Fitness Seller

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
He stah hij was er wel gister waar was jij dan zul is wat mee gaan maken lichamelijk vraag het maar aan de viking

Tsja ik ook al,

wellicht gaan ze weer op de zaterdag aan de gang binnenkort...

Waarschijnlijk train ik zaterdag. Hou gewoon ff dit logg in de gaten. Als er getraind word op zaterdag stuurt Jan "Real Dutch Power" Haaring volgens mij ook een mailtje rond naar de gene die toen op dat mailtje van Jan "Real Dutch Power" Haaring over trainen gereageerd hebben.

Hoe laat zal dit zijn dan zaterdag ?

Ik zou aan het eind van de ochtend, zo van 11:00 tot 13:00 uur wel kunnen.
's middags moet ik om 16:00 uur weer in Alkmaar zijn voor nieuwjaarsreceptie....:(

Vorige week zijn we om 12:30 uur begonnen en vond dit wel ok. Maar ik weet niet of Jan ook komt en hoe laat die weer kan? En volgens mij wilde Fouad ook trainen maar ik weet nog niet hoe laat...Je ziet het Stah het vereist een hoop geregel. Maar ik probeer het zo snel mogelijk hier neer te zetten hoe laat het nou word.

Vorige week zijn we om 12:30 uur begonnen en vond dit wel ok. Maar ik weet niet of Jan ook komt en hoe laat die weer kan? En volgens mij wilde Fouad ook trainen maar ik weet nog niet hoe laat...Je ziet het Stah het vereist een hoop geregel. Maar ik probeer het zo snel mogelijk hier neer te zetten hoe laat het nou word.

Liefst wat vroeger.....moet toch ook weer op- en neer rijden !!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar stuur me gelijk even een prive-mailtje voor het adres ! Onze Viking kan niet, dus moet ik eventueel zelf zoeken !

mwah, ik werk weer tot 12:30 op zaterdag, maar goed ik ben binnen een kwartiertje op plaats van bestemming.

we wachten het allemaal maar af...

Het is sportcentrum de Klaverstede..hoe die straat heet?? Moet je anders ff aan Viking vragen. Maar ik mail Jan wel even en dan zal die jullie wel weer mailen jongens. Komt helemaal goed!

Wel die hoor volgens mij. Waar wij trainen is de kelder he..

Het is sportcentrum de Klaverstede..hoe die straat heet?? Moet je anders ff aan Viking vragen. Maar ik mail Jan wel even en dan zal die jullie wel weer mailen jongens. Komt helemaal goed!

mij heb je al eens bericht eens gestuurd met je tel nr en het adres, was idd dat adres

Underground !

dus de Brauwweg 46... in de Spaanse Polder ?

Ja klopt, als je van jou kant komt is het de eerste afslag Schiedam en dan onderaan de afrit links en dan de volgende stoplichten rechts en je bent er.
Aan de bar kun je dan vragen waar je moet zijn voor de Sterkste man-training.

Helaas moet ik een maat helpen met verhuizen, k*t! :mad:

ik heb nog even gecheckt maar 12:30 uur is okee, maar dan uiterlijk tot 14:00 uur !

gewoon gaan trainen bel of mail eerst ff REALDUTCHPOWER JANTJE en als die het goed vind is het in orde

Ik ga zaterdag sowieso. Misschien doe ik dan alleen wat lichte farmers, boom en stenen ben ik nog niet uit. Een all out stenen dag is wel goed een keertje misschien.

ja dat is zeker lekker wanneer ga jij volgende week onderdelen doen ik zit met de verbouwing en ik wil trainen ik wil het graag op tijd weten maat

Zal voor mij niet zoveel uitmaken, hou het maar ff op dinsdagmiddag.

Terug
Naar boven