Fitness Seller

sterksteman onderdelen logg

• Topic Starter Topic Starter
HIJ heeft heel weinig gezegd in de auto hij was behoorlijk op gefokt het mannetje je zit wat een weekje zuipen met je lijf doet

Komt wel goed hij heeft het hart om te vechten in de trainingen nu nog aan tafel en het alles zal op zn plaats vallen denk ik.

BULKEN hij moet hoger in zijn eiwitten gaan zitten net als ons maatje

BULKEN hij moet hoger in zijn eiwitten gaan zitten net als ons maatje

Hoeveel is dat ?

als ikzelf ga omrekenen zal het op zo'n 200 gram per dag zijn.
dat is 100 gram whey en verder de melk, kwark en kipfilet
toch ruim 1,5 gram per kilo lichaamsgewicht (incl vet HAHA)

Oh ik dacht je ging K*tten voor de Girlzzz, maat?

Hoeveel is dat ?

als ikzelf ga omrekenen zal het op zo'n 200 gram per dag zijn.
dat is 100 gram whey en verder de melk, kwark en kipfilet
toch ruim 1,5 gram per kilo lichaamsgewicht (incl vet HAHA)

Stah ik denk dat ik eerder op 400gr eiwit zit en vaak nog wel ietsje meer. Heb net 400 gram mager gehakt op met een litertje melk..en das al me 3e maaltijd van vandaag en ik was dr pas om 10.00 uur uit..

Stah ik denk dat ik eerder op 400gr eiwit zit en vaak nog wel ietsje meer. Heb net 400 gram mager gehakt op met een litertje melk..en das al me 3e maaltijd van vandaag en ik was dr pas om 10.00 uur uit..

HAHA, dan snap ik waar jouw handles vandaan komen !!!
oh, nee dat is MASS !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik eet per dag zeker een kilo kipfilet 3 dikke whey eiwitten shakes wat andere melk producten rond de 24 sneetjes brood en dan nog mijn avond eten met mijn gezin met veel vlees of vis minimaal 400gram vlees of vis
het brood wissel ik ook af met pasta of rijst

HAHA, dan snap ik waar jouw handles vandaan komen !!!
oh, nee dat is MASS !!

[Link niet meer beschikbaar]

Kijken of je nog zo lacht als ik dit jaar de sterkste man van Nederland ben EN de wedstrijden van Jan REAL DUTCH POWER heb gewonnen!!!!!

Hahahahah.

200gr eet ik 1 in ****ing maaltijd..lol.

Ja BIG BUBBA PIET en SUPERCEES houden van eten goede massa is tenslotte kracht en je trek een vrachtwagen makkelijker met 140kilo dan 100kilo

ik eet per dag zeker een kilo kipfilet 3 dikke whey eiwitten shakes wat andere melk producten rond de 24 sneetjes brood en dan nog mijn avond eten met mijn gezin met veel vlees of vis minimaal 400gram vlees of vis
het brood wissel ik ook af met pasta of rijst

****:eek: das minstens 500gr als ik zo ff snel tel, drink je genoeg maat??
hahaha.

Kijken of je nog zo lacht als ik dit jaar de sterkste man van Nederland ben EN de wedstrijden van Jan REAL DUTCH POWER heb gewonnen!!!!!

Hahahahah.

200gr eet ik 1 in ****ing maaltijd..lol.

HAHAH, het is je gegund !!

maar I've got the message !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee serieus je moet op je gezond letten enzo en te zwaar kan ook nadelig zijn maar je moet nauurlijk wel eten om sterker te worden.

ik drink minimaal 6 liter water op een dag en ik weet wat zwaar wegen is heb zelf rond de 200kilo gewogen hahahahaha

Ik zit zelf zo rond de 350gr eiwitten op een dag en dat is al magertjes, mijn gewicht gaat maar vrij langzaam omhoog. Dus 400+ is denk ik heel mooi.

wat bedoel je met hoe dan

Terug
Naar boven