Fitness Seller

STRNGR's Log. Seizoen 2013-2014

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
In season 4.2:
A. Olympic lifts:
Alles licht, weer gevoel beetje terug proberen te krijgen.

B. Bench:
Bar
3x40
3x60
3x80
3x100
12x80 pr?

C. Bent over row:
Bar
5x60
3x8x85

D. DB Curl:
6x22,5 niet strikt

E. Leg raises:
2x6xBW

Comments:
Acceptabel wel. Was bij de SWF en moet daar banken met een gewichthef stang. Vind dit bij 'zware' gewichten super k*t vanwege de whip in de bar.
Verder wel oke, leuk pr'tje met ruimte voor meer.

edit: zojuist nog;
Band pullaparts, supinated:
3x15xminis

Laatst bewerkt:
Bench gaat prima man.

Thanks. Wil in de nabije toekomst een tweede keer smolov jr pakken.

Gisteren een kleine UB pomper gedaan. Geen noemenswaardige gewichten. Momenteel erg druk met examens, dus moest noodgedwongen in Kataboli"e trainen. Woensdag heb ik, voor deze week, de laatste en ga daarna proberen naar de SWF gym te gaan voor een zwaardere sessie.

Is dus donderdag geworden ipv woensdag.

Powersnatch, vanaf pendlay 1:
3x3x40

Press:
3x40
3x50
3x60
3x65 waardeloos

OH DB, 90s:
3x12x17,5

BB rows:
2x8x90

Ultra wide pullups, 10s:
10,2,2xBW

Wat DB en cable fly's.

Comments:
K*tk*tk*t. Geen motivatie en geen stabiliteit/techniek.
Maandag nog een laatste training en daarna geen trainingen meer ivm reizen tot begin Januari.

In een hardcore gym in Cambodja;

Squat:
5x60,90,120,140

Press:
5xbar,40, 50, 60

Hammer chins
5xBW, 7.5, 17.5

SS Wijde row, smalle pulldown
8x6 - 8x7
8x9 - 8x9
8x12 - 8x12

Kuiten!?:
2 sets

Decline DBBP
afgekapt, duim

Dips:
8xBW
8xbw+10

Cable.cross:
2 sets op 4

Kan ermee door. Enige doel met trainen nu is om niet compleet af te takelen. Duim is momenteel.geblesseerd, maar is herstellende.
Ook nog kort in Saigon getraind 4 dagen terug. Pompen op machines.

Bench:
2x3x40, 60
3x80,90,100

Dips, 3min:
8xBW
8x10

BB Row:
8x60,75,90

SS Wijde row, smalle pulldown
2x10x12 - 1x8x12

Sides:
3x10x12,5

BTN press:
2x8x40

Behoorlijk tevreden met banken. Rows waren wel een aanfluiting, duim doet nog steeds pijn.

Bevalt de reis?

Lekker weer ouwe wereldreiziger

Is heel erg tof, maar verlang wel meer en meer naar Nederland. Duurt gelukkig niet lang meer.
Lekker weer ouwe wereldreiziger

thanks. Ben ook niet ontevreden.

In Bangkok een paar dagen geleden nog een rep effort UB gedaan en vandaag op Bali schouders en triceps gepompt. Morgen hetzelfde voor rug en biceps doen en daarna kapot gemasseerd worden. Probeer eind van de week een serieuze gym te vinden voor squats en benches.

Geen serieuze gym weten te vinden op Bali. Ook niet heel hard gezocht moet ik bekennen.

Gisteren gemeld bij mn rugbyclub in Nederland. Leuke training, maar mag geen ereklasse spelen dit seizoen aangezien ik niet voor November op t wedstrijdformulier heb gestaan. Jammer, maar helaas.

Ga me de komende tijd meer richten op fysiek verbeteren voor mn keuring komend najaar. Nadruk zal dus liggen op hardlopen, zwemmen en sterker worden met mn bodyweight (aka, vet droppen en kracht proberen te behouden). Ga hiervoor wendler gebruiken. Vandaag de eerste training;

Wendler Cycle 1 (Bench 5's):
A. Medium-grip benches:

5x40
5x55
5x65
5x75
8x85

B1. Wijde chins:
30 totaal (8,6,5,4,3,4)
B2. CGBP:
5x10x55

C. Seated row, med/neutraal:
2x12x50

D. Hammer curls:
6x20

Comments:
Niet super, ook geen drama. Woon de komende tijd even bij mn ouders tot ik weer nieuwe woonruimte heb. Nieuwe gym in het dorp is hier zeer acceptabel (squatrack en al).
Vanavond max-effort sushi beuken, morgen starten met hardlopen.

