Rvdzs
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig maat, vind wel dat je breder oogt dan dat je kan tillen imo.

Bedankt, maar ik ben nog aan het opbouwen he.
Ik kan meer dan dit, maar bouw het dus rustig op volgens het stronglift schema zodat de vorm zowiezo goed blijft. Ik kan wel wát meer squatten en benchen dan 30KG
Niet dat ik nu al epic strong ben dat absoluut niet.
Ok, nice, maar waarom niet tot je max gaan? Of wil je per se het schema hanteren? Maar zolang de vorm goed is maakt het niet uit. Succes met je doelen.
Hoeveel wil je ongeveer in een halfjaar tijd bereiken vanaf nu qua compounds?

Oke ff nagedacht en doelen binnen een half jaar / mijlpalen die ik z.s.m wil bereiken:
Bench press 75KG (Mooi getal net boven huidig lichaamsgewicht)
Squats 85KG
Deadlift 90KG
Bodyweight 81KG (Lengte in kilo's.) met een gelijkwaardig vet%
Vorm blijft voor mij natuurlijk wel belangrijker dan kilo's dus mocht het niet lukken binnen een half jaar jammer. Maar vind dit zelf een mooi streven.
Oke ff nagedacht en doelen binnen een half jaar / mijlpalen die ik z.s.m wil bereiken:
Bench press 75KG (Mooi getal net boven huidig lichaamsgewicht)
Squats 85KG
Deadlift 90KG
Bodyweight 81KG (Lengte in kilo's.) met een gelijkwaardig vet%
Vorm blijft voor mij natuurlijk wel belangrijker dan kilo's dus mocht het niet lukken binnen een half jaar jammer. Maar vind dit zelf een mooi streven.
verkijk je niet blind op korte termijn doelen en ego...
techniek goed uitvoeren en licht beginnen met een hogere frequentie en voornamelijk compounds is KEY bij dit programma.
negeer alle BS post van gasten die lachen of zeggen dat je makkelijk meer moet kunnen... over een paar maanden lach jij het hardst als je dit schema blijft hanteren.
trainen to failure is niet noodzakelijk om kracht/massa te gainen.
Stronglifts / Rippetoe starting strength , zijn bewezen trainingschema's ... mensen die dergelijke schema's niet begrijpen of het raar vinden zijn meestal niet de mensen waar je advies van wilt...
nogmaals zoals ik al eerder aangaf kijk uit met tevaak 5kg verhogingen te doen.. hoe forser je verhoogt hoe eerder je vastloopt / op een plateau zit.. als je iets meer de tijd neemt en iets langzamer verhoogt kom je minder snel en minder vaak een plateau tegen.
daarnaast kun je zien welk gewicht je over 3 maanden doet als je die excel sheet invult die ik je een tijdje terug heb gegeven, als je de laatste kollom selecteert en uitbreid naar rechts kun je ook verder dan 3 maanden kijken
Succes !!!

Dat zou betekenen dat je 0% vet aankomt en 6kg spier in een halfjaar..droog. Dat kan niet mits je naturel traint. Verder kan je na een halfjaar met goede uitvoering gemakkelijk 120kg deadlift, succes verder
Succes, krachtstats zou je goed kunnen halen denk ik. Succes ermee!

.

hmm mijn tip: probeer deadlift mixed grip te doen(mocht je dat nog niet doen) en als je al mixed grip doet houd je armen stijf.. en buig ze niet te veel.
ik zou ook het extra arm werk wat je tot nu toe bij je schema hebt gedaan wat meer achterwege laten. kan namelijk ook gewoon overbelasting zijn.
je doet en bentover barbell rows , en deadlift en ook nog al dat armen werk..
kortom pak idd die 2 dagen rust.. verminder het directe armen werk en verhoog langzamer
een schaam je ook niet te deloaden mocht dat nodig zijn.. gewoon met 10% ofzo. als je rustig met 2.5kg verhoogt (dl met 5kg) heb je dat binnen 2 weken weer terug.

klinkt gewoon als gewrichtspijn..
je gewrichten zijn de stress die ze nu te verduren krijgen gewoon nog niet gewend.
kortom.. deloaden en rustiger opbouwen met 2.5kg verhogingen.
je gewrichten hebben meer tijd nodig om te wennen aan overload dan je spieren.. houd daar dus rekening mee.
wat mischien ook helpt beter opwarmen..voordat je aan de slag gaat.
succes !!
Google eens op "golfelleboog". Kun je o.a. krijgen als je een té stevige grip hanteert met sommige oefeningen. Ik had het met chinups.
Als het dit is: rustig aan doen. Duurt wel even voordat 't helemaal weg is.
Maar niet stoppen met trainen natuurlijk!![]()