- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat was ook een verdomd goede post.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was ook een verdomd goede post.
Ik zelf vindt het ook heel belangrijk dat nyn iets aan d'r fysiek doet. Het is de enige juiste manier. Het is gewoon echt super zonde als ze 128 kg zou blijven wegen en nog zwaarder zou worden.... Dit is haar 2e kans om alles recht te zettenGoede observatie, was mij ook al opgevallen: In andere logs met de tag "stronglifts" is het doorgaans rustiger.
Het log van @Carrotpower is ook goed bezocht en daar worden, op andere vragen, ook bakken advies geleegd.
Volgens mij zijn er verschillende factoren:
1. Ze geeft zelf veel info, o.a. door die filmpjes, dus er is een objectief beeld, het gaat niet over "m'n oefening x, voelt niet helemaal lekker";
2. Ze staat open voor opbouwende kritiek;
3. Ze stelt vragen en doet iets met de antwoorden;
4. Door de foto's en filmpjes heeft ze ook een gezicht;
5. Ze reageert ook terug;
6. Ze had al publiek voor ze begon, door haar DL-topic;
7. Voor reaguurders geldt dat je hier een groter bereik hebt dan in een rustiger log;
8. In zekere mate zal meespelen dat ze een (jonge) vrouw is;
9. Mensen die een grote verandering aangaan/van ver moeten komen/moeilijkheden moeten overwinnen roepen sympathie op.
Voor mezelf sprekend is het in een druk bezocht log makkelijker te schrijven wat ik zie of suggesties te doen, als had het fout zie of onduidelijk ben, of als er ook een andere visie is dan is de kans groter op een correctie/alternatief.

Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn linkerschouder...
Huisarts zegt me minstens 2 weken niet te trainen nadat ik voor het laatst pijn heb. :/

En met "leuk" bedoel ik dat ik meeleef, sterkte!Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn linkerschouder...
Huisarts zegt me minstens 2 weken niet te trainen nadat ik voor het laatst pijn heb. :/
Lijkt me niet direct de beste oplossing. Gewoon even afwachten toch?
Ja inderdaad das meestal de laatste oplossing als de pijn ondraaglijk wordtLijkt me niet direct de beste oplossing. Gewoon even afwachten toch?
Proficiat!!!Op dit moment weeg ik 97,1 kilo!
ONDER DE 100 KILO!
30 KILO VERLOREN!
Op dit moment sport ik nu bij FitForFree!
€11 i.p.v. de €40 per maand die ik betaalde, maar je moet hier wel echt in de rij staan voordat je kan trainen...
Super!Op dit moment weeg ik 97,1 kilo!
ONDER DE 100 KILO!
30 KILO VERLOREN!
€11 i.p.v. de €40 per maand die ik betaalde, maar je moet hier wel echt in de rij staan voordat je kan trainen...
Op dit moment weeg ik 97,1 kilo!
ONDER DE 100 KILO!
30 KILO VERLOREN!

Gewoon de draad terug oppikken.Helaas ben ik blijven steken op 96 kilo.
De reden is niets anders dan teveel kcal consumeren, door het niet inpakken van lunches voor mee naar school en dan daar maar wat halen. Heel stom, heel lui. Ik had nu zo'n 8 kilo lichter kunnen zijn, als ik de lijn van 1 kilo per week had doorgezet. Dan had ik in de 80 gewogen!
Ik wilde wel graag een update geven, want ik blijf SL fantastisch vinden.
Foto van mij in de nieuwe sportschool na het overstappen! :-)
![]()