XXL Nutrition

Aankondiging Sterkste man "Voor rondes Van België 2011"

Wat hmm? Get your shit together!

Gijs, neem het Simon niet kwalijk. Hij begrijpt je Belgische mop niet. Zet um op Simon in ieder geval!

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of Simon gaat meedoen in 2011 (hoop van wel)

En ik weet niet waar de rest van de krachtpatsers in België blijven?

zet mij er maar bij Jimmy, het zal zwaar worden maar beter te zwaar dan te licht

I want in, I want in!

Next year :sad: :fire:

Wat voor deadlift wordt het eigenlijk? Zoals op Vlaanderen gewone bar en gewone schijven?

Nee maat. Ik ga proberen van 4 Pick up of hummer wielen te bemachtigen en dan verzwaren met schijven als men om hoog gaat.
Ziet er wa spectaculairder uit (een beetje zoals de Arnold classics)

Nice! :)

Update Atleets !!!!

ola steve doet mee, die heeft de laatste tijd serieus wat vooruitgang gemaakt in powerlifting. Ik ben benieuwd wat hij kan forceren :)

dam lets hope i dont get last

woopy u dead :fire:

Hell no. Per cm dat die deadlift hoger dan normaal is, stijgt mijn kracht erop exponentieel. You're going down :D

Aangezien we geen regering meer hebben mag ik in princiepe ook meedoen!

LoL "Nice one Sanca" :D Was het maar zo makelijk !!

Update Atleets !!
Komaan gasten rond horen en rond vragen !! "we need new strong blood in the strong man League of Belgium" ;)

Het belooft allesinds een mooie wedstrijd te worden, ik kan wel niet deelnemen aan de voorrondes (zie dat m'n naam er nog tussen staat) want ik zit dan op het EK powerlifting van de junioren... ik zou wel nog graag is willen samen trainen, wanneer zijn de volgende trainingen gepland?

Greetings
Steve

Jammer, en ook weer niet :P ;)
Veel geluk daar op het EK :)

Terug
Naar boven