AndroidHealthClinic

Sterkste man van Vlaanderen

olav zei:
Aan alle mensen die het 'warm water hebben uitgevonden' (vond dat zo mooi gezegd toch) :)
Doe eerst zelf eens mee aan zo'n wedstrijd en kom dan een discussie voeren met de serieuze mensen.
Ik moet zeggen na een jaar ben ik nog altijd getraumatiseerd door die band en die bollen :D:D

Verder laat ik me niet vervallen in deze onzin, die al heel deze topic omzeep heeft gemaakt.

Ik zou er een slot op zetten, dit doet het imago van de sport geen goed!
Vind ik ook!

wat wordt er toch lekker gereld

deze sectie is nooit zo levendig geweest:D

Sterke mannen lijken wel heethoofden :)

Wordt tijd dat mensen zich eens voorstellen wie ze zijn.

Thread kan wat mij betreft doorgaan, maar dan moeten enkele leden zich wel kunnen inhouden. Het is geen ver-piswedstrijd.

En voordat het een discussie wordt over ver-pissen, stay on-topic.

Dus voor zover ik kan volgen is het in Bazel meer een 6 nederlanders tegen een belg wedstrijd ...

Inderdaad wel zonde dat er niet meer belgen deelnemen , maar dat zal nu niet beteren denk ik als er allemaal toppers meedoen .:(

Anderzijds wel een redelijk mooi internationaal spektakel die dag , dus ik ga zeker kijken .:D

Little Me zei:
Dus voor zover ik kan volgen is het in Bazel meer een 6 nederlanders tegen een belg wedstrijd ...

Inderdaad wel zonde dat er niet meer belgen deelnemen , maar dat zal nu niet beteren denk ik als er allemaal toppers meedoen .:(

Anderzijds wel een redelijk mooi internationaal spektakel die dag , dus ik ga zeker kijken .:D
Ik ga ook kijken! Ik denk dat t niet zoveel uitmaakt hoeveel nederlanders of belgen er mee doen, het gaat meer om de deelnemers! Hoewel t misschien ook leuk was geweest voor de organisatie als er meer mensen van eigen bodem zich hadden aangemeld.

Little Me zei:

zijn er wel nog belgen die op dit niveau mee kunnen?

fonzy zei:
Nu je dit zegt schiet me wat te binnen.
Een vraag aan MS of iemand anders die het weet, hoe staat Deejay_Spike (Michaël Heiremans) ervoor? Die wou toch ook strongman wedstrijden gaan doen?

Spike horen we idd weinig meer van!

fonzy zei:

Gaat mij toch niet vertellen dat er op die 6 miljoen vlamingen maar 1 sterke kerel zit zoals the belgian beast .

Denk dat er best wel veel sterke kerels zijn maar die er niet aan meedoen .

Little Me zei:
Gaat mij toch niet vertellen dat er op die 6 miljoen vlamingen maar 1 sterke kerel zit zoals the belgian beast .

Denk dat er best wel veel sterke kerels zijn maar die er niet aan meedoen .

die sterk is en de events kan?

Het zullen er niet veel zijn

Spike doet niet mee aan sterkste man van vlaanderen, maar wel in merchtem midden augustus :)

Er zijn 16 deelnemers in de sterkste man van vlaanderen .
Waaronder : - 9 Belgen
- 6 Nederlanders
Het zijn 6 lood zwaare onderdelen
-vrachtwagentrekken hand over hand ( 8,5 ton )
- boomstam tillen ( tot max , het aanvang gewicht 80 kg )
-Farmerwalk ( 150 kg stuk )
-car deadlift ( tot max aanvang gewicht 300kg )
- heavy medely ( tractor band 4x flippen en carry & drag )
- stones of strenght .

Leuke onder delen om de belgen eens kennis te laten maken met de strong man en natuurlijk de nederlandse deelnemers dat de belgen kunne zien dat er verschillende calibers van strong man zijn ( atleties , vol slank , body builder type , hulkster , enz ...).

Kom allen kijken hoe meer zielen hoe meer vreugde er is ook nog een ton animatie er bij voor jong & oud en natuurlijk ni te vergeten DRANK & ETEN. :)

squatbeast zei:
- 6 Nederlanders
- stones of strenght .

Leuke onder delen om de belgen eens kennis te laten maken met de strong man en natuurlijk de nederlandse deelnemers dat de belgen kunne zien dat er verschillende calibers van strong man zijn ( atleties , vol slank , body builder type , hulkster , enz ...).

Kom allen kijken hoe meer zielen hoe meer vreugde er is ook nog een ton animatie er bij voor jong & oud en natuurlijk ni te vergeten DRANK & ETEN. :)

Farmers walk vind ik indrukwekkend!
Stones suck ik big time.
Car deadlift? Is dat max of voor reps?

squatbeast zei:
- 6 Nederlanders
- stones of strenght .

Kan je al een voorlopige deelnemerslijst neerzetten aub ?

Terug
Naar boven