- Waardering
- 1.434
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb idd nog nooit rippetoe of stronglifts gevolgd dus ken al die specifieke regels niet.. bevalt zo'n schema verder een beetje ricky?

:ik zou het alsvolgt doen
Workout A:
Squat
Bench
Row
Dips
Workout B:
Squat
Overheadpress
Deadlift
Pull-ups
kortom dat betekend dat je de ene week 2x pull-ups doet.. en de andere week 2x dips
meer dan voldoende

Moest door de gym roepen om iemand te fixen om die stang van mn chest af te krijgen
.
.
hmm stronglifts heeft dus wel degelijk heel veel succes bij jou.
Merk je naast dat je sterker wordt ook een goede progressie qua massa?
hmm trek je niet teveel aan van deze training.
ik heb een paar maanden op 35kg OH vastgezeten (2 maand ofzo)
fat gains zul je altijd enigsinds hebben als je bulkt.. clean bulk vertraagd het wat maar voorkomt het niet. hoort er nou eenmaal bij. ik zou zeggen probeer het zo clean mogelijk te houden en wanneer je klaar bent met stronglifts ( minimaal 1.5xlichaamgewicht squat ) dan kun je langzaam aan gaan cutten om jezelf voor te bereiden voor nieuwe bulk fase.
oneindige cycle:
BULK > damn i has some more fat > CUT > im ripped i wants some more gainzz > REPEAT
Heel mooi dat jij de moed erin hebt gehouden, na 2 weken van stronglifts had ik het al opgegeven. Het was niet uitdagend.. Vooral omdat je zo laag met de gewichten begon. Maar jij laat zien dat je er gewoon mee moet doorgaan! Sowieso dat dit mijn volgende schema wordt! Ik volg je![]()