XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
oke maar als we als afgelopen dinsdag weer door kunnen rijden start ik wel gelijk zonder eerst te wachten ben ik op tijd thuis voor de bouwvakkers

Ik ga zaterdag sowieso. Misschien doe ik dan alleen wat lichte farmers, boom en stenen ben ik nog niet uit. Een all out stenen dag is wel goed een keertje misschien.

Ben jij er dan om 12:30 uur ?

Ik wil in ieder geval wel de stenen doen !!

Ik heb contact gehad met Jan Haaring en ook ik mag me melden in Schiedam morgen! Hoppa!
Ben benieuwd, hopen dat ik een beetje uit de voeten kan met me schouderblessuretje...

Jongens ik ben dr vanaf 1230 uur dan. Jan,Wesley ,Cees en Fouad komen niet dus jullie zitten met mij opgescheept ben ik bang!

Ik kom ook nog ff langs om wat af te geven aan Stah dus dan zien jullie die lelijke buffelkop van mij ook nog ff. Kan helaas niet meetrainen. :mad:

Van de week dan maar weer Viking!

Ja zeker, dinsdag wordt er weer hard geknald.

@ chunky en stahmixson; succes met de eerste training! denk dat het jullie wel zal bevallen.

de rest is goed bezig lees ik tussen de conversaties door. Concurrentie wordt letterlijk en figuurlijk zwaar!

Ja, sterkte, lekker ouwehoeren kunnen we goed in iedergeval..hahahah.

als ik goed na het fotootje kijk kon dat wel eens Ouwejan zijn
ook een sterke deathlifter en goed in de stenen
jammer dat hij een aantal jaren geleden aan zijn knie geopereerd is anders had hij veel meer wedstrijden meegedaan en dan gaat er een hele bus met aanhang mee

@ chunky en stahmixson; succes met de eerste training! denk dat het jullie wel zal bevallen.

Thanx ! Het zal voor mij alleen slechts een keertje worden ! Ik richt me volledig op de HG.!

Ja, sterkte, lekker ouwehoeren kunnen we goed in iedergeval..hahahah.

Ben vooral benieuwd naar mijn prestatie op de Stones en zware Farmerswalk !
(ik heb thuis alleen lichte !) Aan de prestaties op de boom en deadlifts van deze gasten kan ik echt niet tippen !

Je doet het toch je kan ook thuis blijven en lekker onder kilt met je pik spelen maar nee je gaat met de timbers spelen en de stones daar is ook wat voor te zegge

Je doet het toch je kan ook thuis blijven en lekker onder kilt met je pik spelen maar nee je gaat met de timbers spelen en de stones daar is ook wat voor te zegge

HAHAHA, heb jij zeker al een kilt door je vrouwke laten maken, aangezien jij thuis blijft !!!

als ik goed na het fotootje kijk kon dat wel eens Ouwejan zijn
ook een sterke deathlifter en goed in de stenen
jammer dat hij een aantal jaren geleden aan zijn knie geopereerd is anders had hij veel meer wedstrijden meegedaan en dan gaat er een hele bus met aanhang mee

Volgens mij is het Henk Bres :D

Laatst bewerkt:
Nou reed ik daarnet over de Brauweg heen, omdat ik bij een klant moest zijn daar iets verder, waar zit het nou precies? Ik kwam vanaf de grote weg, passeerde die autohandel met die vlaggetjes aan de rechterkant, dan zou nummer 46 daar ergens ter hoogte van dat bruggetje moeten zijn? maar daar zit niks?

Volgens mij is het Brauweg nummer 4 of nummer 6. Als je die autohandel voorbij bent is het na 100m aan je rechterhand kan niet missen.

over de brug de autohandelaar met de vlaggetjes aan je linkerkant houdend
tweede grote kantoorpand rechts

weet ik niet wat voor nr je ziet het van zelf

Terug
Naar boven