Hoe heb je PSMF precies aangepakt nu en hoeveel BF verloren?
Moet bekennen dat ik niet zeker weet hoeveel BF ik precies ben verloren, aangezien ik geen goede meting van vp en gewicht heb gedaan aan het begin van de psmf. Woog toen ongeveer 85kg op een nuchtere maag. Sta nu op 82kg, gisteren 83.1 net na de carbload.
Denk dus dat ik tussen de 1.5 en 2kg vet kwijt ben, rest van het gewicht zal vocht zijn.
Voor deze 3 weken heb ik de set-up gebruikt die Lyle Mcdonald voorschrijft. Komt voor mij neer op 200gr eiwitten per dag (uit vetarme kaas, mager vlees, vis) en 6 omega 3 caps voor mn vetten, voor de rest alleen 500gr groenten en soms wat extra calcium/magnesium/zink supplementeren. Aardig saai.
Op trainingsdagen gooi ik een scoop oats door mn proteinshake en 1 keer in de week 5u carbloaden post-wo.
Vrij simpel eigenlijk.
---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------
Speed & Conditioning 1:
Foamrollen etc.
A1. Boxjumps (statisch overgaand in reactive):
4x5x BW op hoge box + hoog stuiterblok
A2. Plyo pushups:
4x5x BW
B. Boxsquat:
3x70
3x2x100
C. Bench:
6x3x50
D. Fietsen:
6x400m sprint @14, 400m rust @6
E. Hardlopen:
15min, opgewerkt naar 1,5min op 14km/u
Comments:
Lekker om een extra dag te kunnen trainen. 2x per week vind ik veel te weinig.
Speed allemaal wel prima, rustig aan. Conditioning ook wel goed te doen. Hardlopen was niet zwaar, wilde 14km/u even aanvoelen omdat ik op die snelheid een coopertest wil kunnen lopen. Denk dat dat er nu al in zit eigenlijk, maar zou erg veel wilskracht kosten.