Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm met jullie gewichten is 400 gram ik denk precies goed.
Zit ik ook ongeveer op, soms wat meer soms wat minder.
En extra gewicht is idd handig op sommige onderdelen, maar bij andere misschien ook wel ongunstig (echte loop/sleep onderdelen).
Ik zit zelf zo rond de 350gr eiwitten op een dag en dat is al magertjes, mijn gewicht gaat maar vrij langzaam omhoog. Dus 400+ is denk ik heel mooi.
****das minstens 500gr als ik zo ff snel tel, drink je genoeg maat??
hahaha.
Zie je wel Stah ons een beetje voor de gek houden hier lol. Ik zit ongeveer op het zelfde als jij dan nu zonder gekheid!

Knappe vent? Lijkt wel een beetje op een ex van me![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n probleem met gewicht. Ik kom vrij moelijk aan, maar het grootste probleem is dat ik gewoon niet veel kan eten. Als ik hoor van JP dat hij om twee uur 's-middags al aan z'n derde maaltijd zit terwijl hij pas vier uur wakker is. Ik begin soms heel voortvarend met eten, maar zit soms na twee kleine maaltijden (07.00 uur en 09.00 uur) al zo vol dat ik gewoon moeite heb om om 12.00 uur weer te eten. Echt een probleem. Weeg nu net rond de 117 kg, wil graag naar de 125 kg, maar dat gaat me echt moeite kosten.