Fitness Seller

Aankondiging Sterkste man "Voor rondes Van België 2011"

• Topic Starter Topic Starter
Tot Nu toe nog niks gehoord van Florent.
Hij heeft een vriendin en zelfs die heb ik op facebook een mail gestuurd om hem te verwittigen. Maar niks dus .... Ik denk dat hij bang is of hij heeft zen lessje geleerd :D Of mss weer een blessure van het overgewicht.

Laatst bewerkt:
Update atleten !!

Aha, Florent is er dan toch bij :)

Idd Florent doet mee. Zijn vriendin heeft me gecontacteerd.
Hij is hersteldende van een gescheurde triceps maar is tegen dan al beter blijkbaar :s

En waar blijft de rest ????
Veel blabla maar weining boem, boem !!!

- Yannick van Roy
- Richard Revein
- Christiaens Steven
- Loic Lamoline
- Bart Golsteyn

En deze jongens er was spraake van een come back of deelname volgend jaar, of iets van horen zeggen van andere (gezegt in 2010) ??

- Simon De Vogelaere
- Wim Jammaer
- Joeri Polfliet
- Bjorn Slachmuylders
- Tim Boniver
- David Deams
- Dries Willaert
- Steven Mestdagh

Laatst bewerkt:
aaaaaaaaaargh

@ jimmy : De rede waarom ik niet meedoe DIT jaar is omdat ik dit jaar volledig wil herstellen van mijn rugblessure , en er sterker wil uitkomen volgend jaar , k'wil zoals vele andere ook nog jaren wedstrijden kunnen doen en het lijkt me verstandiger van dit jaar mijn blessure weg te werken zodat ik volgend jaar er terug sta , een pak sterker en zwaarder . normaal kom ik wel kijken om de andere jongens aan te moedigen ! greetz

Laatst bewerkt:
Seut !!!!

Schrijf mij maar in. Ik heb met Jan (van Isogym) afgesproken om in september en november met het BK benchpress en deadlift mee te doen.

Laatst bewerkt:

(B.D.F.P.F.)

BK squat + BK PL + Team Bench Unequipped
25 september Florennes

BK squat + BK PL + Team Bench Equipped
26 November Izegem

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Idd Florent doet mee. Zijn vriendin heeft me gecontacteerd.
Hij is hersteldende van een gescheurde triceps maar is tegen dan al beter blijkbaar :s

En waar blijft de rest ????
Veel blabla maar weining boem, boem !!!

- Yannick van Roy
- Richard Revein
- Christiaens Steven
- Loic Lamoline
- Bart Golsteyn

En deze jongens er was spraake van een come back of deelname volgend jaar, of iets van horen zeggen van andere (gezegt in 2010) ??

- Simon De Vogelaere
- Wim Jammaer
- Joeri Polfliet
- Bjorn Slachmuylders
- Tim Boniver
- David Deams
- Dries Willaert
- Steven Mestdagh

Het is misschien een idee om een "NSMB Roadshow" op te zetten.
Ga met een paar sterkste man-deelnemers naar een aantal gyms, stel daar buiten op straat (indien mogelijk) de log, de yoke/band en een deel knikkers op, en vraag of er gymleden zijn die de oefeningen eens willen meedoen, zo leren ze de oefeningen kennen, en kunnen jullie zien waar er potentiële kandidaten zijn.
Er kan als tegenprestatie voor die dag wat extra reclame gemaakt worden voor de gym...

Is maar een voorzetje hé, er zullen ongetwijfeld wel praktische opmerkingen zijn...

Lijkt me wel een leuk idee! Ik denk dat er wel gyms zullen te vinden zijn die hier graag aan meewerken. Uiteindelijk moeten ze er zelf niet veel voor doen buiten een stukje parking afstaan :)

vind ik ook wel een goed idee eigenlijk. Maar dan wel naar gyms waarvan het de moeite is er naartoe te gaan natuurlijk.

In feite, waarom niet onmiddellijk de koe bij de horens nemen.
Ik zal eens vragen of ze bij "ons" interesse hebben voor zo een "show".
Mogelijks wel de zaterdag/zondagmiddag, dan is de gym gesloten.

Sowieso zorgen dat je dan flyers hebt die je aan iedereen kan uitdelen, zodat ook degenen die niet willen/durven proberen achteraf toch wat info kunnen vinden :) Link naar de site (die dan wel up to date informatie moet tonen :p), eventueel data van wedstrijden waar ze dan ook kunnen naar komen kijken/deelnemen, plaatsen waar er op onderdelen getrained kan worden,...
Ik wil gerust helpen met die shows :)

Misschien beter hier een apart topic voor maken.

Terug
Naar boven