patkrachtser
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschoven tussenwervel.patkrachtser zei:
Basic shit, elke vrijdag na speed box squat deadliften voor dubbels.jigsaw zei:en hoe heb je dat gedaan van 2x255 naar 2x280![]()
erg goed hoor
MonsterStrength zei:Sommigen weten het al, maar ik ik heb vorige week tijdens een deadlift training een discus hernia opgelopen, dus ik doe jammer genoeg niet mee in Bazel, het zal voor volgend jaar zijn.
MonsterStrength zei:Verschoven tussenwervel.
Basic shit, elke vrijdag na speed box squat deadliften voor dubbels.

jigsaw zei:wat is een speed box squat??
en met dubbels bedoel je na het squaten alleen setjes van 2 met deadliften![]()
MonsterStrength zei:

jimmyneuker zei:jimmy jong ik zien u hier zo nen dikke nek krijge strx is em even dik als u armen
kzou eerst mer is zien da ge wint voor ge hier zo de felle uithangt tzou nog al grappig zijn da ge morge zou verliezen en hier dan eerst nog zo felle klap zitte vertelle over dien Florant Veldeman strx maakt em u in en dan zitte hier mee u felle klap dat een moederskindje is en dan wordet zelf !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

en werd daar al snel vergezelt door een andere supporter die ook alleen gekomen was . Altijd leuk sociale mensen onder elkaar en aangezien het een kenner was waren de pronosticks al snel begonnen
.
.
.
.
.squatbeast zei:wie is hier nu de felle , lol
IK heb gedaan wat ik moest , volgend jaar hebben ze weer een kans maar dan ben ik weer sterker , ik blijf er voor gaan en geef de titel nooit meer af.
Voor wie en wat dan ook.
En voor de vrienden en de broeders en zussters TNX voor de steun zonder jullie was het me ni gelukt.
Maar iedere atleet was ik top vorm en ik heb goed kunnen strijden om de titel met eer te verdienen en mijn hoedje af voor sommige atleten ze weten wel wie ze zijn een top presratie mannen en tot volgend jaar.

jigsaw zei:He jimmy trainen jij en Fouad nou samen of zijn jullie gewoon vrienden??
En nog gefeliciteerd Man![]()