Fitness Seller

Stronglifts

• Topic Starter Topic Starter
Haha zal ik doen joh, laatst werd er bijna nooit gereageerd dus dan ga je een beetje automatisch over op puur essentiele zaken. Maar zolang er mensen in m'n log zijn update ik vaker. ;)

Op kracht ga ik wel echt goed vooruit heb ik het gevoel.

Heb trouwens behoorlijk wat pics hoor, alleen staan de meesten niet in mijn log. eens in de maand pak ik af en toe een camera en doe ik wat foto's schieten met misvormde poses xD.

Daarvan plaats ik er af en toe een hier. Maar kan het niet goed vergelijken vind ik..
Kan er niet heel veel verschil uit halen terwijl ik wel echt vooruit ben gegaan (Krijg het ook écht vaak te horen van mensen die me een tijdje niet hebben gezien. Zoiets als fitnessbeest ofzo? haha.)

De eerste paar serie's van foto's zijn allemaal k*t gemaakt en slecht geposeerd.
Daarom vergelijkt het dus zo slecht, maar zal nu effe paar foto's zoeken die ik 7 september heb gemaakt.

Laatst bewerkt:
Zonder shirt op fetivals willen rondlopen zou ik uit je hoofd halen. Als je dat wil, spuit er in, anders moet je gaan beseffen dat tegen de tijd dat je dat kan doen, je te oud bent voor die streken... Natty trainen duurt nu eenmaal lang. Verwacht gewoon niet te veel, dan blijft het leuk. Doe het vooral voor jezelf.

Haha nee joh, gaan nog geen spuitjes in bij mij. Heb natuurlijk wel wat rondgelezen, maar ga toch echt wachten tot mijn 21e als ik het zou gaan doen.

En tuurlijk is het niet puur daarvoor, alleen gaaf extratje. Doe het veel meer omdat ik het leuk vind. Net als dat ik vandaag al de hele dag uitkijk naar mijn training voor morgen om weer nieuwe pr's te zetten!

Maar ik ben weer van mijn droogtrain gedachte af :roflol: lekker doorbulken voorlopig..

Bulke!!

heel goed , liters melk en kilo's vlees BAM zie dem muscle gainzzz

jokes asside , houd ons op de hoogte ;)

heel goed , liters melk en kilo's vlees BAM zie dem muscle gainzzz

jokes asside , houd ons op de hoogte ;)

Vleesch. :lick:

Doe ik altijd toch? Na training geef ik weer een update.

Lees trouwens regelmatig ergens dat meer dan 500ml melk ofzo niet goed zou zijn.. maarja ik ga lekker door zo, heb meestal 1 liter. 500ml voor mijn brinta en 500 voor mijn shake.

ik zit op het moment op 1.5l per dag. dat van max 500ml per dag is bullshit.. net als het gezeur van een maat van me dat je niet meer dan 2 eieren per dag mag eten (ik eet er af en toe wel eens 10 :P) gewoon flink eten.. en vergeet idd de micro's niet (multivit + groenten/fruit)

:-) daarom is BB niet de meest gezonde hobby....

Je kan, vergoed door je verzekeraar, een checkup laten doen, cholesterol, bloedwaarden, conditie, etc. Kan je checken of die voeding goed voor je is geweest...

:-) daarom is BB niet de meest gezonde hobby....

Je kan, vergoed door je verzekeraar, een checkup laten doen, cholesterol, bloedwaarden, conditie, etc. Kan je checken of die voeding goed voor je is geweest...

Jawel man

Ook als je zo'n goedkope k*t basisverzekering hebt? Zal het wel eens opzoeken, maar weet niet echt waar ik naar moet zoeken in de polis dan.

Maar ik let ook gewoon zoveel mogelijk op de micro's hoor. zoveel mogelijk groente en fruit.

Laatst bewerkt:
net getraind ff updaten:

5x5x72,5KG Squats
Waren echt heavy, kreeg ze maar net gedaan had voor de zekerheid een spotter gevraagd. Maar heb goed doorgezet en het helemaal af kunnen maken.
4x5x55KG Bench press (FAIL!)
1x3x55KG Bench press
Had iemand gevraagd te spotten voor de laatste set nadat ik 10x uitlegde hoe die moest spotten, pas als de bar naar beneden ging. Greep ie toch te vroeg in, had er waarschijnlijk nog 1 rep uit kunnen persen maar 5 keer was me niet gelukt... Volgende keer lukt ie zowiezo!
5x5x50KG Bent over Row
Heb hier een video van gemaakt, zal hem straks uploaden.
1x8xBW Dips
1x7xBW Dips
Toch weer 1 rep meer dan de vorige keer de volgende keer 2x8!

Voelde me net echt bagger, net alsof ik een pre-workout crash had. Alleen heb ik geen pre-workout genomen. 10 minuten moeten doen over mijn bord brinta, zwaar moeten forceren.. Gaat nu gelukkig wel wat beter.

Laatst bewerkt:
:O u mad ?

:trollface:

Keelontsteking. :mad:

Ook hoofdpijn, af en toe licht misselijk..
Nu goed verdoofd door ibuprofen, maar voeding was vandaag maar k*t zo..

Hoef morgen gelukkig niet te werken, maar zit te twijfelen over trainen..
Wil wel, maar is dat wel goed zo? Weet niet eens of het me lukt, heb nu hoofdpijn vooral bij inspanning..:(

Ziekte in je hoofd = trainen,
Ziekte onder je hoofd = niet trainen.

