- Waardering
- 4.424
Als dank voor deze liefde ga ik op zoek naar een T-bar row
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe jij eigenlijk ook mensen begeleiden of run je momenteel alleen je gym? Ik dacht dat je dat ooit van plan was🤷♂️.Als dank voor deze liefde ga ik op zoek naar een T-bar row
Ik begeleid ze vanuit de balie naar de apparatuurDoe jij eigenlijk ook mensen begeleiden of run je momenteel alleen je gym? Ik dacht dat je dat ooit van plan was🤷♂️.
Dankjewel! Je bent zeker welkom!Ik volg je gym op insta, mad respect voor alles. Hopelijk houden jullie het hoofd boven water tijdens deze kutperiode. Hoop er ooit eens te trainen!
Ik wou er vorige week zondag eindelijk weer eens trainen maar rutte stak er een stokje voor

Word er ook schijtziek van. Zou het ooit ophouden?Ik wou er vorige week zondag eindelijk weer eens trainen maar rutte stak er een stokje voor![]()
Zou met wouter trainen was verdomme in limburg ook
Sinds wanneer zijn amateur atleten professionels?Professioneel sporten mag wel toch? Hoorde dat er ergens een gym was die alle sporters die ingeschreven stonden voor een wedstrijd binnen liet.

True story tho@vntl had laatst nochtans een pro card gewonnen in een of andere louche federatie als ik me niet vergis

Ik woon 10 min van Duitsland af, we gaan waarschijnlijk nog een dagje erop uit. We zouden eigenlijk 2 dagen naar Utrecht gaan + hotel overnachting, maar dat is gecanceld aangezien niets open is. Balen als je van te voren al dingen gepland had staan in de vakantie en er achteraf niks aan hebt. Achja beste van maken is niet de eerste keer dat dit gebeurdJe woont toch in het grensgebied? Dan kan je toch lekker in Belgie ofzo ff gaan chillen en gebruik maken van je vakantie![]()