MuscleMeat

Aankondiging Sterkste man "Voor rondes Van België 2011"

• Topic Starter Topic Starter
Idd spijtig.

Maar we blijven wel nog maar met 9 atleten nu.

Waar is iedereen op het moment.
Ik heb gehoord van come backs en andere die hard zouden trainen om mee te doen?
En sommige atleten reageren gewoon niet :(
Is zonde voor de sport.

* Effe er tussen (niet reageren op dit topic mss enekl op PM) Ik ben bezig om begin april een NCC te organiseren te Sint pauwels (mss indoor) Als alles in orde is (eind volgende week weten we meer) Begin ik een topic hier over. Dus mensen die daar al intresse voor moesten hebben stuur me dus een pm ;) (Belgen, Nederlanders mag. Natuurlijk hopen we op veel belgen. Anders wordt het de open NCC :D )

Laatst bewerkt:
Jammer van de beperkte inschrijvingen tot nu toe. Onze Waalse vriendjes zullen toch wel weer meedoen gok ik?

Ik heb spijtig genoeg van onze walen nog niks gehoord.

Michael zit in de Finale.

Maar Florent en Loic dienen terug mee te doen aan de voorrondes als men terug in de finale wil zitten.

Laatst bewerkt:
Waar zitten deze jongens trouwens ??

Deelnemers vorige jaar:

- Yannick van Roy
- Richard Revein
- Christiaens Steven
- Loic Lamoline
- Bart Golsteyn

En deze jongens er was spraake van een come back of deelname volgend jaar (gezegt in 2010) ??

- Simon De Vogelaere
- Wim Jammaer
- Joeri Polfliet
- Bjorn Slachmuylders
- Tim Boniver
- David Deams
- Dries Willaert
- Steven Mestdagh

En ik had nog namen horen vallen en mensen gehoord die intresse hadden.
Wij maken het bekend en je hoord ze weer niet :(

Kom aan mensen zoek deze gasten op of zoek nieuw talent. In elke gym zal er toch een krachtpatser zijn die sterk genoeg is en het aan durft mee te doen aan deze opkomende sport in België (of men moet bang zijn voor het gele busje ;) )

Laatst bewerkt:
damn zijn er zo weinig sterkste man atleten in Belgie? kom op watjes!

Nick Jans gaat geen wedstrijden doen dit seizoen heeft ie me vandaag gezegd

Jan zal je ook niet zien, die heeft het de laatste tijd te druk met andere zaken om aan trainen toe te komen.
Jammer.
Bert en Yannick verwacht ik toch wel te zullen zien?

Jimmy,kan je de meeste mensen niet bereiken via facebook?

@Wim: Heb ik gedaan, maar tot heden geen reactie gekregen !!

alsk een belg was dan was ik er ,met of zonder kapotte klauwen!

idd raar dat er zo weinig reageren.
hebben de belgen geen interesse meer in strongman???
sport nog maar net begonnen in belgië:mad:

Intresse is er, de spierkracht nog niet. :)

Update atleten !

Je kan spierkracht op doen door te traien en hard te trainen.
bv 3 x per week trainen,
-pull day (dead lift en andere rug oefeningen en biceps)
-push day ( schouders en borst, bv c&j, bensh press enz)
-Leg day ( squats, front en box squats, lunges enz )
Om de 14 dagen events in het weekend.
1 week kracht andere week uit houding.
+ ervaring op doen door met mensen die het kunnen samen traien en wedstrijden te draaien. De voorrondes is een B wedstrijd en ideaal om exp op te doen.
En zoals vernoemt komt er begin april een nieuwe NCC en als dit een succes is eind september terug. (dus 2 C wedstrijden in België per jaar)

Dus jongens trainen en eten gelijk een beest/ monster en slapen als een roos en u lichaam goed verzorgen door suplementen en lichamelijke hygiëne. en mentale rust :D

Ik vermoed dat er meer trainingslocaties in Belgie moeten komen om de sport op een hoger niveau te brengen. Je moet toch in aanraking met de sport kunnen komen en toch een aantal keer goed moeten trainen met deze onderdelen om op dit niveau mee te draaien.
In Nederland zijn er namelijk tig locaties en zo komen sterke mannen toch eenvoudiger in de verleiding mee te trainen en later mee te doen aan wedstrijden.

Hoe zit het met ironville? Kun je daar nog trainen?

+ ervaring op doen door met mensen die het kunnen samen traien en wedstrijden te draaien. De voorrondes is een B wedstrijd en ideaal om exp op te doen.
En zoals vernoemt komt er begin april een nieuwe NCC en als dit een succes is eind september terug. (dus 2 C wedstrijden in België per jaar)
Voorrondes is nog te zwaar om ervaring op te doen :p
Volgend jaar ga ik wel eens proberen.

Voor dit jaar zijn de NCC's goeie wedstrijden om ervaring op te doen (en bij Woopy wordt er events getraind).

Voorrondes is nog te zwaar om ervaring op te doen :p
Volgend jaar ga ik wel eens proberen.

Voor dit jaar zijn de NCC's goeie wedstrijden om ervaring op te doen (en bij Woopy wordt er events getraind).
als je geluk hebt kun je dit jaar een wedstrijd of 3-4 doen.
voor volgend jaar kun je nog zien he;)

@Wim: Heb ik gedaan, maar tot heden geen reactie gekregen !!

???? Ik heb geen facebook pagina, dus het zal moeilijk zijn om mij via deze weg te bereiken... . Het enige wat ik ontvang zijn de algemene NSMB emails die naar iedereen worden doorgestuurd.
@ Jimmy, je hebt mijn emailadres indien nodig.

Ter info: ik heb nergens verkondigd of geopperd dat ik aan een comeback bezig ben. Als je het zo al zou mogen benoemen, ik heb niet de intentie om er terug mee te beginnen.
Ik heb trouwens ook schrik van het gele busje :rolleyes:

Joeri heb ik vorige week nog gezien. Gevoelsmatig heb ik het idee dat hij ook niet veel meer gaat meedoen.

Yannick sukkelt al geruime tijd met rugklachten. Desondanks dat hij beresterk is op alle andere oefeningen is sterkste man moeilijk te beoefenen als je niet kan deadliften.

Hopelijk vlotten de inschrijvingen de komende weken/ maanden beter!

Groetjes Wim,

Die dag is het ook BK BP en BK DL unequipped.

Ik ga er volledig mee akkoord dat er méér SM trainingslocaties dienen te komen, ik verlies minstens 2 uur aan transport alleen.

Het materiaal zoals NSMB Yoke en NSMB Log, is dat ergens aan te kopen?

Laatst bewerkt:
Die dag is het ook BK BP en BK DL unequipped.

Ik ga er volledig mee akkoord dat er méér SM trainingslocaties dienen te komen, ik verlies minstens 2 uur aan transport alleen.

Het materiaal zoals NSMB Yoke en NSMB Log, is dat ergens aan te kopen?
waar woon je?mss organiseer ik ook wel eens een training als er genoeg interesse is.
(woon in het gentse)
beschikbaar materiaal:yoke,log,farmers,fat baar,gewone bar,fat db's...
(de meesten maken hun materiaal zelf of laten het maken;))
en jij doet toch niet mee aan powerliften?waarom schrijf je je niet in?:p

Terug
Naar boven