- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien aan @Pleister vragen als kerstcadeau voor in de gym, ik mis hem ook welSuper goeie pomp in de rug, man wat hou ik toch van chest supported t-bar rows, enige oefening die ik mis voor rug bij platinum.

Echt he, numero uno wat betreft upper back thickness. Super stretch en contractie en je haalt alle momentum eruit wat je met een barbell row of unsupported row hebt.100000% mee eens wat betreft chest supported t-bar row machine. Bijna geen enkele gym heeft die, terwijl het doorgaans best een cheape machine is en o zo lekker voor heel je bovenrug…
Als ik zelf een gym heb ooit is dat een van de eerste machines die ik koop![]()

Zou mooi zijn voor jullie als jullie plan lukt. Mocht het niet lukken , kun je altijd nog een dikke steigerplank op de safetys van een powerrack leggen om seal rows te doen..goedkopere oplossing en ook goed. Zeker als je een normale barbell afwisselt met een swiss bar voor variatie van de grepen..Al is dit wat makkelijker te doen in een homegym 😉Echt he, numero uno wat betreft upper back thickness. Super stretch en contractie en je haalt alle momentum eruit wat je met een barbell row of unsupported row hebt.
Kijken of we @Pleister zover krijgen![]()
Bankje metertje van een pulley afzetten en vervolgens zo'n step-up ding (of wat dan ook voor support) er tussen zodat het bankje stevig staat en dan wat spelen met de pulley hoogte/incline van het bankje. Vervolgens een attachement zoals Prime ROT8 of assistyourlift bar gebruiken en d handles (zodat je rotatie in armen kan creeeren) op de gewenste breedte vastmaken. Veel meer vrijheid in joints, de graden van je torso door alle incline opties en de hoek van de pull doordat je de pulley omhoog en naar beneden kan tweaken en ook nog eens constant tension door de kabel. Ik heb volgens mij maar twee verschillende merken chest supported t-bars gebruikt maar deze creatieve oplossing blaast echt de OG row mijlen ver weg. Je kan alle onderdelen van Prime via aliexpress kopen wat echt gewoon degelijke kwaliteit is, gehele set zelfs voor volgens mij zo'n 100 euro. Zo'n attachment is echt het geld waard, zelfs als je gym eigenaar er niet voor wilt lappen.
En toen ik die attachment nog niet had deed ik het op de beunhaas manier, maar vroeg of laat verlies je balans dus dit is niet aan te raden om tot fullstack te pr0
Ik doe zowel rows en pulldowns op deze manier al zijn dit oude video's dus heb ik form wel wat getweaked. Door m'n kapotte rug kan ik ook niet anders, maar de stretch en contractie die je met die pulldowns krijgt is echt insane, zoiets bereik je niet met een reguliere pulldown.
Bankje metertje van een pulley afzetten en vervolgens zo'n step-up ding (of wat dan ook voor support) er tussen zodat het bankje stevig staat en dan wat spelen met de pulley hoogte/incline van het bankje. Vervolgens een attachement zoals Prime ROT8 of assistyourlift bar gebruiken en d handles (zodat je rotatie in armen kan creeeren) op de gewenste breedte vastmaken. Veel meer vrijheid in joints, de graden van je torso door alle incline opties en de hoek van de pull doordat je de pulley omhoog en naar beneden kan tweaken en ook nog eens constant tension door de kabel. Ik heb volgens mij maar twee verschillende merken chest supported t-bars gebruikt maar deze creatieve oplossing blaast echt de OG row mijlen ver weg. Je kan alle onderdelen van Prime via aliexpress kopen wat echt gewoon degelijke kwaliteit is, gehele set zelfs voor volgens mij zo'n 100 euro. Zo'n attachment is echt het geld waard, zelfs als je gym eigenaar er niet voor wilt lappen.
En toen ik die attachment nog niet had deed ik het op de beunhaas manier, maar vroeg of laat verlies je balans dus dit is niet aan te raden om tot fullstack te pr0
Ik doe zowel rows en pulldowns op deze manier al zijn dit oude video's dus heb ik form wel wat getweaked. Door m'n kapotte rug kan ik ook niet anders, maar de stretch en contractie die je met die pulldowns krijgt is echt insane, zoiets bereik je niet met een reguliere pulldown.
