AndroidHealthClinic

Stronglift log

In februarie ga ik 4weken naar brazillie, ik wil er uiteraard niet te buffy zijn, dus wil toch voorzichtig zijn met bulken.. misschien ff bulken tot december, dan heb ik nog 2maanden om mijn buik weg te krijgen, door weer ff wat te carbcyclen zoals ik de afgelopen 7weken gedaan heb ( ik at boven onderhoud op trainingsdagen, en onder onderhoud op rustdagen, waarbij mijn eiwitten gelijk blijven )

je wilt je buik weg krijgen in 2 maanden.

onthoud dat hoe langer en voorzichtiger de cut hoe meer massa je overhoud.
ik weet niet wat jij ziet als je buik weg krijgen maar als je dan denkt aan 10% dan is 2 maanden heel erg krap.

reken maar dat je ongeveer 0.5% vet kwijt kunt raken per week cutten (als je nog dieper cut ga je echt massa verliezen).

reken uit , 10% / 0.5% = 20 weken

kortom red je niet in 2 maanden.

mijn advies: gewoon doorbulken tot december(clean) en dan beginnen met cutten.. en reken maar dat wil je richting de 10% zitten je minstens 5 maanden aan het cutten bent.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn buik is momenteel al redelijk weg hoor, laat ik zo zeggen, ben voor het moment tevreden.. kan uiteraard nog veel strakker....
10% is zeker geen doel van me op het moment, ik hoef niet veel droger te komen staan, anders wordt ik gewoon te mager, doordat ik daarvoor gewoon nog te weinig spier heb..

Gewoon lekker cleanbulk op trainingsdagen en wat minder carbs op niet trainingdagen, zo heb ik het ook de afgelopen weken gedaan, en mijn been is toch van 53cm naar 55cm gegroeid, en mijn armen van 35cm naar 36,5cm terwijl ik ondertussen vet ben verloren, en mijn buik een stuk minder is geworden..
zolang dit blijft werken ga ik er lekker mee door...

Laatst bewerkt:
Gewoon zo doorgaan als 't voor jou werkt :) Als je door je cleanbulk meer massa aanzet daalt de verhouding van vet/vvm ook :) Succes ik ga je volgen!

Yezzz, vandaag weer super gegaan!!!!!!

Squat 75KG en het ging eigelijk vrij easy!!!!! PR!
OP 42,5KG PR! helemaal gelukt, en ik leek er zelfs 6 te kunnen...
DL 105KG PR! Nog 5 kilo erbij en ik laat echt de stang vallen bij de 5e rep.

Assists:

dips 3x3 dips BW ik vind deze echt moeilijk, zou eigelijk net ff wat hulp moeten hebben erbij
inverted rows 5x5 BW hier branden mijn triceps wel lekker van
bicep barbellcurls 4x10x30KG

afgemaakt met 15minuutjes hometrainer

Laatst bewerkt:
Net klaar

Squat 77,5KG PR!
BP 65KG PR!
BOR 60KG PR!

Al met al nette training vind ik zelf,
Ik had er een hard hoofd in aangezien ik van het weekend eigelijk te veel gedronken had.
ik was bang dat dit mijn training nadelig zou gaan beinvloeden, daarnaast had ik met mijn stomme kop, 30min voor de training een handje noten genomen!!!!
vlak voor de training heb ik mijn nr.1 preworkout gedronken, maar de gehele training kwamen die noten naar boven, en ben ik best wel misselijk geweest.....en had een behoorlijk opgeblazen gevoel alsof mijn buik weer geheel terug bij af was!
door de misselijkheid heb ik tijdens de training vrijwel niets kunnen drinken

Goede training desondanks! Ook aan de nr.1? pak het zelf pas achteraf (omdat ik nog andere pre-workout heb) .

Word er zelf wel een vochtbal van, in 2 dagen 1,5kg aangekomen aan vocht.

Ik heb de combo nr 1. en magnificent, heb eerst strong gebruikt, maar ik kan niet goed tegen caffeine...

Yezzz weer een goede training!!!!

Squat 80KG !!!! ik heb hem, en hij ging vrij makkelijk..
OP 45KG ! zonder veel moeite...
Deadlift 110KG ! stang hing bij 5e rep letterlijk aan mijn pink!!!