Okee vandaag weer geknald! Zaterdag was ik weer beter, maar kon de zondag niet.

Lekkere training, omdat ik toch baalde dat ik zolang niet kon gaan wou ik helemaal naar het eind dus heb wat jack3d gebruikt.

5x5x75KG Squat

Ging goed! Was een zware, maar hij lukte met goede vorm.

1x5x72,5KG Deadlift

Had het gevoel dat de vorm (rug) mooier was met 60KG en dat ie hier iets minder mooi was, maar het viel behoorlijk mee zal binnenkort video maken.

2x5x40KG Overhead press (FAIL!)
1x3x40KG
2x2x40KG

Tja jammer, maar zat eraan te komen! Over 2 trainingen kan ik hem!! (hopelijk zonder te deloaden dus!) Heb het wel mijn alles gegeven, maar kreeg hem niet meer omhoog met juiste vorm, heb hem 10 seconden lang boven mijn hoofd in de lucht gehouden nog een beetje naar boven geperst maar het lukte niet meer.

5 á 6x BW Pullups
daarna nog 2 setjes 2x pullups gedaan, waarna ik bij de 3e zolang mogelijk bleef hangen (negative).

Voelde al goed aan, (Vorige keer minder) en kan al meer dan vorige keer.

Wil trouwens iets zeggen over de OH press, wat een gruwelijke oefening!!!! Houd ervan.
Had een ziekelijke pomp (denk dat mijn schouders wel het verst vooruit zijn van alles.)

Leken letterlijk voetballen boven mijn armen :P (Zal even kijken had er een foto van gemaakt.)

Ohh en geen crash! Had 3 scoops, wel een redbulletje gepakt na de training en direct gegeten en goed gedronken. (was geen dextro)

---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 20:38 ----------

foto van schouders:

34e9278.jpg

5u0j1c.jpg

Volgens mij lopen ze echt het verst vooruit van mijn lichaam.

Laatst bewerkt:
Trouwens weer die boze kop :roflol: (Probeer dan geconcentreerd een foto te maken als ik kapot ben na training waardoor dat onstaat xD)

Ben dus niet zo'n kale agressieve gabber die altijd boos kijkt. :roflol:

Zweet trouwens voortaan als een malle sinds ik train. Normaal zweette ik nauwelijks maar dat okselzweet...

Laatst bewerkt:
K*ttraining!

5x5x77,5KG Squat (PR)

4x5x55KG Bench press
1x2x55KG Bench press

Ben gewoon achteruit gegaan! Vorige keer deed ik meer.
Voelde hem wel meer in mijn arm, tussen schouder en bicep? Niet zo erg in mijn borst..
maar kreeg hem gewoon niet meer omhoog. :(

52,5KG Barbell row (PR)

1x8xBW Dips
1x5xBW Dips

Ook hier dus weer achteruit gegaan! 2 dips minder dan vorige keer, had de 6e bijna en probeerde echt alles eruit te persen, heb 6 seconden stil in de lucht gehangen bijna schreeuwend maar het lukte gewoon niet..

Heb dus wel weer mijn squat en barbell row verbeterd (barbell row ging vrij easy). Maar ben ACHTERUIT gegaan op bench press en Dips. :(
Motivatie was het niet, was echt zéér gemotiveerd...

Misschien omdat ik sinds 1,5 week geen creatine meer heb gehad? (weer even off) dat ik net iets minder kracht heb? Je zou er immers vaak net iets meer door kunnen.

Jammer dat het dus een k*ttraining was, maarja maakt me nu wel nog gemotiveerder om meer te eten en sneller te willen gainen! Dit moet beter kunnen!

Soms wil het gewoon even niet, ligt aan je fysieke en mentale conditie op het moment. Betekend niet gelijk dat je kracht en massa verloren bent;). Iedereen heeft er wel eens last van.

Wat betreft je BP, het in je armen voelen is normaal. Waarschijnlijk voelde je je tricep, die je er ook bij gebruikt. Probeer te focussen op je borst, dus goede techniek aanhouden. In het begin voelde ik ook erg mijn armen en schouders, later techniek wat bijgeschaafd en toen begon ik mijn borst meer te voelen.

Je schouders (en armen) lijken inderdaad ietsjes voor te lopen op je chest, trekt wel bij.

ja klopt.

Ja ik weet wat je bedoeld, je tricep gebruik je er ook licht bij, alleen leek hem net ergens anders te voelen (aan de voorkant) Maar zal toch wel mijn tricep zijn.

Wat betreft die goede techniek klopt wat je zegt, borst extra samenknijpen enzo dat probeer ik ook. Alleen heb er moeite mee omdat het telkens 2,5KG verhogen is en dat word zo uitdagend dat het me niet meer lukt om me te focusen om het extra samen te knijpen waardoor ik echt alles op alles moet zetten om die stang naar boven te krijgen.(Met goede vorm natuurlijk)

Doelen gaan trouwens lastig worden voor 2013!
Mijn doelen:

Bench press 75KG
Squats 85KG
Deadlift 90KG

Bodyweight 81KG Dan komt eerste cut

Word een goede uitdaging, benieuwd of ik het haal. Word vreten, vreten vreten.

Terug
Naar boven