Fitness Seller

sterksteman onderdelen logg

Ik wil morgen overhead doen of extra werk. Kan wel bij mij en dan donderdag deadliften in duinrel.

• Topic Starter Topic Starter
dat kan ik morgen ook doen overhead en dan deathliftdonderdag hahahahahahahahaha ik kan niet wachten voel me goed en very strong

He Viking Dan Gaan We Ff Knallen Met Big Bubba Piet Lang Tall Wesley En Realdutchpower Jantje Jaja Het Word Weer Buffelen

Gaan jullie binnenkort ook weer eens op de zaterdag bikkelen?

gisteren weer onderdelen getraind

YOKE 20mtr sprint

PIET
3x20mtrx100kg
3x20mtrx200kg
1x20mtrx300kg
WESLEY
3x20mtrx100kg
4x20mtrx200kg
JACO
3x20mtrx100kg
3x20mtrx200kg
IK
3x20mtrx100kg
3x20mtrx200kg
3x20mtrx300kg

BIG PIET had heel veel pijn aan zijn onderbenen en is ook direct gestopt hij was nog niet voldoende hersteld van de zaterdag training hij was er erg ziek van maar je doet er niks aan als je geest wel wil en je lichaam stop zegt.
WES deed het super en word met de week sterker
JACO is lekker rustig begonnen zodat hij de techniek goed onder de knie krijgt

FARMERSWALK 75mtr sprint optijd

WES
70kgx75mtr in 35.51 sec

JACO
70kgx75mtr in 35.71 sec

IK
100kgx75mtr in iets meer als een minuut want ik heb ze 1x neer gezet

het is conditioneel zeer zwaar WES en JACO waren zeer snel heel goed.
en IK ja wat moet ik zegge zwaar knijpkracht zat maar het volhouden is nog een minpunt

BOOM
IK heb de boom niet gedaan had toch nog iets last van mijn schouders
WES heeft aan zijn opgooi techniek gewerkt
JACO heeft ook geoefend en drukte 2x90kg maar het was onwennig maar goed alle begin is moeilijk

FARMERSHOLD OPTIJD
WES 80kg rond de 35sec
JACO 80kg rond de 35sec
IK 80kg rond de 50sec

We waren allemaal helemaal stuk van de farmerssprint ondanks het lage gewicht per hand konden we geen van alle een minuut volmaken we waren helemaal stuk .
het was een training wat gebaseerd was op conditie en dat was te merken ook heerlijk .

Het was conditioneel zeker een zware training. Lekker hoor!

Me poten doen idd gemeen pijn aan de binnenkant van me onderbenen aan allebei de kanten. Beetje overbelast denk ik, maar niks ernstigs volgens mij.
Ga het een beetje proberen te ontzien tot de pijn minder word, dus deze week geen yokes, zware farmers of conans wheels meer voor mij.

Je hebt gelijk maat doe jij vandaag overhead/upperbody

ik doe vandaag
militairy press 3x3 zwaar
schuinebank maar dan met de boom svend karlsen style
triceps pulldown zwaar
dumbbell achter het hoofd zwaar
touwtje op herhalingen

Ik doe wat singles op de press en als ik jou was zou ik wat one-arm dumbbell presses dr bij doen Cees.

ja was ik vergeten erbij te zetten maar ik doe geen zware dumbbells ik hou het op 35kilo kan ik lekker wat herhalingen maken

He BUBBA wat denk jij knie en elleboog ondersteuning bij APT of Jackal bestellen ik heb ook contact gehad met een nederlandse leverancier dus moet ff zijn reactie afwachten

gisteren weer onderdelen getraind

YOKE 20mtr sprint

PIET
3x20mtrx100kg
3x20mtrx200kg
1x20mtrx300kg
WESLEY
3x20mtrx100kg
4x20mtrx200kg
JACO
3x20mtrx100kg
3x20mtrx200kg
IK
3x20mtrx100kg
3x20mtrx200kg
3x20mtrx300kg

BIG PIET had heel veel pijn aan zijn onderbenen en is ook direct gestopt hij was nog niet voldoende hersteld van de zaterdag training hij was er erg ziek van maar je doet er niks aan als je geest wel wil en je lichaam stop zegt.
WES deed het super en word met de week sterker
JACO is lekker rustig begonnen zodat hij de techniek goed onder de knie krijgt

FARMERSWALK 75mtr sprint optijd

WES
70kgx75mtr in 35.51 sec

JACO
70kgx75mtr in 35.71 sec

IK
100kgx75mtr in iets meer als een minuut want ik heb ze 1x neer gezet

het is conditioneel zeer zwaar WES en JACO waren zeer snel heel goed.
en IK ja wat moet ik zegge zwaar knijpkracht zat maar het volhouden is nog een minpunt

BOOM
IK heb de boom niet gedaan had toch nog iets last van mijn schouders
WES heeft aan zijn opgooi techniek gewerkt
JACO heeft ook geoefend en drukte 2x90kg maar het was onwennig maar goed alle begin is moeilijk

FARMERSHOLD OPTIJD
WES 80kg rond de 35sec
JACO 80kg rond de 35sec
IK 80kg rond de 50sec

We waren allemaal helemaal stuk van de farmerssprint ondanks het lage gewicht per hand konden we geen van alle een minuut volmaken we waren helemaal stuk .
het was een training wat gebaseerd was op conditie en dat was te merken ook heerlijk .

Wie is JACO ??? :D

NIce workout gasten !!!!

He BUBBA wat denk jij knie en elleboog ondersteuning bij APT of Jackal bestellen ik heb ook contact gehad met een nederlandse leverancier dus moet ff zijn reactie afwachten

Ik zou voor Rehband gaan maat , bij Jackals gym. En straps zou ik van ironmind bestellen. Ik ben zeker wel tevreden over ATP maar de straps zijn wat dik en je hebt zelf gezien dat dat klote is om jezelf vast te zetten. De knee en elleboog warmers blijven van ATP vrij goed. Maar alle pro's hebben Rehband en dat is niet voor niks denk ik.

Terug
Naar boven