Mijn attachment heb ik laten maken bij een of andere beunhaas die met staal werkt (neem aan dat het van staal gemaakt is in ieder geval). Tekening op computer gemaakt en laten uitsnijden. Ik heb geen ervaring met Prime equipment van aliexpress maar wel met MAG-grips imitaties van een paar tientjes en die voelen echt extreen solide aan. Zo solide dat ik geen reden zie om factor 5 uit te geven aan legite equipment.Thanks voor de tips. Luie donder dat ik ben, heb je een link voor die AliExpress onderdelen Prime (hele set), waar jij die gehaald hebt? Omdat er verschil tussen de verkopers kan zijn.
Nondeju dat scheelt, zag zon set ook ergens voorbij komen en meen dat ze er letterlijk honderden euros voor vroegen.Mijn attachment heb ik laten maken bij een of andere beunhaas die met staal werkt (neem aan dat het van staal gemaakt is in ieder geval). Tekening op computer gemaakt en laten uitsnijden. Ik heb geen ervaring met Prime equipment van aliexpress maar wel met MAG-grips imitaties van een paar tientjes en die voelen echt extreen solide aan. Zo solide dat ik geen reden zie om factor 5 uit te geven aan legite equipment.
Qua verkoper weet ik het niet zo goed maar er zijn veel aanbieders en gok dat ze allemaal het zelfde leveren. Deze advertentie heeft 22 reviews inclusief geleverde foto's.
![]()
Lat Pull Down Bars Kabel Machine Attachment Roeien T Bar V Bar Set Terug Krachttraining Fitness Handvat Grips Voor kabel Roeien - AliExpress 18
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
En de mag set:
![]()
Home Gym Fitness Grips Lat Pull Down Grips Kabel Handvat V Bar T Bar Roeien Biceps Tricep Training Accessoires - AliExpress 18
Geloof me, die drie tot vier tientjes verzendkosten die je betaald zijn het echt waard, alleen al die stang. Die prime handles lijken me ook top maar niet gebruikt. In de gym van m'n vriendin hebben ze de hele mag set van die verkoper en rows/pulldowns voelen daar echt zo chill mee aan.
Hulde bro!!Mijn attachment heb ik laten maken bij een of andere beunhaas die met staal werkt (neem aan dat het van staal gemaakt is in ieder geval). Tekening op computer gemaakt en laten uitsnijden. Ik heb geen ervaring met Prime equipment van aliexpress maar wel met MAG-grips imitaties van een paar tientjes en die voelen echt extreen solide aan. Zo solide dat ik geen reden zie om factor 5 uit te geven aan legite equipment.
Qua verkoper weet ik het niet zo goed maar er zijn veel aanbieders en gok dat ze allemaal het zelfde leveren. Deze advertentie heeft 22 reviews inclusief geleverde foto's.
![]()
Lat Pull Down Bars Kabel Machine Attachment Roeien T Bar V Bar Set Terug Krachttraining Fitness Handvat Grips Voor kabel Roeien - AliExpress 18
En de mag set:
![]()
Home Gym Fitness Grips Lat Pull Down Grips Kabel Handvat V Bar T Bar Roeien Biceps Tricep Training Accessoires - AliExpress 18
Geloof me, die drie tot vier tientjes verzendkosten die je betaald zijn het echt waard, alleen al die stang. Die prime handles lijken me ook top maar niet gebruikt. In de gym van m'n vriendin hebben ze de hele mag set van die verkoper en rows/pulldowns voelen daar echt zo chill mee aan.
Volgens mij kost de gehele prime set als je die uit USA wilt laten komen 1000-1500 euro of dollar ja. Boeven zijn het!Nondeju dat scheelt, zag zon set ook ergens voorbij komen en meen dat ze er letterlijk honderden euros voor vroegen.
Voorlopig bestel ik ook nog niet...hier ook momenteel andere prio's. Maar sla de link wel op voor wellicht in toekomst.Volgens mij kost de gehele prime set als je die uit USA wilt laten komen 1000-1500 euro of dollar ja. Boeven zijn het!
Maar laat me weten als jullie bestellen! Ik heb geen homegym maar als die d-handles van Prime bijvoorbeeld het geld waard zijn van alie wil ik ze ook wel zelf kopen misschien. Momenteel ff andere financiele prioriteiten.

Maar 1 ding, VOEDING!Waar denk je het aan ligt dat je de laatste maanden als een raket gaat? Je zegt zelf dat je stacks nu milder zijn geworden… training lijkt ook min of meer hetzelfde te zijn gebleven qua opzet, toch?
Mis je mij of de t-bar row?Misschien aan @Pleister vragen als kerstcadeau voor in de gym, ik mis hem ook wel![]()
Jou natuurlijk

Jou missen we natuurlijk ook