ga nou a.u.b. niet afhaken omdat je wat tegenslag hebt..succes en de mate waarin je resultaat zal hebben zal grotendeels komen door je doorzettingsvermogen.
ik wil ook graag video's zien van je deadlift.. anders kunnen wij ook niet zeggen wat je moet verbeteren. zoals ik al eerder gezegd heb staat er zat beeldmateriaal van o.a. Rippetoe op youtube, waarin hij heel uitgebreid uitlegt hoe je moet deadliften.
wat betreft je overheadpress: is een ****ing zware oefening. ik heb ook rippetoe gedaan, en bleef maar haken op 32kg. pas na 6 maanden kon ik verhogen , dit had deels te maken met een lichtere blesure van een jaar geleden maar toch... verhogen bij die oefening gaat gewoon extreem moeilijk.. staar je er niet op blind.
dat je zegt dat je geen fijne training hebt gehad sinds stronglifts... je bent net begonnen gast..nog niet eens 3 weken bezig en nu al klagen.. zucht...
als je traint alsof het niks is.. met de dikste lol en isolatie oefeningen en jezelf niet hoeft te pushen.. dan train je niet hard.. wat ik begrijp is dat je nu alleen maar compound oefeningen doet(zoals het hoort!) en er achter komt dat het zwaar is DUUH, natuurlijk is het zwaar waarom denk je dat 3/4 van de curl monkeys alleen maar isolatie doet en er 3 jaar later nog uit zien als iemand die niet traint ? juist omdat ze de ballen niet hebben om hard te trainen.
wat betreft je gewicht..je weegt 75 kg .. en je maakt je zorgen over 1 week renesse waarin je wat gecheat hebt ?..
klagen over gains bij een specefiek schema wat je nog niet eens 1 maand hebt gevolgd heeft ook niet echt zin.
als je sneller en meer wil aankomen moet je meer eten, kortom van 10% naar 20% boven onderhoud...let wel hoe meer je boven onderhoud eet hoe meer je aankomt in zowel spier als vet.
kortom niet zeuren maar doortrainen en vreten

, resultaat komt vanzelf