AndroidHealthClinic

Sterkste man van Sint Job 2009

Zeg Johan zie uit het het kan zwaar zijn :)

haha laat ze maar afzien

hahahaha :D

Hey Wim,
Wat gaat er nu gebeuren met de car deadlift? Wordt die nu vanop verhoging gedaan of toch maar niet?

Hallo Johan,

Je hebt gelijk, deze aanpassing had ik nog niet gepost.
Dus het zal idd verlopen zoals afgesproken en uitgetest op de training die je hebt bijgewoond in Sint-Job.

Cardeadlift met 377kg op verhoog.
http://www.youtube.com/watch?v=9B5EX9VnrG8

Cardeadlift met 277kg op verhoog.
http://www.youtube.com/watch?v=uSGNNhZ8ygI

Concreet houdt dit dus in dat de gewichten per categorie met 25kg verminderen doch dat we op een verhoog staan.
De timbers waar we op stonden waren zeer stabiel en ideaal van hoogte, doch het oogt niet zo professioneel... wordt vervolgd.

Is visueel ook iets aantrekkelijker dan een auto 2 cm van de grond zien komen :D

Okay geweldig :)

• Topic Starter Topic Starter
Kane Van Kerckhoven is weggevallen vanwege een aanslepende blessure. :(
Er is dus nog een plaats vrij in de categorie -90kg/-21jaar.

Het komt waarschijnlijk voor sommigen als een verrassing, maar ik doe zeker mee. Ga voorzichtig om met de onderrug.
Jammer van de blokken bij de carDL, (moet ik nog wat dieper)maar ik heb er zin in.

Zie je 1 mei.:D

wat is het begin gewicht voor de boom bij de -90kg klasse?

Hey mannen, Hoe sterk moet je nu eigenlijk zijn als je alles behalve laatste wil worden...wat zijn een beetje de gewichten die je moet kunnen deadliften, banken en squaten?

Ik vind het er toch wel bruut uitzien!

Hey mannen, Hoe sterk moet je nu eigenlijk zijn als je alles behalve laatste wil worden...wat zijn een beetje de gewichten die je moet kunnen deadliften, banken en squaten?

Ik vind het er toch wel bruut uitzien!

Gewichten moet je relatief zien. Een carDL van 302kg= ongeveer 180-190kg DL en de Wheelflip 10x275kg = 10x150DL + 10x50kg pull en 10x50kg pushpress.
Nadeel is dat je gewoon handig moet zijn op sommige onderdelen.;)
Ik heb iemand ooit bovenhands:o:eek: een sleetje met gewichten proberen te zien trekken of de wheelflip aan de bovenkant pakken.;)
Toen hij over mijn tijd heen zat even uitgelegd dat sleetje trekken onderhands moet en de wheelflip aan de onderkant gepakt dient te worden.:D

Laatst bewerkt:
Ik heb er zin in:D. Nog ongeveer 4 weekjes.

Goed om weten, dan kan ik me daarop voorbereiden :p

Terug
Naar boven