AndroidHealthClinic

Stronglifts 5x5 log

Bezoekers in dit topic

Dat werkt niet bij mij :roflol:. Ik at echt niet zo weinig toen ik 62 kg woog. At 3-4x per dag goed en tussendoortjes. Heb het is gelogd op myfitnespal en ik at toch 2500-3000kcal per dag zonder bij te komen @ 62kg. Maar toen ik begon met trainen kwam ik direct bij ;)

Meer melk drinken op vakantie dan :)
Geniet ervan man.
 
Hallo iedereen,

Net terug van vakantie uit Montenegro. Eerste dagen was het weer wat slechter, daarna werd het goed weer. Helaas een paar dagen geleden werden we allemaal ziek(buikkrampen, diarree, overgeven), waarschijnlijk door het eten in het hotel dat niet zo goed was. En gisteren nog veel slechter nieuws gekregen, mijn tante is namelijk overleden op 57 jarige leeftijd.
En we hebben al een heel kleine familie. Weet nog niet wanneer ik terug zal starten met trainen....
 
Hallo iedereen,

Net terug van vakantie uit Montenegro. Eerste dagen was het weer wat slechter, daarna werd het goed weer. Helaas een paar dagen geleden werden we allemaal ziek(buikkrampen, diarree, overgeven), waarschijnlijk door het eten in het hotel dat niet zo goed was. En gisteren nog veel slechter nieuws gekregen, mijn tante is namelijk overleden op 57 jarige leeftijd.
En we hebben al een heel kleine familie. Weet nog niet wanneer ik terug zal starten met trainen....
Sterkte man!

Training kan ook afleiding zijn, al ga je maar ff een beetje rommelen in de sportschool, je hoeft het ook niet hier te loggen he, alles mag en is goed, niet trainen ook.
 
3x5x80kg squat
5x5x45kg bench press
5x5x40kg pendlay row
dips 2x6 ( bw)
 
3x5x82,5kg squat
5x5x30kg overhead press
1x5x100kg deadlift
3x bw chinups ( 7x,5x,4x)
 
Hey hier ben ik weer, even drukke periode nu. Omdat mijn tante er nu niet meer is is er veel te doen. We hebben heel kleine familie langs moederskant ( enkel ik, mijn zus, mijn moeder en oma ).
Mijn oma woonde nog thuis en is 96 dus moet nu ook constant voor gezorgd worden , etc...
Dus werd er even niet gelogd maar hier zijn we weer. Heb gelukkig wel kunnen voorttrainen door goed in te plannen.

5x5x97,5kg squat
5x5x47,5 kg pendlay row
5x5x55 kg bench press
3x bw chinups (7,5,5)
3x12-15 facepulls
 
Training van dinsdag:
3x5x100kg squat niet gelukt (5,4,4)
5x5x37,5kg overhead press niet gelukt (5,5,5,5,4)
1x5x110Kg deadlift gelukt
3x bw chinups
 
Laatst bewerkt:
Training van vandaag:
3x5x100kg squat gelukt
5x5x57,5kg bench press gelukt
5x5x50kg pendlay row gelukt
3x bw chinups
2x facepulls
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen ga je nog altijd rustig omhoog hier. Volhoudertje :thumb:
 
Zie nu pas je log......lekker bezig en goed dat je ondanks alle tegenslagen toch doorpakt! Ik ben IN.....
 
Jij ook welkom, toch nog een paar mensen die zich interesseren :D
Je moet je ook een beetje zichtbaar maken. Reageer eens bij anderen, laat eens vallen dat je met stronglifts bezig bent en wat je goede of slechte ervaringen zijn. Dan komen mensen ook wel bij jou kijken.
 
Je moet je ook een beetje zichtbaar maken. Reageer eens bij anderen, laat eens vallen dat je met stronglifts bezig bent en wat je goede of slechte ervaringen zijn. Dan komen mensen ook wel bij jou kijken.

Meneer heeft ondertussen wel al 30 volgers in dit topic dus volgens mij valt het wel mee. ???
 
Screenshot_2017-10-21-21-37-59.png


Rechtsonderin ^
 
Je moet je ook een beetje zichtbaar maken. Reageer eens bij anderen, laat eens vallen dat je met stronglifts bezig bent en wat je goede of slechte ervaringen zijn. Dan komen mensen ook wel bij jou kijken.
Op het einde van mijn strongliftsrun komt er zeker een beoordeling. Denk ook gewoon dat het niet zo interessant om een stronglifts log te hebben, velen zijn mij al voorgegaan :)
 
Back
Naar boven