Ruuub
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar woon je?mss organiseer ik ook wel eens een training als er genoeg interesse is.
(woon in het gentse)
beschikbaar materiaal:yoke,log,farmers,fat baar,gewone bar,fat db's...
(de meesten maken hun materiaal zelf of laten het maken)
en jij doet toch niet mee aan powerliften?waarom schrijf je je niet in?![]()
Ik moet er wel eens overhebben met de eigenares van de playgrond(moederIk woon in Torhout, Gent lijkt me wel doenbaar.
Welke dagen zou je kunnen/willen trainen?
Het lijkt me wel leuk om eens een PL wedstrijd mee te doen (of een onderdeel ervan), dan kan ik dat ook op mijn lijstje afvinken.
Vrachtwagentrekken staat ook nog op mijn todo's.
(kantklossen ook, maar dat is dan voor later, als ik écht sterk ben geworden)
) of ze het wel zien zitten al dat geweld op haren hof.
Maar ik ging er van uit dat iemand contact met jou ging zoeken en me op de hoogte ging houden. Van jou come Back had ik iets gehoord via, via (mensen praten veel) daarom dat ik hier ook vroeg "Weet daar iemand iets meer van". En het is idd wel Jammer
dat je niet terug komt, want je was er wel goed in.
) is spijtig. Maar als je zegt dat hij idd twijwels heeft kan ik het begrijpen.
, een metaal rasp of een schuurschijf voor metaal op je slijpschijf. Verf is bijzaak maar kan je doen voor het roesten en the looks
)
Ik wil maar zeggen, wil je het echt dan is er altijd een mogelijkheid of een oplossing (hoe duur of ongemakelijk ook) om je passie en uit de hand gelopen hobby te doen
(Er zijn gasten die wel duizende euro's verspelen aan auto's en andere onozelheden. En zo duur is het bij ons nu ook weer niet. Alles op zijn tijd, je kan van het begin niet alles in één keer aanschaffen of je moet de lotto gewonnen hebben
)
) Misschien effe naar ons komen opmeten en foto's maken is ook een optie 

We zeggen niet dat we met de pakken blijven zitten é* Kleine notie: Ik wijs hier naar niemand de vinger, ik wil jullie allemaal er maar op attent maken dat het kan en dat niemand moet zeuren of met de pakken blijven zitten. "Waar een wil is, is een weg" , " Looser complain, champions train and find a way"

al iets gehoord van florent?