Fitness Seller

sterksteman onderdelen logg

Mooi spul man, jullie trainen in een soort garage?

• Topic Starter Topic Starter
JAJA het was gister zover de eerste training van het jaar we hebben rustig aangedaan want we hebben bijna 2weken niks gedaan en dan is je spier tonus niet optimaal maar goed alle begin is moeilijk

YOKE 20meter run

PIET
2x200kg
2x300kg
1x350kg
18mtrx380kg

WESLEY
1x200kg
1x240kg

JAN
2x200kg
2x300kg
1x350kg
380kgx5mtr

IK
2x200kg
2x300kg
350kgx18mtr

CRUSIFIX 16kg dumbbells en forwardhold met 16kg dumbbells

PIET 38sec FORWARDHOLD rond 35sec
WES 0sec 0sec
JAN 24sec rond de 20sec
IK 0sec 0sec

het is een zware oefening WES is lichter gegaan om de oefening te voelen ik heb het ook geprobeerd maar heb erg veel last van mijn linker schouder
maar voor de rest is het een super oefening

BOOM

PIET
8x100kg

WES
2x8x60kg

JAN
2x2x100kg

IK
6x100kg
2x120kg

we hebben rustig aangedaan met de boom JAN deed het goed hij kan er net geen derde uitpersen terwijl de eerste 2 zo makkelijk gaan
WESLEY ging aan zijn techniek werken hij is bijna 2meter dus hij moet een heel stuk omhoog hij duikt er supergoed onder zodat zijn benen het meeste werk doen

STONES

PIET
5 stenen tot 140kg
2x7 stenen 70 tot en met 140kg

WES
70kg tot en met 90kg

JAN
2x5 stenen tot en met 140kg

IK
1x5stenen tot en met 140kg
en een paar x 140kg

JAN en IK hebben ook geprobeerd een heatje te doen met alle 7stenen maar we waren allebei gewoon op en buiten adem
en PIET wat moet je daar over zegge DE STONE MEN VAN VOORSCHOTEN
Hij kan maar geen genoeg krijgen van de stenen

Het was een lekkere training om er weer in tekomen en we gaan langzaam het gewicht opvoeren en ook het tempo we gaan in 2007 KNALLEN we hebben er alle 4 super veel zin in

Laatst bewerkt:
Weer brute training, dikke massa ;)

Je bent de "forwardhold" nog vergeten maat!

Arrghhh...meer bodybuilders..lol

Ziet er goed en sterk uit Stah!

Heerlijk..maar das nog niks..hahahah.

ik kan de foto van stah niet zien

Vreemd die van je zelf wel? ff vernieuwen de pagina?

nou ik kan hem blijven vernieuwen maar er gebeurd niets SUPERCEES is niet zo super met computers stonemen

Je ziet jezelf wel?

Ja big and sexy wat een droge 140kilo weegende massa he PIET HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ja je bent een lekkrding en je lacht ook zo lief..hahahaha. Ik ben al weer aan het aankomen 143 vanmorgen ik ben niet zo sexy als jullie...hahahah.

BUBBA het is geen schoonheids wedstrijd BRUTE KRACHT dat waar het bij ons omdraait **** de looks van een mooi bord kan je niet eten RAW POWER Je bent een varken of je bent het niet die LANG and TALL zullen we ff op een bulk dieet zetten

Ja Wesley moet echt aankomen idd. Hij was goed ziek he gister?

Terug
Naar boven