Haha Photoshop natuurlijk ben een DBB-E Hero. 
Nee kom bij sommigen wel redelijk goed uit het licht, heb heel lichte man boobs vind ik maar dat lijkt vaak ook door mijn gyno (puffy nipples, op fotos knijp ik er vaak in zodat ze hard worden xD).
Weet niet of dit komt door vet, hormonen of gewoon een aandoening is.
Maarja, dat komt denk ik idd ook wel goed nu gewoon Semi clean bulken. en dan op tijd ff een keer een goede cut dat het droog komt te staan.
En ga nu toch n jaar werken na m'n HAVO dus word beesten dit jaar. Veel cash, veel tijd = veel vreten en veel sporten.

Nee kom bij sommigen wel redelijk goed uit het licht, heb heel lichte man boobs vind ik maar dat lijkt vaak ook door mijn gyno (puffy nipples, op fotos knijp ik er vaak in zodat ze hard worden xD).
Weet niet of dit komt door vet, hormonen of gewoon een aandoening is.Maarja, dat komt denk ik idd ook wel goed nu gewoon Semi clean bulken. en dan op tijd ff een keer een goede cut dat het droog komt te staan.

En ga nu toch n jaar werken na m'n HAVO dus word beesten dit jaar. Veel cash, veel tijd = veel vreten en veel sporten.

ik bedoel je kunt toch wel aangeven bij je ouders dat je gezonder wilt eten en of ze op hun boodschappen lijst standaard ook wat kipfillet en kwark kunnen zetten ?