XXL Nutrition

Sterkste man van Sint Job 2009

Het komt waarschijnlijk voor sommigen als een verrassing, maar ik doe zeker mee. Ga voorzichtig om met de onderrug.
Jammer van de blokken bij de carDL, (moet ik nog wat dieper)maar ik heb er zin in.Zie je 1 mei.:D

Ga je toch komen? Begrijp er niks meer van Dumbaratpower.

• Topic Starter Topic Starter
ik kom kijken toch maar 2 minuten van mijn huis :p

Gisteren 2 postertjes opgehangen ;) Met wat moeite op het SSC en op school ;)

Zie nu die gast in mijn Gym deel uit maakt van de wedstrijd leiding: Sarko Alberts
Is een relaxte vent, erg sterk ook.

Laatst bewerkt:
Ja zeker.. van sarko kan je veel leren.. (ook nog duits zelfs ;))

kheb nog een krantenartikel van hem liggen hier... moet ik us inscannen

Is die car deadlift eigenlijk een beetje te doen kwa grip zonder straps? Niet dat ik hem straks niet kan liften vanwege me grip.

zit geen knurling op die handvaten dus ik zou zeggen nee :)

je kan denk ik wel straps lenen van iemand hoor als het echt nodig zou moete zijn...

Mits ze die willen uitlenen aan de concurrentie! :D

zit geen knurling op die handvaten dus ik zou zeggen nee :)

Uhm, dat is wel klote dan, want ik heb namelijk geen straps:o

je kan denk ik wel straps lenen van iemand hoor als het echt nodig zou moete zijn...

Dan gok ik daar wel op, want om nou straps te kopen voor alleen die oefening en verder nooit meer gebruiken is ook zonde.

Mits ze die willen uitlenen aan de concurrentie! :D

Zit wat in idd:(

Ik vermoed dat er straps in overvloed zullen zijn :p

Kom op kerel zo duur zijn straps nou ook weer niet... neem aan dat je meer wedstrijden wilt doen in de toekomst dan is het toch wel handig om te hebben.

Kom op kerel zo duur zijn straps nou ook weer niet... neem aan dat je meer wedstrijden wilt doen in de toekomst dan is het toch wel handig om te hebben.

Idd, ik heb ze in de tijd na lang twijfelen zelf ook gekocht, kost niets, en heb er onderhand toch al veel plezier van gehad

Daar hebben jullie wel gelijk in. Ik zal ze dan ook maar bestellen. Iemand een tip waar ik goede straps kan bestellen?

Ga je naar de Fibo? 5 euro daar. Heb je gelijk lachen dag.

Daar hebben jullie wel gelijk in. Ik zal ze dan ook maar bestellen. Iemand een tip waar ik goede straps kan bestellen?

als je naar de fibo zou gaan, neem je dan een paar mee voor mij ?
als het toch maar vijf euro is! Dan geef ik je dat wel in sint job!

Terug
Naar boven