekker, dumbbell, ...)

veel plezier iedereen!

sander. top 5.

Uitslag? Hoe heeft onze Berry het gedaan? :)

Wie is "Yannick"?

Ben net terug uit Sint Job en ben uiteindelijk 9de van de 12 geworden. Geen geweldige prestatie, maar ben er zelf redelijk tevreden over, aangezien ik op sommige onderdelen gewoon de ervaring miste. Zoals truckpull.

Loglift Eerste onderdeel was loglift. Na opgewarmd te hebben, de 75kg gehaald. Hierna voor de 80 gegaan en die heb ik ook gehaald. De 85kg werd een fail. Geen nieuw pr hierop, dus niet echt tevreden. Het voelde erg onwennig en ik had dan ook veel onbalans, waardoor het niet goed ging. Uiteindelijk hierop gedeelde een na laatste plaats.

Powerstairs Toen volgde het onderdeel powerstairs. Omdat ik bij de boomstam laag eindige moest ik bijna als eerste en had ik geen tijd om te overtreffen, wat natuurlijk geen excuus is. Na ongeveer 43 sec. had ik 120, 140 en 155kg boven. Opzich zeker niet ontevreden, maar als ik 1 a 2 seconden sneller wat geweest was ik 3 plaatsen gestegen. Volgende keer, dus nog meer snelheid maken. Uiteindelijk hierop 9e geworden.

Cardeadlift Had er opzich veel vertrouwen in, omdat deadlift me wel ligt. Dit bleek echter wel even tegen te vallen. Heb er uiteindelijk 4 reps weten uit te persen. Vooral me lengte was hier in het nadeel, terwijl het bij powerstrairs juist een voordeel was. Uiteindelijk hierop 8e geworden.

Truckpull Dit ging gewoon echt rampzalig. Vooral door me gebrek aan ervaring bakte ik er niet veel van, want me techniek was gewoon bagger, waardoor ik hem uiteindelijk niet naar het einde kreeg. Terwijl dit wel had gemoeten, helemaal met mijn gewicht. Hierop een 10e plaats.

Wheelflip Verwachte hier niet heel veel van, omdat de band waarmee ik getraind had 250 weegt en dan ging nou niet gepaald heel spoel en de wedstrijd band woog ook nog is 20kg extra. Echter ging dit juist beter dan verwacht en werd ik hierop 7de. Nadeel was wel dat ik me eigen reps niet geteld had, dus ik na 5 reps moest vragen ik of ik er al 5 had gedaan en weer terug kon flippen, waardoor ik weer wat tijd verloor. Maar zeker niet ontvreden. Dik pr dit!

Farmers walks Het was de bedoeling om 80m. met 85kg per hand te lopen. Ik wist van te voren dat ik dit zeker niet in een keer zou lopen. Na een iets te snelle start raakte ik na ongeveer 15 meter me balans kwijt, waardoor ik ze moest droppen. Uiteindelik wel de 80m. kunnen uit lopen, waardoor ik hierop een 6e plaats pakte, waar ik dus heel tevreden over ben. Dik pr!

Kortom, alles bij elkaar was het zeker een geslaagde dag en ben ik zeker tevreden voor een 1e wedstrijd. Ook aardig wat DBB`ers ontmoet, dus was een gezellige dag en hier gaan er nog zeker meer van volgen.

Toch netjes gedaan Berry, eerste wedstrijd is toch altijd aftasten. Opdat er meer mogen volgen!

Totale uitslag:

1. Yannick van Roy
2. Dominique Moonen
3. Frank Peters
4. Bert Thoonen
5. Sander de Graaff
6. Tim Boniver
7. Max Blezer
8. Dominique Janssen
9. Berry de Kruif
10. Davy van Houtum
11. Johan de Pauw
12. Bjorn Slachmuylders

Toch netjes gedaan Berry, eerste wedstrijd is toch altijd aftasten. Opdat er meer mogen volgen!

Thnx man. Was zeker aftasten, want ik was zenuwwachtig als een gek.

mooie wedstrijd gedraait berry:P schreeuwen @ timbers hielp:P

Terug
Naar boven