MuscleMeat

Stronglifts 5x5 log

Bezoekers in dit topic

Nou ja, de 100 beheers je al dan.

Pak je altijd 3 x 5 ?
Ja, omdat ik altijd gedwongen deloads nam eigenlijk ( vakantie, examens etc) en ik vond dat ik altijd kapotwas na 5 zware squatsets heb ik het volume teruggeschroefd zodat mijn upperbody lifts wat meer aandracht krijgen. Maar ik denk dat het tijd is om zoveel te gaan eten dat zoals Mark Rippetoe zegt ik uit een all you can eat restaurant wordt gegooid :D
 
Ja, omdat ik altijd gedwongen deloads nam eigenlijk ( vakantie, examens etc) en ik vond dat ik altijd kapotwas na 5 zware squatsets heb ik het volume teruggeschroefd zodat mijn upperbody lifts wat meer aandracht krijgen. Maar ik denk dat het tijd is om zoveel te gaan eten dat zoals Mark Rippetoe zegt ik uit een all you can eat restaurant wordt gegooid :D

Nou ja, het zal je gains ten goede komen en wat vet kan er nog wel bij op in jou geval lijkt me :D
 
Nou ja, het zal je gains ten goede komen en wat vet kan er nog wel bij op in jou geval lijkt me :D
Ja het zit me wat tegen dat het nu al moeizaam begint te gaan maar ja als je 70kg weegt...
 
Oke dat is dus beslist he. Geeneiwit tegen zijn ouders: ' Het internet heeft beslist dat ik vanaf nu 5x per dag gevoed moet worden :roflol::roflol: '
 
3x5x102,5kg squat gelukt
5x5x40kg ohp niet gelukt (3,4,4,3,3)
1x5x115kg deadlift
bw chinups : 8,6,5
 
Squat blijft lekker gaan!
 
Goed dat je door blijft gaan met 3x5! Laat je niet van de wijs brengen.

Als je wat moeite hebt met aankomen: voeg 's ochtends een boterham met een dikke laag pindakaas en een glas volle melk toe. Stijg je na 2 weken nog niet, voeg je er 's middags ook een toe, werkt dat nog niet doe je er 2, enzovoorts. Pindkaas bevat een hoop eiwit en vet en 100 gram is al snel 650kcal. Dus ideaal als bulkmiddel.

Zou niet met GOMAD beginnen, maar het rustig opbouwen.
 
3x5x105kg squat fail :(( 5,5,4)
5x5x40kg ohp fail :o ( 5,3,3,3,3) tja.. ohp...
1x5x120kg deadlift
bw chinups (7,6,5)
3x facepulls
 
Balen zeg. Niet je dag vandaag?! :(
 
Wil je nog lang door gaan op deze manier of zit je al ergens anders aan te denken?
 
Wil je nog lang door gaan op deze manier of zit je al ergens anders aan te denken?
Wil nog wel even doorgaan, persoonlijk hoop ik toch nog minstens 5kg bw te pakken en in de buurt van intermediate stats komen ( 5x100 bench, 5x140 squat, 5x175 deadlift )
 
Back
Naar boven