XXL Nutrition

Sterkste man van Vlaanderen

Ik wil Ni grof over Komen maar ik ben dan beu die kritiekn van mensen die er de ballen van snapen, ze zeggen altijd je moet de sport bekend maken en die en dat doen , maar als er nu 1maal iemand iets doet is er altijd kritiek en zever rond de organizatie of de atleten , maar zelf doen ze nooit iets.
Kun je begrijpen dat dit op den duur je keel uit handt.

koetje zei:
juistem , trouwens , de hoogste bomen vallen het diepst

wat gaat jimmy doen als hij eens zwaar tenonder gaat ?

Het is waar ik kan afgaan maar niet tegen over de belgen ik zou alles doen om ze te verslaan en het zit er dik in.
trouwens weet jij wie ik ben , heb jij mij wedstrijden gevolgd in het verleden en het heden.
Dan zou je weten wat er gaat gebeuren de 29ste . :)

Blackadder zei:
jezus, wat wil je met dat laatstte zeggen misschien.
het kan wel zijn dat je de sterkste kerel van belgie bent, maar om nu zo'n onzin uittekramen en iedereen hier aftekraken zonder dat je zelf aan enige kritiek wordt blootgesteld vind ik vrij kansloos.

Geen Kritiek , jij vindt dat ik hier niet aan kritiek word blood gesteld , grappig.
Dit is juist wat ik bedoeld met lezen jullie deze forum , kennen jullie de achter grond van de sterste man van vlaanderen 2006.
Ik ben deelneemer en mede organisator , dus ik vindt het niet dat ik on zin uit kraam en kansloos ben , want jij geeft toch reactie hier op . :)

Ben in staat om mee te gaan doen in Blegie!
FF jimmy vernederen ;)

Misschien leuk om nog 's te lezen..

Klik

En meer..

De Reus van Vlaanderen
Reportage: Wannes Peremans
Uitzenddatum: 05/12/2005

Toen ie geboren werd, woog hij 7.5 kilo en was hij 69 cm groot. Nu meet ie 2m12 en weegt ie 220 kilo. Florent Veldeman, de sterkste man van Vlaanderen. "Op mijn veertiende was mijn hobby auto's opheffen en ze midden op straat neerzetten. Toen al wist ik dat ik sterk was."

Tijdens ons gesprek zit zijn moeder naast hem, een tenger vrouwtje van 1m53, die 75 kilo verdikte tijdens de zwangerschap van zoonlief.
Florent woont met zijn moeder in een volkswijk in Anderlecht en is zich pas een paar jaar geleden bewust geworden van zijn enorme kracht. Hij traint nu om wereldkampioen armworstelen te worden.

TELEFACTS neemt hem mee naar de universiteit van Gent om zijn kracht te meten. "Dit hebben we nog nooit meegemaakt, hij heeft bijna de machine verbrijzeld." klinkt het daar.
Bron:http://www.vtm.be/telefacts/details.htm?id=29760

Nou Jimmy, als dat geen motivatie is ;)

vraag me af of die gewichten (grote drie) die je lift en zo ook andere strongmen allemaal raw of zoals powerlifters gelift in pak?

lekkere 'fightspirit' trouwens.. mooi.

grtz.

ded.cop zei:
vraag me af of die gewichten (grote drie) die je lift en zo ook andere strongmen allemaal raw of zoals powerlifters gelift in pak?

lekkere 'fightspirit' trouwens.. mooi.

grtz.

sommige wel en andere niet , ieder zijn voor keur.

Eej Jimmy die kerel met dat lange haar, is dat je coach?

squatbeast zei:
kom maar af , hoe meer zielen hoe meer vreugde.
ben al een tijd op zoek naar echte goeie tegenstanders. :)

Kom niet in de buurt van je bench.
En ook mijn dead moet dan nog flink omhoog. Sla voorlopig ff over:D

• Topic Starter Topic Starter
mannekes t is heel simpel he, als ge beetje commentaar hebt, doet dan mee en bewijst uw eigen he, meesten die hier commentaar hebben durven waarschijnlijk nog ni eens meedoen, dus dan moete uwe mond houden en stoppen met diene zever

bikerbabe zei:
mannekes t is heel simpel he, als ge beetje commentaar hebt, doet dan mee en bewijst uw eigen he, meesten die hier commentaar hebben durven waarschijnlijk nog ni eens meedoen, dus dan moete uwe mond houden en stoppen met diene zever

Schrijf eerst fatsoenlijk NL:D
Dan pas mag jij weer posten;)

• Topic Starter Topic Starter
jongens, het is eenvoudig: als je commentaar wil geven, doe dan gewoon mee en bewijs jezelf, de meesten die hier commentaar geven durven waarschijnlijk niet eens mee te doen, dus dan moeten jullie je mond houden en stoppen met onzin uit te kramen

en richard: da telt ook voor u ja :p

THE WARRIOR zei:
IK DAAG HIERBIJ IEDEREEN UIT, (ALS JULLIE DAN TOCH ZO STERK ZIJN...) OM HET BELGISCH RECORD KOGELSTOTEN TE BREKEN.

19M34

bring it on, BABY

Boeiend

Kogelsstoten is heel wat anders als de sterkste man.
Daar bij daar moet je techniek voor hebben en veel ervaaring om zo'n record te verbreken en daar bij dit doet hier niet ter plaatse vriend.

Hoe groot ben je eigenlijk ? En wat weeg je ?

Dit weekend was het de sterkste man van Wommelgem , vriend van me deed mee . Was daar een zekere Tim Mattijs , ook wel een sterke knaap . Voor de rest wel vrij amateurswedstrijd maar wel een leuke zaterdagmiddag .

Little Me zei:
Hoe groot ben je eigenlijk ? En wat weeg je ?

Dit weekend was het de sterkste man van Wommelgem , vriend van me deed mee . Was daar een zekere Tim Mattijs , ook wel een sterke knaap . Voor de rest wel vrij amateurswedstrijd maar wel een leuke zaterdagmiddag .

Hallo vriend

Jimmy Laureys is de naam
ikben 1m93 , weeg 140 kg en ben 25 jaar en ik ben al bezig met de sport van mijn 15 jaar dus 10 jaar nu.
ik ben begonen om een soort BB uiterlijk te hebben , maar het bleek dat ik aan leg had om snel sterk te worden en veel spiermassa te winnen.
Ik sta nu ni droog of zo maar modder vet nu ook ni , je ziet de vormen goed en ik heb zeker en vast geen buik zoals de meeste ( Florent Veldeman )

En hoe was de wedstrijd in wommelgem , en wie heeft er gewonnen en wie was 2de en 3de , want ik heb tot heden nog geen info gehad over de wedstrijd.

Greetz Jimmy

Terug
Naar boven