Laatst bewerkt:
Het is terug! En het doet Wendler! Je ouders woonde best ver van Amsterdam toch? Jammer man, ik ben ook al cycle of 4 bezig met Wendler (muv laatste week). Ik neem aan dat je weer in Adam komt wonen?

Het is terug! En het doet Wendler! Je ouders woonde best ver van Amsterdam toch? Jammer man, ik ben ook al cycle of 4 bezig met Wendler (muv laatste week). Ik neem aan dat je weer in Adam komt wonen?

Had het al gezien inderdaad, mooi. Probeer zo snel mogelijk weer in Amsterdam te komen wonen ja. Heb nu aangegeven zo een containerwoning bij spaklerweg te willen hebben via studentenwoningweb, ff kijken of dat wat wordt.

Hardlopen 1 ("lange" duurloop):
6.26 km in ongeveer 40m

Comments:
Heel rustig aan. Intensiteit pak ik met rugby trainingen/hiit, krachttrainingen en evt. zwemmen wel. Doel is om deze afstand over de weken steeds groter te maken. Laatste 100m wel even uitgesprint.

Welkom terug ouwe rugby krijger, kom maar lekker bij ons spelen dan, whaha! Wij zoeken nog manschappen voor komend seizoen...

Welkom terug ouwe rugby krijger, kom maar lekker bij ons spelen dan, whaha! Wij zoeken nog manschappen voor komend seizoen...
Helaas is jouw club net ff te ver weg Bart!

Wendler Cycle 1 (Press 5's):
A. Press:
2x5x30
5x40
5x47.5
10x52.5

B1. Dips:
3x10xBW
B2. Hammer Chins:
3x5x6

C1. Seated row, wijd/neutraal:
2x12x50
D2. BTN Press:
2x10x35

Comments:
Repout op de press nog een rep of 2 in de tank. Moet er wel echt weer inkomen, techniek op bijna alle oefeningen is een beetje zoek.

Overweeg voor mn LB gewoon de waveloading te gebruiken die ik ook in Singapore hanteerde (trachtte te hanteren dan). Echt 5/3/1 voor lowerbody doen zal denk ik ten koste van mn conditioning sessies gaan.

Wendler Cycle 1 (Squat 5's):
A. Hang powerclean:
Barcomplexes
3x40
3x50
2x3x60

B. Squat:
5x60
5x80
5x105
5x120
8x135

C. Highbar Squat:
3x10x75

Hardlopen 2 (korte duurloop):
3km in ongeveer 20min.

Comments:
Toch maar proberen 5/3/1 op LB. Squats prima, wat reps in de tank gelaten ivm vrij katabool rack en spotters. Hardlopen erna was echt walgelijk, rugzak zat k*t en benen waren helemaal vol. Deze combinatie liever niet meer, probeer volgende week in de ochtend te lopen en dan s'avonds mn squats te doen.

Wendler Cycle 1 (Bench 3's):
A. Medium-grip benches:

3x40
3x50
3x60
3x70
3x80
6x90

B1. Wijde chins:
30 totaal (9,6,5,5,5)
B2. CGBP:
5x10x55

C. Seated row, med/neutraal:
2x12x55

D. BB Curl:
2x8x20

Comments:
Reps in de tank op bench. Chins beter dan vorige week. Triceps een pomp van hier tot Singapore.
Prima.

Lekker bezig matthijs. Ga je nog wel ergens rugby spelen of begin je het nieuwe seizoen pas weer?

Lekker bezig matthijs. Ga je nog wel ergens rugby spelen of begin je het nieuwe seizoen pas weer?

Denk dat ik af en toe mee blijf trainen hier. Volgend seizoen dan weer ergens beginnen met competitie.

Trainen is er dit weekend een beetje bij ingeschoten ivm contracten tekenen voor mn nieuwe woning en een aantal andere zaken. Komende weekend verhuis ik echt weer naar Amsterdam. Deze week dus nog even hier trainen.

Hardlopen 3 (lange duurloop):
7.2km in 44m.

Comments:
Heel easy eigenlijk. Laatste 200m nog vrij hard uitgesprint.

Wendler Cycle 1 (Press 3's):
A. Press:
10xBar
5x30
3x42,5
3x50
9x55
3x60 joker

B1. Dips:
3x10xBW
B2. Hammer Chins:
3x5x8

C. BTN press:
2x8x40

D1. Seated row, wijd/neutraal:
2x12x60
D2. Band pullapart:
2x12xmini

E. BB Curl:
2x10x22,5

F. Side Raise:
2x12x8

Comments:
Best wel prima eigenlijk. Chins makkelijker dan een week geleden, ondanks meer gewicht. Press prima.

Vanaf volgende week waarschijnlijk gewoon weer op het USC trainen, zal vanaf dan boxsquats gaan doen met de waveloading waar ik het over had. 531 voor LB gaat dus niet gebeuren.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven