AndroidHealthClinic

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
Jantje je moet leren eten en lichaam laten wennen aan de hoeveelheden langzaam opvoeren

Aankomen is soms gewoon klote, ik zit 7000 kcal per dag en kom nog maar zeer moeizaam aan.

Maar zoals Benni zegt: ,, There is no obstacle or plateau, you can't eat your way around".

Hahaha, Benni is cool. Zag hem laats op een foto had ie een t-shirt aan met de opdruk: "I Beat Anorexia!" Geweldig vind ik dat.

BENNI is een topper voor de sterksteman sport altijd vrolijk en niet arogant

Idd!

aan hoeveel Kcal komen jullie?

Barry ik heb echt geen flauw idee man! Ik houd me daar helemaal niet mee bezig als ik eerlijk ben. Het enigste wat ik een beetje in de gaten houd is me eiwit inname en die zit rond de 400gr elke dag. De rest is "all over the place" om het maar is mooi te zeggen. Wat ik wel probeer is gezonde keuzes te maken. En voor de rest is het eigelijk gewoon veel van alles.

Eten Eten Eten Bijna Net Zo Lekker Als De Liefde Bedrijven

Aankomen is soms gewoon klote, ik zit 7000 kcal per dag en kom nog maar zeer moeizaam aan.

7000 kcal? :eek: Als ik dat eet moeten ze binne een jaar de voorgevel uit mijn huis slopen om me naar buiten te takelen.

Ik zit gemiddeld op 3800-4000 en ik kom op een rustig tempo aan.

Heb jij een extreem hoge stofwisseling ofzo?

Hoe harder je traint hoe bouwstoffen en branstof je nodig heb that's the key

Neej heb geen extreem hoge stofwisseling, toen ik bb deed kwam ik ook altijd in een rustig tempo aan zonder echt op me voeding te letten, toen ik dat doorzette maar begon met krachtraining werd ik almaar droger. Toen ben ik begonnen om maar meer en meer te gaan eten, tot dat proces stopte. Als ik clean bulk kan ik ontzettend veel eten alvorens ik echt wat aankom. Ik weet niet waar dat aan ligt.

Ja das waar. Maar sommige mensen komen gewoon moeilijk aan. Dat kunnen wij ons natuurlijk niet voor stellen Cees maar het is echt zo.

Neej heb geen extreem hoge stofwisseling, toen ik bb deed kwam ik ook altijd in een rustig tempo aan zonder echt op me voeding te letten, toen ik dat doorzette maar begon met krachtraining werd ik almaar droger. Toen ben ik begonnen om maar meer en meer te gaan eten, tot dat proces stopte. Als ik clean bulk kan ik ontzettend veel eten alvorens ik echt wat aankom. Ik weet niet waar dat aan ligt.

Misschien moet je dan wat meer "cheat meals" eten. Die grote M heeft van die heerlijke broodjes..

nee ik hoef ermaar naar te kijken het is wel kicken als je wat groter bent dan de normale mens kijk nou als we samen in je auto zitten zitten allebei schuin en heb toch geen kleine auto dat vind ik machtig hahahahaha

Hahahahahah. Ja das wel cool idd. We kunnen nog geen eens normaal naast elkaar zitten in die auto! Ik zat vorige keer ook al te kijken hoe kan dat nou??
hahahahahaha.

omdat we big and sexy zijn mijn vrouwtje zeg wel eens je moet mensen eens naar je zien kijken terwijl ik het wel vind meevallen van mij zelf dat komt denk omdat we al zolang ermee bezig zijn en het boeit me ook niks wat een ander denk

Van jezelf zie je het ook niet meer idd.

ik zie het wel weer aan jouw en wes dat jullie weer zijn aangekomen in de positieve zin dan he VARKENS daar hou ik van groot en grof

ik zie het wel weer aan jouw en wes dat jullie weer zijn aangekomen in de positieve zin dan he VARKENS daar hou ik van groot en grof

ik ben niet zwaarder geworden maar me buik enzo is
wel veel minder geworden
dat is wel beter maat
ik heb spierpijn joh van gister niet normaal:D

Maar je moet wel zwaarder worden Wes..

Terug
Naar boven