Vandaag is het hem niet geworden

Heb vandaag samen met een maatje, 40vierkante meter sierbestrating gelegt, en toen ik klaar was wilde ik gaan trainen

Maar dat werd het toch niet!!!!! benen en lichaam waren echt kapot van werken vandaag
heb het ff geprobeerd, maar bij de 3e rep van 82,5kg hield ik het voor gezien, totaal geen kracht meer in mijn benen

nog ff geprobeerd te BP, maar ik heb ook nog is een kou gevat in mijn nek denk ik, want ik kan mijn nek niet meer draaien, alles zit vast en doet pijn!

Ik hoop dat ik maandag weer fit ben!!!!

Nice ik doe ook net Stronglifts

Even goed uitrusten en eten man en maandag er weer tegenaan!

Top, ik zal jou ook eens volgen..

Vandaag....

SQ 82,5KG ging makkelijk en PR!!!!
BP FAIL!!! 3x3x67,5 2x5x67,5 ik vond vorige week de 65kg al een hel!
BOR 62,5KG

afgemaakt met 3x5 dips meer lukt me nog echt niet, en ze zijn eigelijk nog niet diep genoeg + 5x5xBW inverted rows + 2x30sec planks....

Vandaag

SQ 85KG ging goed
OP 47,5KG nog ff en ik zit op de 50kg!!!
DL 110KG FAIL!!!!

Fail op de deadlift jammer, niet zo zeer op het gewicht, alhoewel dit ook maar net goed gaat, maar mijn trouwring begon in mijn hand/vinger te snijden waardoor ik er bij de 4e rep mee moest stoppen!!!

Jammer

Ik eet de laatste tijd meer om het gewicht te kunnen pakken, maar merk ook dat mijn buik weer gaat groeien helaas... mijn buik was 97cm en gaat nu naar de 101cm toe, geen goede zaak ik had max 100cm in gedachten.... nu ga ik vanaf morgen toch weer extra cardio toevoegen

Laatst bewerkt:
Idd hier heb ik wel van geleerd, ik ga niet meer deadliften met een ring om, wil ik mijn vinger nog behouden.....

Net kaar!!!

SQUAT 87,5KG FAIL 1e 3 set gingen goed, 4e set FAIL op 4e rep
oorzaak lopen experimenteren tussen high en lowbar
ik heb de oefening vandaag lowbar gedaan, maar vond het niet echt lekker gaan, ben bij de 4e set toch weer highbar gegaan, met als gevolg FAIL, bij naar beneden gaan ging ik iets te ver voorover waardoor de bar echt in mijn nek rolde ipv op mijn schouders bleef liggen
kon hem niet meer corrigeren en heb de bar neer moeten leggen..

Benchpress 67,5KG PR!!!! bijna onmogelijk maar wel gelukt..

BOR (eigelijk pentleyrow tegenwoordig) 55KG

Geen assist meer gedaan, maar na de KT 30min cardio gedaan...

Goed getraind, jammer van de squats maar die pak je de volgende keer wel. ;)

netjes ziet er goed uit,

wat betreft de squats, ik zelf heb ook gexperimenteerd met beide varianten en vind persoonlijk de high-bar squat natuurlijker en beter aanvoelen.

let er wel op dat als je high-bar squat, je stance ook minder wijd is.

bij low-bar squat is je stance wijder, en ligt de bar lager op je rug.

high-bar barhoogte icm low-bar stance is een ramp rofl (zelf ondervonden)

wat betrewft geen asssits, who cares.. je hebt de grote lifts gedaan die er toe doen. assists zijn optioneel ;) , heb zelf wel eens gehad dat ik na squats niks meer kon en meteen naar huis kon :ROFLOL:

GL

Gisteren de 87,5KG Squat gepakt PR!

Overheadpress 50KG!!!! PR!!

En Deadlift 110KG PR!!!

Alles ging weer lekker...

Ben blij met de 50KG OP, alhoewel hij nu bijna onmogelijk wordt, de 5e set maakte ik eigelijk iets te snel af, waardoor ik de 5e eigelijk net niet helemaal haalde, en een heel klein beetje moest pushen door een klein stukje door me knieen te gaan, maar ik heb hem toch als gehaald gerekend ondanks het eigelijk een Fail is.... maar ik weet dat als ik de laatste set rustiger aangedaan zou hebben, dat ik hem wel helemaal gehaald zou hebben...

Netjes! Flinke gewichten ;). Je legt me wel het vuur op de hielen met de squats, in de rest ben je al beter, keep it up!

50kg MP.. niet mis man.. doe zelf 55kgx12 nu
weet niet meer precies hoelang je al traint.. maar er zijn maar weinig mensen die in het stronglifts program zo snel op 50kg mp zitten ;)

Terug
Naar boven