XXL Nutrition

sterksteman onderdelen logg

Dieet consult?

• Topic Starter Topic Starter
eten eten en drinken en nog eens drinken maar dan wel de goeie dingen
een voordeel dat wij hebben we zijn geen bodybuilders

Hmm met jullie gewichten is 400 gram ik denk precies goed.
Zit ik ook ongeveer op, soms wat meer soms wat minder.
En extra gewicht is idd handig op sommige onderdelen, maar bij andere misschien ook wel ongunstig (echte loop/sleep onderdelen).

Ja idd heerlijk is dat altijd een goed excuus om meer te eten.

Hmm met jullie gewichten is 400 gram ik denk precies goed.
Zit ik ook ongeveer op, soms wat meer soms wat minder.
En extra gewicht is idd handig op sommige onderdelen, maar bij andere misschien ook wel ongunstig (echte loop/sleep onderdelen).

Idd Richard en dat eten is zo lekker he..

Ik zit zelf zo rond de 350gr eiwitten op een dag en dat is al magertjes, mijn gewicht gaat maar vrij langzaam omhoog. Dus 400+ is denk ik heel mooi.

****:eek: das minstens 500gr als ik zo ff snel tel, drink je genoeg maat??
hahaha.

toch even serieus gerekend, laetn we elkaar geen mietje noemen.

pot whey 2,25 kg gaat op in twee weken dat is: 160 gram per dag
500 gram kwark = 50 gram
1,5 liter melk = 100 gram
500 gram kipfilet = 90 gram
5 eieren = 25 gram
dan zit er nog in brood enzo ook nog eiwit

TOTAAL per dag = 425 gram

is toch meer dan ik dacht !

Zie je wel Stah ons een beetje voor de gek houden hier lol. Ik zit ongeveer op het zelfde als jij dan nu zonder gekheid!

2/3 bakjes kwark van 500 gram.
1 liter magere melk.
500/750 gram mager gehakt of kipfile.
120/180 gram eiwit poeder.

Gemiddeld he kan iets meer of minder zijn.

ps en ik kom makkelijk aan...

Zie je wel Stah ons een beetje voor de gek houden hier lol. Ik zit ongeveer op het zelfde als jij dan nu zonder gekheid!

Ja mooi hé je kan van alles verzinnen hier. Had ik al verteld dat ik gisteren een setje van 10 reps met 300 kg heb gesquat ? ;)

:D :D :D :D

Hahaha je hebt me door! Doe ik ook altijd eigelijk train ik helemaal niet..lol.

je moet naar je lichaam luisteren heb je heel veel spier pijn moet je je eiwitten ietjes verhoge bevorderd het herstel je moet er een beetje mee spelen zodat je lichaam er niet aan went dat stimuleerd groei en kracht ga maar eens op 1 maaltijd trainen in de ochtend voor de een werkt het super voor de ander weer anders om niet elk lichaam is het zelfde

Freakshow

en moet die foto nauw echt op mijn logg word ik straks daarmee vergeleken hahahahaha

Hahahahhaha.

Knappe vent? Lijkt wel een beetje op een ex van me :p :p :p :D

Ik heb zo'n probleem met gewicht. Ik kom vrij moelijk aan, maar het grootste probleem is dat ik gewoon niet veel kan eten. Als ik hoor van JP dat hij om twee uur 's-middags al aan z'n derde maaltijd zit terwijl hij pas vier uur wakker is. Ik begin soms heel voortvarend met eten, maar zit soms na twee kleine maaltijden (07.00 uur en 09.00 uur) al zo vol dat ik gewoon moeite heb om om 12.00 uur weer te eten. Echt een probleem. Weeg nu net rond de 117 kg, wil graag naar de 125 kg, maar dat gaat me echt moeite kosten.

Knappe vent? Lijkt wel een beetje op een ex van me :p :p :p :D

Ik heb zo'n probleem met gewicht. Ik kom vrij moelijk aan, maar het grootste probleem is dat ik gewoon niet veel kan eten. Als ik hoor van JP dat hij om twee uur 's-middags al aan z'n derde maaltijd zit terwijl hij pas vier uur wakker is. Ik begin soms heel voortvarend met eten, maar zit soms na twee kleine maaltijden (07.00 uur en 09.00 uur) al zo vol dat ik gewoon moeite heb om om 12.00 uur weer te eten. Echt een probleem. Weeg nu net rond de 117 kg, wil graag naar de 125 kg, maar dat gaat me echt moeite kosten.

Jan, ik heb jou 2 jaar geleden in Landsmeer gezien, en God wat vond ik je BIG ! Verbaasde me inderdaad alleen dat je zo 'licht' woog.... ???

Terug
Naar boven