AndroidHealthClinic

Strive4muscles Offseason log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Update:
Volgende week dinsdag zal de recomp/cut starten. Maandag heb ik nog een meting / check up en dan zie ik wat het plan is.

Gewicht vanochtend 120,2kg. Nooit gedacht ooit dit gewicht te bereiken eerlijk gezegd… Benieuwd wat er straks netto overblijft.

• #1.082
BACK/BICEPS/ABS (18/01/22)
Wide grip cable rows
15x100kg
15x100kg ds 12x70kg ds 12x50kg

HS low row
120kg x 12, 10, 9

Close grip cable rows (1 sec hold at contraction)
15x70kg
12x80kg
10x90kg
8x100kg ds 12x70kg

Rack pulls from mid chin
15x100kg
12x140kg
10x180kg
8x220kg

Reverse pec deck
82kg x 25, 23, 21, 20

Single arm cable curls
20x20kg
12x25kg
10x25kg

Barbell preacher curls
12x30kg
2x10x30kg

Decline bench crunches
4x20xBW

Z’n extreme pomp in de rug dat het op een gegeven moment gewoon pijn ging doen, na de rack pulls heb ik 5 min voor me uit moeten kijken alvorens ik verder kon met de rear delts haha.

• #1.083
Update:
Gisteren check up gehad bij de coach. Die was heel erg tevreden met de progressie. Uiteindelijk heb ik de bouwfase afgerond op 120kg en 12mm op de vp meting wat neer zou komen op 6%. Nu is dit natuurlijk absoluut niet accuraat, maar door telkens op dezelfde plekken de omtrekken te meten is het wel een goed hulpmiddel om progressie te tracken.

Ik ben op z’n 7500 geëindigd :) Inmiddels is de voeding iets verlaagd naar 6400 op trainingsdagen en 5400 op rustdagen. Cardio (25 min per dag) blijft hetzelfde, gear blijft hetzelfde.

16 weken uit nu dus nog niks spannends.

• #1.084
Update 13 weeks out:
Reset bijna klaar, tijdens afgelopen weken zijn de kcals nog 1x verlaagd naar 5900 trainingsdagen en 4850 kcals op rustdagen. Inmiddels schommelt m’n lichaamsgewicht tussen 115,5kg en 116,5kg.

Ik vermoed/verwacht dat we 12 weken uit ook pas weer dieper gaan met kcals. Probleem bij mij is niet zo zeer om vet te verliezen, maar behouden van spiermassa/volheid. Er is nu nog geen reden toe om in een agressieve kcal tekort te gaan zitten.

Enige kut nieuws wat ik kan brengen is dat ik positief getest ben op een zelftest, vandaag langs de GGD geweest voor een echte test… Als die positief uitvalt kan ik de komende 5 dagen dus ook niet trainen. Komt weer geweldig uit.. achja beter nu dan 4 weeks out. Op wat verkoudheidsklachten na nergens last van.

Waarom ben je dan naar de GGD geweest? Als de consequentie van positief testen daar niet trainen betekent zou ik niet gegaan zijn :p Gewoon lekker spreaden die shit

• #1.086
Waarom ben je dan naar de GGD geweest? Als de consequentie van positief testen daar niet trainen betekent zou ik niet gegaan zijn :p Gewoon lekker spreaden die shit
Omdat ik andere mensen niet ga opzadelen met corona zou ik het hebben. Sowieso is de regel: heb je klachten blijf thuis.. Ik kan me dat niet met werk permitteren en de mensen in de gym zullen het ook niet echt kunnen waarderen als ik gewoon ga trainen met klachten, laat staan een positieve test.

Hoe gaat het hier nog?

• #1.092
Aa
op het NK Classic BB en op de Siggi Classic Physique

hoe staat je shape ervoor?
Aah gaaf! Ga ik je sws tegenkomen ;)

Ik zit nu onder begeleiding bij Roel Henno volgens hem gaat alles volgens plan dus ik vertrouw op hem.

Normaal gesproken zou ik er nu veel leaner bij hebben gestaan, maar dat is dan ook mijn valkuil, vaak lever je dan in op spiermassa. Hij wil me precies op het juiste moment diep laten gaan.

Ik zit nu op 106,8kg en eet nog rond de 4500 kcals en verlies +- 1kg aan lichaamsgewicht per week.

Terug
Naar boven