MuscleMeat

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
komen morgen nog meer mensen trainen of allen de harde kern hahahaha

Ik ben dr morgen weer.

Ik zal Jan ff mailen over morgen.

goed dat er meer buffels bij komen

Jan komt ook naar alle waarschijnlijkheid alleen kan die er pas rond een uur of 16:00 uur zijn. Viking kan jij dr tussen 15:00 en 15:30 uur zijn?

dat is mooi hopen dat ik door kan rijden ik doe goed boom want gister moest ik aan mijn badkamer klussen dus ga ze goed aanpakken

Ok dan. Ik hoorde van Cees dat ie rond 14:45 ging rijden doe ik ook dan en als het een beetje meezit zijn we er dan op het zelfde tijdstip. Zitten we alleen nog ff met Jan. Ik probeer hem wel ff te bellen anders dat we dr "waarschijnlijk" iets vroeger zijn dan 16:00 uur.

gisteren hebben we weer gebuffelt

FARMERS WALK 50mtr

PIET
60kgx50mtr
80kgx50mtr
105kgx50mtr

WES
60kgx50mtr
80kgx50mtr
90kgx50mtr

JACCO
60kgx50mtr
80kgx50mtr
90kgx25mtr 2x

IK
60kgx50mtr
100kgx50mtr

BOOM

PIET
105kgx6
110kgx6

JAN
2x8x80kg

JACCO
2x5x80kg

Ik
90kgx8
105kgx8
120kgx5

WESLEY heeft alleen geoefend op voorslaan en JACCO heeft power zat maar moet aan zij techniek werken dan komt het zeker goed

FORWARD HOLD

PIET
25kgx 30sec

JAN
20kgx 30sec

WESLEY
20kgx 30sec

JACCO
20kgx 30sec

IK
heb het ff geprobeerd en heb geen pijn meer dus ga langzamer hand verzware
dus voormij helemaal top

STONES
PIET
3runs tot en met 140kg

JAN
3runs tot en met 140kg

WES
105kg 1x WES pakt ze makkelijk op en heeft de langste armen van ons allemaal en is ook de langste maar hij moet oefenen om ze hoger op te gooien de lengte heeft hij nou nog meer techniek

IK
3runs tot en met 130kg
de 140kg bleef uit mijn handen glijden vandaag ik was gewoon niet sterk genoeg vandaag op de stenen zeer frusterend

JACCO
Hij is bezig aan het op rekken want hij is zo lenig als een BEZEMSTEEL hahahaha omdat hij zo kort en gedrongen is komt hij niet onder de steen maar dat komt wel goed met de BULLDOG

Het was een goede training op mijn stenen na je ziet dat iedereen vooruit gaat Langzaam maar zeker

Ja achteraf vond ik eigelijk ook wel een redelijk geslaagde training maat!

Het was zeker weer een lekkere training maar het koste me meer moeite dan de vorige keren. Volgende keer maar niet toppen op de bank de avond ervoor.

JACCO
Hij is bezig aan het op rekken want hij is zo lenig als een BEZEMSTEEL hahahaha omdat hij zo kort en gedrongen is komt hij niet onder de steen maar dat komt wel goed met de BULLDOG

HAHA, mooie omschrijving [Afbeelding niet meer beschikbaar]

je lichaam moet wennen als je een paar weken blijft banken voordat je onderdelen traint merk je daar niks meer van het is gewoon gewenning

Idd je moet zeker wel in een soort van "shape" komen ook belangrijk is de juiste mentale houding die je je zelf aan moet meten. Je moet je mentaal voorbereiden op pijn, elke training doet weer pijn en mede daarom zijn er maar weinig mensen die deze sport doen of vol houden.

Juist Maat

Idd je moet zeker wel in een soort van "shape" komen ook belangrijk is de juiste mentale houding die je je zelf aan moet meten. Je moet je mentaal voorbereiden op pijn, elke training doet weer pijn en mede daarom zijn er maar weinig mensen die deze sport doen of vol houden.

Ik heb dagelijks pijn en ik vind het nog steeds leuk en lekker, ben ik nou ziek in mijn hoofd? lol

Terug
Naar boven