- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inmiddels is de voeding iets verlaagd naar 6400 op trainingsdagen en 5400 op rustdagen. Cardio (25 min per dag) blijft hetzelfde, gear blijft hetzelfde.Omdat ik andere mensen niet ga opzadelen met corona zou ik het hebben. Sowieso is de regel: heb je klachten blijf thuis.. Ik kan me dat niet met werk permitteren en de mensen in de gym zullen het ook niet echt kunnen waarderen als ik gewoon ga trainen met klachten, laat staan een positieve test.Waarom ben je dan naar de GGD geweest? Als de consequentie van positief testen daar niet trainen betekent zou ik niet gegaan zijnGewoon lekker spreaden die shit
Goed, ik zit nu in wedstrijdprep voor de Siggi’s NPC dus full focus daarop. Bijna 7 weken uit nu. Streven is in met de -100kg klasse mee te doen

In! aangezien ik ook NPC mee doet maar eerst NKGoed, ik zit nu in wedstrijdprep voor de Siggi’s NPC dus full focus daarop. Bijna 7 weken uit nu. Streven is in met de -100kg klasse mee te doen![]()

Succes op het NK! Welke klasse doe je mee?
op het NK Classic BB en op de Siggi Classic Physique
Aah gaaf! Ga ik je sws tegenkomenop het NK Classic BB en op de Siggi Classic Physique
hoe staat je shape ervoor?