AndroidHealthClinic

Sticklers log Stronglifts 5x5

Stickler

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m89
Massa
86kg
Goedemiddag heren!

Mijn vorige log liep op de klippen i.v.m. wat persoonlijke problemen. Nu dat allemaal weer achter de rug is weer volle bak trainen! Ik ga het stronglifts 5x5 programma volgen, waar ik afgelopen maandag mee begonnen ben. Ik heb hier voor slechts een tijdje getraint maar niet heel serieus. Nu heb ik door de persoonlijke begeleiding een voedingsschema laten maken om te bulken.

Stats:
21 jaar
1.92
92 kilo
20% vet

Training maandag:

Squat 5x5 50kg
Bench press 5x5 32,5 kg
Barbell row 5x5 28kg

Je begint niet met lege bar zie ik?
Ik ben ook niet op alle onderdelen met lege bar begonnen maar wel lichter dan jou. Ben nu in week 7 en de squats en overheadpresses beginnen nu wel zwaar te worden. Het blijft iig een kick om te zien en voelen dat je daad werkelijk sterker word!

Zal je log volgen! suc6

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het ebook gelezen, en daar staat inderdaad dat je met een lege bar moet beginnen.
Bench pressen met een lege bar leek mij zelf wat overdreven, vandaar dat ik gewoon wat zwaarder begonnen ben. Als ik begin met squatten met een lege stang duurt het 10 weken voor ik weer op het gewicht zat waar ik eindigde. Mocht het snel te zwaar worden kan ik altijd deloaden.

Hij raadt het aan, maar je hoeft niet met een lege bar te beginnen volgens mij.

Je kan idd ook op een bepaald percentage van je max beginnen, stond in het boek.

Trouwens, je gaat bulken, maar het log staat bij vetverlies logs?

Shit, dat was niet de bedoeling.
Is er een mod die dit even kan overplaatsen naar trainingslogs??

Dan is het inderdaad prima. Ik ben echter al bekend met de techniek van de SQ, BP en DL :)

Waarom bulken als je vp 20% is?

Denk zelf dat de 20% wat hoog is ivm een onnauwkeurige meting. Ik oog niet vet en heb ook geen pens ofzo. Om spieren aan te komen ga ik dus boven onderhoud eten. Dit is echter niet veel, 300/400 kcal.

Terug
Naar boven